Wat moet ik zeker gaan bekijken/doen in Venetië?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Wat moet ik zeker gaan bekijken/doen in Venetië?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 11:56

Over een maand of anderhalf gaan we lekker een weekendje weg met z'n tweetjes. Dat wilden we al langer, maar het kwam er telkens maar niet van.
Inmiddels hebben we nu toch eindelijk wat geboekt Cool . We gaan 4 dagen naar Venetië. Daar wilde ik ooit nog een keertje naar toe, maar had er eigenlijk helemaal niet aan gedacht.
Maar zowaar kwam Michel met het idee om daar naar Venetië te gaan. En dat vond ik een prima idee.

Wie van jullie is er ook wel eens geweest? En wat zijn nu dingen die ik absoluut moet doen als ik daar ben?
Laatst bijgewerkt door Mickey op 07-03-03 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:58

Wow! Venetie... volgens mij is dat heeeeeel erg duur allemaal, ook qua eten enzo. Maar je gaat 4 daagjes, dus dat moet wel lukken denk ik. Nouja wat al voor de hand ligt is dat je natuurlijk een gondel(Zo heet het toch?)tocht moet maken Lachen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 12:16

Sypheron schreef:
Nouja wat al voor de hand ligt is dat je natuurlijk een gondel(Zo heet het toch?)tocht moet maken Lachen

Zo ver was ik ook al wel Knipoog

Maar wat nog meer? En heeft iemand tips wat betreft restaurantjes en/of gerechten?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:22

Ik raad je aan om zo'n klein gidsje te kopen over de mooiste en leukste dingen in Venetie.
4 dagen vliegen om en ik neem aan dat je veel wilt doen en zien zonder echt afgepijgerd te zijn 's avonds.
Dan is zo'n gidsje fijn om je van te voren in te lezen en beslissingen te maken wat je wilt doen.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 15:46

Het is alweer een tijdje geleden dat ik er ben geweest....maar mijn tip is: ga ook eens naar het vastenland buiten de stad. Hier heb je heerlijke restaurantjes en niet te duur! Oh en het ijs is onweerstaanbaar....Lachen