heb slecht nieuws gehad.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-01 00:17

mijn oom.. of beter gezegd mijn kameraad en 2e vader is al een tijdje ziek. ze wisten niet goed wat het was toen hijs teeds moest kotsen en mager werd. nu.. een paar maande later is hij geopereerd en er zijn 3 gezwellen verwijderd en op kweek gezet. vanmiddag kreeg ik heel slecht nieuws.. het is kanker en het is heel ernstig. als het niet op de chemo reageerd heeft hij hooguit een jaar.... die lieve schat die alles voor ons deed. die er altijd voor ons was altijd positief.. gewoon een lid van ons gezin was.. ben gewoon kapot. kan t niet begrijpen. huil aan 1 stuk. waarom hij 54 jr altijdgezond niet roker drinkt niet sport veel en is de liefste vriend. waarom waarom?? kan het niet bevatten. hoe moet het verder.. morgen had ik beloofd naar hem toe te gaan. maar nu ik weet wat hij heeft.. vind het zeer pijnlijk om bij hem te zijn. ik hou echt van die man als mijn eigen vader. we zouden 17 aug met zijn 8e nog een lang weekend gran dorado doen.. teon wisten we nog van niks.. nu is mijn wereld even kapot. en mijn hart zwaar beschadigd. het is niet eerlijk. ik hoop echt dat hij beter word anders breekt mijn hart. lieve hans ik hou van je!!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 00:26

ooh nee Boos!
wat rot voor je!

ik wens je veel sterkte de komende tijd

en maak er het beste van zolang het nog kan ( het is moeilijk maar hou vol)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 01:00

Klote zeg!
Sterkte meis! Hoop voor je, nou ja, jullie, dat die chemokuur aanslaat!

Als je beloofd hebt naar hem toe te gaan zou ik dat zeker doen. Het zou denk ik best banketstaaf voor hem zijn als je ineens niet zou komen. En hij weet echt wel dat jij het er erg moeilijk mee hebt. Hij zit er zelf nog veel meer mee.. Gewoon langs gaan joh! Je kan hem toch niet blijven ontlopen..

Sterke!

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 07:31

pfff wat enorm kl*te voor je.
zeker omdat hij toch nog heel jong is.

heel veel sterkte hiermee.

KNUF

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 08:24

he bah wat een rot nieuws! we gaan hard duimen dat het wel aanslaat!

Wel naar 'm toegaan hoor hij heeft je vast hard nodig .
Misschien als het kan dat weekendje ook door laten gaan?
nog even genieten van elkaar met z'n allen.

veel sterkte en we leven met je mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 08:53

Ah wat akelig zeg.
Ik hoop voor je dat de chemo aanslaat. Ik snap dat je het moeilijk vind om er heen te gaan. Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 08:57

hoi
Wat een klote bericht zeg.
Wij duimen allemaal voor je dat die chemo aanslaat. En gewoon er naartoe gaan, het is minder eng als je denkt en Hans heeft je (en iedereen) nu juist nodig.
Heel veel sterkte gewenst aan iedereen!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 08:59

he jeetje zeg
sterkte en beterschap
ik hoop dat het wel goed kan komen
maar iig sterkte..........

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 09:43

He jeetje Lonneke....
Ehm, woorden schieten even te kort. Het helpt je niet om te zeggen dat ik je helemaal begrijp, ik weet hoe je je voelt.
Ik hoop dat je iets hebt aan onze berichtjes.
En ik hoop nog meer voor jullie allemaal dat de chemo aanslaat.
Soms kan het raar gaan in het leven en blijkt dat ene gegunde jaar in eens 10 te worden. Houd je sterk hoor!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 09:44

Ik sluit me helemaal aan bij de rest. Heel veel sterkte!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 10:20

ik ook, veel sterkte

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 10:29

heel heel heel veel sterkte!!! En het kan nog allemaal goed komen hoor! Me oma is nu ook al bijna 6 jaar kankervrij! Maar iig heel veel sterkte en hou je taai meisie!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 11:03

Meisie..

veeeeel sterkte!!!!!
en we laten we hopen dat de chemo aan slaat!!!

Heeeeel veel liefs,
Sharda

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 11:21

Jezus...wat erg!!! Scheve mond\ Wat is het toch ook een kl*******ziekte Boos! Boos! Boos! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
Gewoon naar hem toegaan Lonneke, echt waar! Ook al vind je het nu moeilijk, JUIST nu moet je gaan. Er zullen genoeg mensen zijn die het moeilijk vinden en daarom niet gaan, maar juist nu heeft hij het wel nodig.

Mijn moeder heeft twee keer borstkanker gehad, is nu gelukkig al een jaar kankervrij, maar ik weet dat ze heel graag de mensen die veel voor haar betekenen om zich heen had/heeft.
Je mag best (juist!) laten merken hoe verdrietig en boos je je voelt en hoeveel onmacht....hij zal die gevoelens herkennen. Blijf praten hoor! En heel veel sterkte!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 11:44

Hee Lonneke! Wat vind ik dit erg voor je! Ik weet niet wat ik moet zeggen...Heb er zelf helaas ook ervaring mee. Nou meissie, sterkte ermee en ga vaak naar hem toe! Dat helpt jullie allebei!

Liefs Mirte

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 12:31

Veel sterkte!!!

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 13:24

ik sluit me aan bij de rest, vel sterkte dus...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 16:06

Hee Lon, wat een rotbericht... Kan me uit ervaring zo goed voorstellen hoe je je voelt. Wel gaan hoor, morgen, hoe erg het ook voor jullie beiden is. Maar hij kan je steun nu hard gebruiken en probeer je niet al te groot te houden, je mag best laten zien hoe erg het je aan het hart gaat.

Heel veel sterkte meisje!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-01 19:29

ben dus bij hem geweest.... het bezoek bgon al in tranen. heb hem verteld hoeveel hij voor me betekend. het is niet meer te genezen helaas. alleen met chemo te rekken tot dat hij op is. op een gegeven moment slaat chemo niet meer aan. hij heeft een agresseive vorm van lever kanker. hij is zelf positief over de tijd die hij nog heeft. dus moeten wij dat ook zijn. het kan nog een jaar misschien 2 of 3 wie zal het zeggen. maar dat hij niet meer geneest is zeker.binnen een paar jaar is de schat er niet meer. ben helemaal kapot. ook bij het afscheid in het ziekenuis. mandag of dinsdag mag ie naar huis en over 6 weken begint de chemo. ik zal hem steunen waar ik kan. het is echt een kanjer! Huilen ben zo intens verdrietig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 21:03

Jeetje, wat een naar bericht zeg. Wel heel goed van je dat je toch bent gegaan en dat je hem hebt laten merken wat hij voor je betekent, ik weet zeker dat je daardoor een hele steun voor hem bent.
Kanker is een afschuwelijke ziekte die helaas niet selectief zijn slachtoffers kiest, sommigen die hun hele leven roken, drinken en gek doen worden zomaar honderd zonder 1 gezwel en anderen die bewust goed voor zichzelf zorgen krijgen toch deze ziekte; het is allesbehalve eerlijk. Ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel.

Het geplande weekend zou toch best door kunnen gaan?? Hans kan dat misschien nu nog ten volle beleven en er intens van genieten? Het klinkt bot, maar volgend jaar is hij misschien wel te moe of te ziek. Het spijt me als ik een beetje te open overkom, ik bedoel het niet verkeerd. Laat het anders aan hemzelf over.

Heel veel sterkte en ik hoop dat de chemo wel aanslaat. Zorg goed voor hem, hij zal je nodig hebben.

Liefs

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 21:08

*zucht* weet niet wat ik moet zeggen. Ben er stil van.... Heel veel sterkte met alles wat er nog gaat komen.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 22:36

Ik sluit me bij iedereen aan,

heel veel sterkte meid.

groetjes Melissa

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 23:37

Ja, ik ben het met Lov eens wbt het weekend. Niet dat wij dat even kunnen gaan beslissen natuurlij, zo is het ook niet bedoeld.
Wij zijn ook nog met mijn ouders naar EuroDisney geweest, vlak nadat ze de borstamputatie had gehad en de bestralingen achter de rug had. De herinneringen aan dat weekend zijn me ontzettend dierbaar en denk niet dat het een en al kommer en kwel was.
Godzijdank gaat het tot zover met mijn mamsje heel goed, maar ben zowiezo blij dat we toen toch gegaan zijn.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 09:58

Wat er ook gebeurt, Lonneke, altijd op bezoek blijven gaan! Een ziekte verandert wat dat betreft niets. Zo kan je tenminste ook iets terugdoen. Ik weet dat het een van de meest banketstaaf ziektes is, maar laten we hopen dat de chemokuur aanslaat.

Joost