Nog geen reactie op sollie, bellen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 11:36

Ik heb dus een week geleden (ook op donderdag) een sollicitatiegesprek gehad. Ik zou binnen een week maar waarschijnlijk eerder te horen krijgen of ik doorga naar de 2e ronde. Nu is het dus een week later en ikheb nog niets vernomen.
Zal ik ze vanmiddag zelf bellen/mailen of is dat "not done"?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 11:45

Je kunt best zelf bellen, dat laat hun zien dat je er echt intresse in hebt. Misschien nog een dag of 2 langer wachten, als het nu een week geleden is.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 12:48

Ik zou als ik jou was pas na 2 weken bellen als je nog niks hebt gehoord. Soms loopt dit iets uit.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:24

s
Laatst bijgewerkt door janna op 05-04-22 07:37, in het totaal 1 keer bewerkt

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 20:18

Ik heb dit ook wel eens gehad. Wat ik dan altijd deed was toch zelf bellen en dan zeggen: misschien heeft u al gebeld, maar ik ben de hele week moeilijk telefonisch te bereiken geweest, dus daarom bel ik nu zelf maar even.
Werkte altijd wel goed Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 10:50

Ik heb net gebeld over mijn sollie. Hij wilde me vandaag ook al bellen (tuurlijk)maar goed hij durfde het toch niet aan omdat ik nog te startend ben. Hij had gewoon geen tijd om mij dan voldoende te begeleiden. Lijkt mij wel een goede reden, want ik heb echt nog wel wat begeleiding nodig. Verder had hij geen opmerkingen of verbeterpunten. Hij dacht dat ik over zeer goede capaciteiten beschikte. En hij wenste me natuurlijk veel succes bij volgende sollies.
Op naar de volgende! (is nog niet zo heel dringend hoor, ik ben nog aan het afstuderen namelijk).
Ik heb intussen wel alweer mijn CV gemaild naar een ander bedrijf die ook interessante vacatures had...