Formule 1 seizoen begint weer !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Formule 1 seizoen begint weer !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 08:23

En wat is jullie prognose ?

Ik denk dat Jos in de Minardi halverwege weer gaat klagen dat er te weinig geld in het team gestopt is. Haalt het Minarditeam het eind van het seizoen wel ?

Het is te hopen dat Williams, McLaren en andere teams als Jordan enzo heel wat verbeteringen hebben aangebracht, want anders vrees ik dat het weer een lang en saai seizoen wordt.

Wie gaat er nog meer zondagmorgen om 4.00 uur kijken ??

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 08:52

Ik iig niet, want ik vind er geen bal aan. Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 08:59

Ik ook niet, mijn pa en broer vast wel dus dat wordt weer verplicht meegenieten als ik beneden ben Frusty

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:15

Ikke wel . En nou maar hopen dat Jos en zijn team het goed doen.

monteiro
Berichten: 34
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:35

Ikke ga ook kijken !!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:37

Vroeger volgde ik het (vooral Schumi), 's nachts op voor de GP's in verweggistan Maar tegenwoordig hou ik me bij 1 paardekracht

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:08

Het zal zeker geen saai seizoen worden met alle nieuwe regels.
Ik denk dat het de F1 sport alleen maar ten goede komt!

Heb er enorm veel zin in!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:49

Wij nemen het op en gaan 's ochtends om een uurtje of 9 als iedereen z'n bed uit is kijken. Dan weten we nog niets en kijken we het dus nog steeds bijna live. Ben wel nieuwsgierig naar wat de nieuwe regeltjes gaan doen.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:52

Wij kijken dus of 's nachts, of nemen het op en doen hetzelfde als Dennis!

Is iedereen wel bekend met de nieuwe regels.
Weet dat er gisteren op de valreep nog een regel is veranderd over de reserve auto

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:54

Ik moet om negen uur al schrijven dus blijf om vier uur nog even liggen Dromen
Jammer genoeg kan ik het niet opnemen Verdrietig Afspelen gaat wel maar opnemen niet Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:55

Ik denk dat minardi een goede kans gaat maken! Jos heeft er denk ik wel een beter team aan dan arrows. Die Walkinshaw is een arrogante bal Lips are sealed
Maargoed ik zal waarschijnlijk ook weer vaak aan de buis gekluisterd zitten nu Jos weer actief is, het werd saai met Schumacher, dat zal het nog wel zijn, maar nu doet Jos iig weer mee Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:59

Sypheron, waarom denk je dat het nog saai zal zijn?
Er zijn toch genoeg leuke nieuwe regels gekomen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:00

True maar toch, Ferrari weet zich altijd wel ergens omheen te draaien, en hoevaak is het nou bijvoorbeeld voorgekomen dat Schumi voor Barri moest finishen? 2 keer toch?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:13

Ja, maar goed... moet je het Ferrari kwalijk nemen dat ze goed zijn?
Ik bedoel... moeten Duitsland en Anky dan voortaan ook met extra gewicht ofzo starten omdat hun het ideaalbeeld te goed bereiken? Omdat de rest niet over het juiste materiaal, kennis en ervaring beschikt moeten hun maar de dupe worden?
Vind ik dus van niet.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:14

Kleintje, ze zijn zo goed omdat ze het achterbaks spelen en dat neem ik ze kwalijk.

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:16

Ik heb de eerste kwalificatie training vannacht gezien. Ik vindt het nieuwe systeem erg goed. Er is nu eigenlijk continu een auto op de baan. Onze Jos deed het aardig vannacht. Ik ben blij dat eindelijk het seizoen weer van start is gegaan!!

Groetjes ayrton

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:20

Sypheron schreef:
Kleintje, ze zijn zo goed omdat ze het achterbaks spelen en dat neem ik ze kwalijk.

Daar ben ik het wel mee eens. De beste moet gewoon winnen en niet de punten aan een teammaat gunnen i.v.m. de titel!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:23

Ik ga zeker kijken!! Ik ben verslaafd aan formule1

Ik hoop dat de nieuwe regels iets goeds brengen, vooral dat nieuwe puntensysteem vind ik een goeie.
Ik hoop dat de alleenheerschappij van Ferrari (en Schumacher) nu een beetje minder wordt... En dat McLaren het weer beter gaat doen.
En natuurlijk wordt het nu ook weer leuker omdat Verstappen weer meerijdt.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:57

Sypheron schreef:
Kleintje, ze zijn zo goed omdat ze het achterbaks spelen en dat neem ik ze kwalijk.

Iid, ze spelen het niet eerlijk.
Al blijft het voor de race natuurlijk niet zo spannend als ze met z'n 2en ver voor voor de rest rijden. Maar dat kunnen we ze niet kwalijk nemen.

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:01

teamorders zijn dit jaar verboden dus in dat opzicht moeten we een leuk seizoen kunnen gaan krijgen. Aan de teamorders valt natuurlijk altijd een mouw te passen en ongetwijfeld zullen ze er wel iets op vinden, maar ik hoop dat we voorstellingen zoals we die zagen in Oostenrijk achter ons liggen nu. Ik persoonlijk heb hoge verwachtingen van Mac-Laren dit jaar. Ik ben erg benieuwd, wat ik vannacht heb gezien was alvast de moeite waard.

Ayrton

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 14:02

Ik heb de nieuwe regels nog niet echt gevolgd, moet maar even goed naar de voorbeschouwingen kijken. Het is wel te hopen dat het spannender wordt, want wat was verleden seizoen erg Boos! .

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 17:37

Joepiee!!!!!

Ik ga niet om 4:00u 's nachts klaarzitten, maar neem het op om later te kijken Lachen

Over Jos: ach ja, Jos. Hij zal ons elke grindbak van elk circuit laten zien om achteraf te gaan klagen over zijn team.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:05

Precies 5 jaar geleden stond ik er zelf bij, daar in Melbourne. Cool

Wel een t**ingherrie, oordopjes verplicht. Maar super om eens mee te maken, ook de voorbereidingen (het hostel waar ik logeerde stond vlak aan het Albert Park). Sindsdien kijk ik ieder jaar alleen nog maar de race in Melbourne, omdat ik er geweest ben. De rest boeit me niet zo. En a.s. zondag ben ik de hele dag weg met Retje, dat wordt dus 's avonds herhalingen kijken omdat ik uiteraard vergeet de video aan te zetten.

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:27

Vroeger was het altijd adelaid Australie waar de laatste grand prix werd verreden. De korste race in de formule 1 geschiedenis heeft daar plaatsgevonden. De race werd daar na 14 ronden afgevlagt vanwege hevige regenval. Ik geloof dat er toen nog 4 auto's reden. winnaar van die race was toen Ayrton Senna da Silva in de Mac-Laren. Dit was geloof ik in 1990. De Australische grand prix heeft altijd iets speciaals voor mij, ik weet niet wat dat is. Vroeger was het traditioneel de laatste grand prix, de afgelopen 6 jaar geloof ik de seizoens opener. Ik zal er dus weer voor opstaan, of wakker blijven net als afgelopen nacht om de tweede kwalificatie training te bekijken. Gisteren was het heel appart om telkens maar 1 wagen te zien rijden. Ik ben erg benieuwd hoe de startopstelling eruit zal gaan zien en hoe het eerste gedeelte van de race verloopt. Ik verwacht een fantastisch seizoen met veel verrassingen gezien de nieuwe regelementen.

Groetjes ayrton

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:28

Ik ga ook niet kijken Haha! Saai gedoe... Gaaaap
Maar verders, iedereen veel plezier Knipoog