Restaurant gezocht; Amsterdam, Westerpark

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Restaurant gezocht; Amsterdam, Westerpark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 11:46

Ik ben op zoek naar een oosters/turks/whatever restaurant in de buurt van de Zaanstraat (net boven het Westerpark). Liefst ook redelijke studentenprijzen zeg maar. Is voor een groep van zo'n 10 personen.

Iemand enig idee? Zoeken via de Telefoongids of de Goudengids is nooit grappig. Of ja, in dit geval iig niet. Wist je dat er meer dan 1500 restaurants zijn in Amsterdam? Haha! Ook zoeken op postcode is niet handig, al helemaal niet omdat de zaanstraat in 2 postcode gebieden ligt Scheve mond

Suggesties zijn zeeeeeeeeeeeer welkom Haha!
Laatst bijgewerkt door BartVB op 13-03-03 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:52

In die buurt is het niet moeilijk om een exotisch eetgebeuren te vinden hoor Haha!. In de Zaanstraat zelf misschien niet, maar in de Spaarndammerstraat of Spaarndammerdijk is wel meer te vinden, dat zijn wat levendiger straten.
Heel dichtbij kun je ook naar West Pacific in de Westergasfabriek, dat is aan de andere kant van het park. Je zit bovendien heel erg dicht bij het eerste stukje van de binnenstad, vlakbij de Jordaan, misschien nog iets leuker?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:59

In de Zaanstraat e.d. zitten wel kleine restaurantjes, maar die zal je dan echt moeten zoeken door er te lopen.

Waarom die buurt? Amsterdam heeft veel meer leuks te bieden hoor! Lachen

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:59


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:02


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:09

Ik heb in de Spaarndammerbuurt gewoont, kan idd zeggen dat er wat kleins zit, maar persoonlijk vind ik dat er wel leukere restaurantjes zitten in Amsterdam... 2 postcodes is vaak voor even en oneven nummers.
Hier wel iig Haha! In de spaarndammerbuurt zit wel een turks bad ...