minder bokken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

minder bokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 10:43

Per vandaag moet ik helaas minder bokken Huilen
Waarom?? Nou omdat mijn fijne baas mij volgens mij van bokt heeft verbannen . Bokt start niet meer goed op en ik krijg maar de helft te zien mag blij zijn als hij dit berichtje pakt.
's Avonds ben ik er alleen maar als mijn broer er niet is, dus jullie zullen minder van mij horen tot ik er achter ben wie mij dit heeft aangedaan Extreme duivel

Groetjes,
Angus

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 10:50

ik ken het, mijn chef heeft het ook verboden. ik ben alleen handiger dan hij (en beheer de servers, ook naar internet) dus kan ik toch bokken Tong uitsteken

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 10:52

Op dit moment gaat het weer even goed, maar ik weet zeker dat het straks weer niet lukt. Gelukkig ben ik vriendjes met de systeembeheerders dus daar ga ik straks maar even mee praten

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:01

Bij mij is het ook drama vanochtend (niet alleen bokt, alles), maar dat heeft te maken met het feit dat onze fijne provider weer eens problemen heeft. Het zal ook eens niet zo zijn...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:06

Pfoei, gelukkig is mijn baas niet zo slim dat 'ie weet wat ik achter mijn PC-tje uitspook...

lieke2
Berichten: 2129
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:33

Gelukkig zijn er bij onze organisatie niet zo heel veel mensen die bokken, anders was deze site vast ook gebanned! zoals veel sites die veel worden bezocht maar geen zakelijk karakter hebben...

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 11:42

Ik zit nu even op de computer van een collega van mij en daar doet hij het echt super goed behalve bij mij en nog een andere collega.
Heb net even de systeembeheerder gesproken en zodra hij tijd heeft gaat hij ernaar kijken.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:44

Gelukkig weten ze bij mij op het werk ook niet wat ik zoal achter mijn computer zit te doen Knipoog Bokken dus! Haha!

Maar: wel eerst het werk afmaken

Jola

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:36

Ze hebben bij ons op het werk een filter geinstalleerd die alle non-work-related sites blokkeren. Zoals Hotmail, Yahoogroups, Ebay enz. Bokt zat er gelukkig nog niet tussen. Maar: Big Brother is watching...ze kunnen bij de afdeling systeembeheer duidelijk zien wat ik aan het doen ben...En als er een reden moet worden gezocht voor een eventueel ontslag, dan kijken ze ook daarnaar.
Dus iedereen die denkt dat je baas niet slim genoeg is om te kunnen zien wat je achter die PC aan het uitspoken bent: wake up! Het wordt getolereerd, maar ga niet piepen dat je er op een gegeven moment uitligt....

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:54

Ik heb ook een tijdje niet kunnen bokken op werk. Dacht ook dat het over was en minder zou kunnen bokken, maar gelukkig na een aantal weken kon het ineens wel weer en kan gelukkig nog steeds. Als de anderen een rookpauze hebben, heb ik een bokpauze Haha!
Ik kan hier aardig bokken, zolang mijn werk er maar niet onder lijdt.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:37

Das balen zeg! Hopelijk doet ie het snel weer op je pc en anders moet je broer maar een hobby erbij zoeken Haha!