En wanneer TE dun?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:08

Ik denk dat als je ribben zichtbaar zijn dat je te mager bent. spillepoten zegt niets: die heb ik immers maar owee mijn bovenbenen...............
Je sleutelbenen mogen zichbaar zijn (vind ik zelfs mooi) maar als ook het borstbeen (waar de ribben aanvast zitten aan de voorkant) zichtbaar is, dan vind ik dat niet mooi meer, dan ben je te mager. Daar liggen eigenlijk zo'n beetje mijn maatstaven. Beetje van mijn kont hebben trouwens? ik heb genoeg.............. Scheve mond

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:22

suzanne schreef:
Verder schijnt iedereen maar lukraak te kunnen opmerken dat je 'alles kunt eten, niet mag zeuren, niet mag klagen en dat je eens aan moet komen''
We zeggen niet tegen de eerste de beste dat ie dat taartje beter kan laten staan, of eens moet gaan lijnen. Maar andersom wordt alles zomaar gezegd.

Nou, ik ben ook zo iemand die zoiets zou kunnen zeggen. En eigenlijk bedoel ik daar dan mee "jij kunt dragen wat je wilt want jou staat alles". En dat is dan toch ook zo? Kun je van mij niet zeggen. Ik zal niet met lage heupbroek en blote buik gaan lopen. no way! Of met een strakke stretch broek met gevolg het resultaat ik wil wel maar ik kan niet.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:27

Ethelate schreef:
Maar owee als ik een keer iets niet aan neem op ene feestje, krijg je een lading bezorgde mensen over je heen of je wel genoeg eet...

je kunt als vrouw zijnde niet eens een keer iets weigeren of je krijgt te horen "O ze doet aan de lijn". vooral mannen zijn daar erg in.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 10:26

suzanne schreef:
Ik merk gewoon dat je nooit ontevreden mag zijn. Ik vind mijn heupen in vergelijking met de rest te breed, maar o wee als je dat zegt. Belachelijk. En misschien is het ook niet echt zo, maar ik zie mezelf wel zo.

Dat je heupen breed zijn, dat is je bottenbouw, daar valt niets aan te veranderen, ook niet als je ging lijnen. En heupen te breed, ja, dat hoort bij vrouw zijn. MAar de maatschappij heeft ons geleerd dat er als een echte vrouw uitzien helemaal niet mooi is. Smalle heupen zoals bij een man wordt meer gewaardeerd. Er zit toch wel iets structureel fout he, als je dat zo bedenkt.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danielleeee_, Gwenvd, IASCrawler, Jeska2, marleen_88, Nanaatjee, Nathachou, ogidni, Toushie, Valentinotje, WildDreams, xAnthea en 160 bezoekers