Het Margarita debat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 01:37

Die twee lachen zich in hun vuistje. Het zou sneu zijn als het koningshuis door dit schandaal serieus beschadigd zou worden. Die man van Margharita heeft het te duidelijk op de centen voorzien, en als er eentje "één - nul voor ons" loopt te blèren, dan heb ik het al helemaal gehad.
Als je trouwt met een lid van het koningshuis, heb je er gewoon rekening mee te houden dat je dossier gelicht wordt. Als je dan de schuld van je financiele problemen bij een ander gaat leggen (ja, maar de helft van de bruiloftskosten van totaal een half miljoen (pardon?) zou door een ander worden betaald, en ja mijn bedrijf is ook naar de maan, maar daar ben ik zelf niet schuldig aan (hoewel hij de stekker al ver daarvoor erhuit had getrokken) dan is voor mij de kous af. Hij is met Margarita getrouwd om zo een voet tussen de deur te kunnen krijgen. Ik vrees dat, als het hem niet lukt, dat arme naieve kind berooid achter gaat blijven.
Ik hoop dat ze een flinke pen op hun neus krijgen. Als dit zaakje voor de rechtbank gaat en ze winnen, dan geloof ik niet meer in gerechtigheid!

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, Everest, Fayyah19, GoogleAdsense, JessicaK, Kairos en 157 bezoekers