Al weken last van vervelende dromen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:40

Vanaf dat ik een klein kind was had ik een steeds terugkerende droom (ik in ons huis dat in de brand stond, mijn ouders en broer al buiten en ik kon er niet uit). Eens in de zoveel tijd ga ik naar iemand die een massagepraktijk heeft en die daarnaast probleemoplossend bezig is. Zij gelooft (en ik kan me daarin vinden) dat je lichaam en geest beide in evenwicht moeten zijn en niet maar 1 van de twee en ook dat dat een wisselwerking is. Dus, buiten een massage gaat de behandeling (soms) ook richting het geestelijke vlak. Dat kan via een geleide meditatie, maar in dit geval ging het via nij-en (geen idee hoe het geschreven moet worden!). Het idee is dat zij aan mijn lichaam vraagt waar het probleem zit. Door een aantal keuze-mogelijkheden te geven kan mijn lichaam aangeven waarop doorgegaan moet worden. (Het hele proces is niet zo makkelijk uit te leggen en eigelijk moet je het een keer meegemaakt hebben om het te geloven, tenminste, dat was bij mij wel het geval Lachen ). Uiteindelijke bleek, met betrekking tot die droom, dat ik het idee had dat ik dingen in mijn eentje moest doen en dat ik daarvoor niet terug kon vallen op mijn familie of andere. Sinds ik dat weet heb ik die droom nooit meer gehad.

Misschien kun je ontdekken of je een steeds terugkerend thema hebt in je dromen. Uit je verhaal dacht ik te halen dat je wel steeds andere dromen hebt. En missschien dat je dan bij jezelf na kunt gaan of er iets diepers in dan zomaar een stress-situatie (aangezien je die niet hebt op dit moment).

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1810naomi, _chou, _kimm, Amazonbot, amy495, Bengell, BlackClaw, craiester, Eskimo, Facebook, fotolijstje, goldith, Googlebot, Jennifer_S, kimmetje26, Lalladidoo, laurabe, Lotje033, marygoround, nafkedemi, Sodeletuut, spookyskippy, Telpeva, Yom en 215 bezoekers