Ze heeft het verdiend… vind ik! ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Ze heeft het verdiend… vind ik! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 21:11

Mijn vriendin (nou ja… ik weet het niet meer…;)) heeft ook een verzorgpony bij Hof. En nu mag ze een hele tijd niet meer komen. Want ze moest vrijdagavond om kwart over 9 thuis zijn…. en ze kwam pas om kwawrt voor 12 thuis (!!) Daarom heeft ze nu dus “huisarrest”.

Ik vind eerlijk gezegd dat ze het wel verdiend heeft… ze heeft ook al eerder huisarrest gehad enzo omdat ze te laat thuis was… maar ze doet het steeds weer..!!

Mjah… wij hebben weer meer mesten… nu kwam ze al niet veel…, 1 of 2 keer in de week maar toch…

Vinden jullie dat ze het verdiend heeft? Ik zou niet graag als ouder de hele avond op je kind willen zitten wachten en eigenlijk niet weten waar ze is hoor…

Groetjessss!!!!!:*

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:14

Ik weet het niet. Ligt aan de situatie en aan de persoon. Ik heb het nooit gedaan i.i.g. Als ik het had gedaan waren mijn ouders denk ik alles behalve blij geweest, maar of ik huisarrest zou krijgen. Ik vind wel dat je dat kunt verwachten. Je kunt op z'n minst ff bellen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:14

He dit lijkt een beetje op mijn topic Schijnheilig in jeugdhonk iedereen vond het bij mij dus verdient......
Ik vind het bij haar wel verdient had ze maar moeten bellen waar ze was hoor.
Bij mij lag het iets anders allemaal.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:26

Tja... ik heb vroeger ook wel eens huisarrest gehad. Daar was ik natuurlijk niet blij mee, maar het was wel terecht. Ik vond het wel vervelend dat mijn grotere broer wel alles ongestoord kon doen, zonder dat hij daarvoor gestraft werd.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:41

Avanti schreef:
He dit lijkt een beetje op mijn topic Schijnheilig in jeugdhonk iedereen vond het bij mij dus verdient......
Ik vind het bij haar wel verdient had ze maar moeten bellen waar ze was hoor.
Bij mij lag het iets anders allemaal.


Nee, bij jou lag het helemaal niet anders.
Jij had ook niet gezegd waar je was en je ouders wisten ook niet waar je uithing.

Precies hetzelfde

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:59

Ik had wel gezegt waar ik uithing maar dat was niet helemaal waar Schijnheilig

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:01

Ja, ik vind het wel verdient. Je maakt toch een afspraak, heeft zij zich er ook aan te houden.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:15

Ik vind wel dat ze het verdient heeft. Ze had op zijn minst kunnen bellen naar haar ouders. Ze hebben zich vast de hele avond ongerust zitten maken...
Ik heb gelukkig nooit huisarrest gehad. Mijn ouders geloofden daar niet zo in.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:20

Jups ik ben het helemaal mee eens dat ze het verdient heeft ...

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 00:21

Haar ouders hebben zeer waarschijnlijk toch 2,5 uur in ongerustheid doorgebracht en dat is voor hen ook niet bepaald verdiend toch?

Ik vind het een terechte straf en wie weet wordt de periode wel verkort als ze echt aan haar ouders laat merken dat ze begrijpt waarvoor ze straf gekregen heeft.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 20:51

Ze was al een paar keer eerder te laat geweest (half uur of uur) en toen moest ze ook een paar dagen binnen blijven... maar z doet het gewoon steeds weer... Verward Dat snap ik niet hoor...

En mijn ouders doen gelukkig ook niet aan huisarrest! Haha! Ze hoeven alleen maar te drijgen dat ik niet meer naar hof mag...Knipoog nej dat is echt zo hoor!!!!!!!!!! Tong uitsteken

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:46

Avanti schreef:
He dit lijkt een beetje op mijn topic Schijnheilig in jeugdhonk iedereen vond het bij mij dus verdient......
Ik vind het bij haar wel verdient had ze maar moeten bellen waar ze was hoor.
Bij mij lag het iets anders allemaal.


In beide gevallen verdiend, en Avanti eigenlijk nog erger want die heeft er nog behoorlijk bij gelogen.
Dat had ik echt niet hoeven flikken bij mijn ouders!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 09:56

Ik vind het ook wel verdiend. Als mijn moeder thuis zou zijn zou ze echt boos worde. Maar als alleen mijn vader thuis was zou het minder zijn. Dan zeg ik gewoon ik ben niet te laat je verwachte me alleen eerder. Heb hij ook weleens tegen mij gezegt. Alleen denk niet dat het werkt als ik zolang te laat kom. Maar zo ben ik niet, ik kom meestal half uur tot kwartier te laat.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 20:29

Percy schreef:
wie weet wordt de periode wel verkort als ze echt aan haar ouders laat merken dat ze begrijpt waarvoor ze straf gekregen heeft.


En of die periode verkort is... ze mag er nu al weer heen... net of leert ze daar wat van maar kej! Nu is het voor haar wel mooi tuuk!!! Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 20:57

haha mijn staf is alweer afgelopen Haha! Mijn ouders zijn wel lief Lovers