Dinsdag 11 maart op voor rijbewijs-E!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 17:33

Heel veel succes!
Ik moest ook op een 11e afrijden (11 september Scheve mond ) en ik ben in 1x geslaagd, dus misschien is er een verband *LOL*

Vergeet de remproef niet he!

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:38

Ik heb tijdens mijn E-examen iets van 10 minuten stilgestaan (voor m'n gevoel was het uuuuuuuren!). Was een vrachtwagen aan het lossen en er kwamen voortdurend tegenliggers aan, dus ik kon er echt niet omheen. Uiteindelijk een aardige vrachtwagenchauffeur die me voor liet gaan. Ben echt 1000 doden gestorven toen, als de dood dat ik misschien toch een mogelijk had laten schieten ofzo en daar op zou zakken, maar het kon echt niet. En die examinator maar nors kijken en af en toe eens naar mij loeren... Mijn instructeur zei later ook dat hij blij was dat ik geen domme dingen gedaan had van de zenuwen omdat het zo lang duurde Haha!

Inclusief die tijd, aankoppelen, theorie etc. ben ik schat ik zo'n 40 minuten zoet geweest.

Nulla tenaci invia est via

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amber_anne, AnoukS_, Gigixponys, Ginny135, Hjartje, Lau07, mariska_emke, miereneter, Nanu, Niwla, rollyjogered, saskiaojan, Sorriso, wendyh, xSuuzerd en 223 bezoekers