morgen huidtest laten doen........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

morgen huidtest laten doen........

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 20:59

ik was vanmiddag naar de dokter omdat ik al sinds ik klein ben een bultje op mijn wang heb. soort vetbultje zeg maar. de dokter had al eens eerder gezegd dat als ik iets raars zag ik het weg moest laten halen.

nu begon het zaterdag in een keer vet te bloeden!! en ik duwde er alleen maar op omdat het jeukte. ik had er niet eens aan gekrabt (had overigens nooit eerder gebloed) het bleef bloeden na een hal uur was het nog niet over.
toen ik maandag wakker werd zat er langs mijn oog een raar plekje en op mijn bovenarm en been.

ik maandag toch maar de dokter gebeld en ik kon meteen komen. ik zei dat het niet zo erg was en dat morgen ook nog wel kon. nou kom ik daar vanmiddag aan. word ie me een partij boos. want ik had wel meteen moeten komen want hij vond het er echt niet goed uitzien. ook op mijn rug zaten verdachte plekjes. ik kon hem ook niet vertellen of die plekken er al langer zaten of niet.

nu moet ik morgen naar het ziekenhuis om verschillende testen te laten doen.

x yvon

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:01

Superdokter!Ik tref de doodenkele keer dat ik heen moet altijd een huisarts die zegt dat het vanzelf wel weer overgaat Boos!
Fijn dat er gelijk werk van wordt gemaakt.Sterkte!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:03

Veel succes.
IK HOOP dat het niets ernstigs is.
Veel succes morgen.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:06

jeetje wat een gedoe
heeft hij al een vermoeden wat het kan zijn?
veel succes morgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:07

ja gelukkig wel. ik ben ook helemaal niet flauw en kom eignelijk alleen maar als het te laat is Lachen maar ik ben blij (of eigenlijk ook niet)dat ik zo snel al kan. eigenlijk moest ik vandaag nog maar dat ging niet want ik was om 1600 pas bij de huisarts. ik hoop idd dat er niks belangerijks uitkomt. maar het kon volgens de huisarts bijna geen allergie zijn omdat ik een 1,5 jaar geleden al voor alles getest ben wat er te testen valt en toen kwam er ook niet het gewenste resultaat uit. hij zei straks al dat ie me misschien toen al wel had door moeten sturen Boos!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:34

Succes!
Ik hoop dat het allemaal meevalt!
Ik duim voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 13:27

mm ik ben zwaar zenuwachtig over een uur moet ik in het ziekenhuis zijn. ik zie er zo tegenop. niet normaal gewoon. want wat nou als er iets ernstigs uitkomt?

x yvon

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 13:34

Yvon, we duimen voor je, heel veel sterkte! Kop op!
laat het alsjeblieft weten als je weet wat het is.
Ik heb ook in de zenuwen gezeten toen ik een rare moedervlek (die bloedde) weg heb laten halen, ik weet hoe het voelt.
Sterkte

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:07

heel veel succes! en ik duim voor je dat het nix ernstigs is! ik hoop ook dat ze je gelijk laten weten wat het is, en dat je niet een week op uitslag moet wachten(moest ik wel na een vreemde moedervlek weg te hebben laten halen, die had ik ineens, en die werd groter en groter, weg laten halen, week in stress gezeten en gelukkig was er nix aan de hand!)

sterkte!!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:11

Jeetje, wat schrikken zeg! Scheve mond
Ik zal voor je duimen! Hou je ons op de hoogte?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 18:17

heb net dus die huidtest laten doen. eerst het plekje langs mijn oog. gelukkig stelde dat niet zoveel voor. een schimmelinfectie die ook in mijn oog zat. (zalfje)

toen het plekje op mijn wang, arm en been, daar was de dokter toch niet zo blij mee. eerst wilde hij er bij alle 3 iets afschrapen maar dat heeft ie toen maar bij 1 plekje gedaan omdat het anders niet stopte met bloeden. bij de andere 2 plekjes heeft ie met een naald vocht weggehaald.

ik kon wachten op de uitslag want misschien waren het wel cystes. na 1,5 uur moest ik eigenlijk terugkomen maar na 45 minuten werd ik al gebeld of ik meteen wilde komen. nou eenmaal daar was hij helemaal niet tevreden. het was zeker geen vocht uit een cyste. maar hij kan nog geen 100% andere consessies doen. dus morgen om 9 uur mag ik weer aanwezig zijn...

nou ben benieuwd!!

x yvon

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 20:42

Jeetje, wat een gedoe zeg!
Ik zal voor je duimen hoor, dat het niks ernstigs is.... Scheve mond
Veel succes morgen!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 21:03

Jeetje zeg, sterkte en succes, ik zal ook voor je duimen dat het niet ernstig is!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 21:05

Jemig... Ik hoop dat het niets ernstigs is.. Ik duim ook voor je!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 23:52

Heel erg veel succes, ik duim ook zeker voor je.

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 01:10

Heel veel sterkte morgen ( of eigenlijk vandaag). Ik hoop dat je evengoed wel slaapt vannacht, ik kan me zo voorstellen dat het erg spannend is allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 08:31

Sterkte vandaag! Ik hoop echt dat het meevalt en het toch wat onschuldigs is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:23

ik ben alweer terug uit het ziekenhuis. en met jammer genoeg niet zo'n goed nieuws. er zaten slechte (kanker)cellen in een bultje. nu hebben ze weer bloed afgenomen en moet ik straks om 1700 weer terug komen. dan weten ze meer.

aan de andere kant zei de arts dat het wel zo minimaal was dat ik misschien wel geluk heb en dat het alleen nog maar in dat plekje zat. en niet ver is uitgebreid

ik hoop het zo.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:37

ik ben alweer terug uit het ziekenhuis. en met jammer genoeg niet zo'n goed nieuws. er zaten slechte (kanker)cellen in een bultje. nu hebben ze weer bloed afgenomen en moet ik straks om 1700 weer terug komen. dan weten ze meer.

aan de andere kant zei de arts dat het wel zo minimaal was dat ik misschien wel geluk heb en dat het alleen nog maar in dat plekje zat. en niet ver is uitgebreid

ik hoop het zo.....

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:39

Vonneke, ongeveer 15 jaar geleden is bij mij tot twee keer toe huidkanker geconstateerd. Ik schrok me rot, maar het viel (in ieder geval bij mij allemaal mee). Natuurlijk zijn er verschillende huidkankers, en de een is wat agressiever dan de ander. Maar meestal kunnen ze huidkanker (als het niet al jaren zit, of een melanoom is) redelijk makkelijk wegsnijden. Je blijft dan een paar jaar onder controle van een huidarts.

Kortom: het is gigantisch schrikken, maar over het geheel genomen kunnen ze daar tegenwoordig heel veel aan doen. Je moet wat meer opletten in zon, dat wel. Maar ga a.u.b. niet van schaduw naar schaduw springen, je lichaam heeft ook zon nodig voor de aanmaak van vitamine D.

In ieder geval succes en sterkte,
Anya

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:40

Yvon, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ik hoop en bidt voor je dat het bij 1 plekje blijft.
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:45

Sjit, dat is wel minder nieuws! Ik ga heel erg voor je duimen dat het alleen in dat plekje zit. Sterkte vandaag!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:47

Wat ellendig voor je. Ik kan me goed voorstellen dat je daar heel erg van schrikt.

Mijn broer heeft ook een melanoom gehad, inmiddels is dat meer dan 20 jaar geleden en na het wegsnijden is het gelukkig nooit meer teruggekomen.

Sterkte in elk geval.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:47

O, jeetje, dat is zeker schrikken!
Maar het komt vast goed joh! Hoop houden!
Ik ken ook iemand die huidkanker heeft gehad. Bij hem had het zich toch ver uitgebreid, maar hij is weer helemaal beter geworden. Bij jou zijn ze erg vroeg, dus het komt vast goed!

Hou je ons op de hoogte?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 11:56

Dat is rot nieuws. Ik duim voor je, en sterkte.