Handtekening van Robbie Williams.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Handtekening van Robbie Williams.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 00:53

Wat mijn schoonvader me vanavond toch weer vertelde.......
Maar ik zal eerst bij het begin beginnen. Mijn lieftallige Schijnheilig schoonpapa werkt al zo ongeveer zijn hele werkende leven bij een drukkerij hier in Enschede. Erg mooie posters, kalenders (o.a. van Harry Potter die voor 20 euro ofzo in de winkel liggen en daar kan ik dus gratis aankomen *LOL* Niet dat ik dat wil maar goed.....), etc. maken ze daar allemaal. Vandaag had hij ook gewerkt en vertelt hij vanavond doodleuk: "Goh, vandaag was nog zo'n zanger bij ons op het werk. Ene huppelup Williams. Een Engelsman of Amerikaan. Om de layout goed te keuren van die boekjes die altijd bij cd's in zitten." En mijn vriend en ik tegelijkertijd: "Robbie Williams ?!" Zegt ie dus doodleuk: "Ja volgens mij wel" *LOL* Wij vervolgens: "Heb je een handtekening gevraagd!!! Die vent is hartstikke beroemd!! Dat is een superster!!!" Antwoord: "Ach nee, hoe moet ik nou weten dat hij zo bekend is?" Arghhhhh, ik had gewoon een handtekening kunnen hebben van Robbie Williams en mijn schoonvader heeft dus heel gezellig met hem staan kletsen en koffie drinken maar wist niet dat het een wereldberoemde zanger was !!!! Hij schijnt nog wel het concept lay-out ondertekend te hebben dus we hebben maar gezegd dat mijn schoonvader die gelijk moest jatten en inlijsten want die zou heel veel waard kunnen worden!!!
Zucht, die ouderen van tegenwoordig Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed (maar verder is mijn schoonvader wel lief hoor Lovers Haha! )

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6


flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 18:19

Sjuimpje"]
Hahaha,
moet je je schoonvader die 'strip-clip' van Robbie even laten zien Haha!
[/quote]
Haha! Wedden dat hij daarna Robbie nooit vergeet? Haha! Haha!

[quote="Poohbeer"]
Komt'ie toevallig niet nog een keer???
[/quote]
Geen idee, maar de volgende keer vraagt mijn schoonvader vast wel een handtekening Haha! (tis 'm geraden ook!)

[quote="Clautje schreef:
Wowww wat zou je woedend zijn zeg }> Haha!
Ik zou helemaal gaan trippen, hahaha!

Och, valt wel mee hoor. Zo'n fan ben ik nou ook weer niet van Robbie. Vind hem wel goed maar heb niet eens een cd van hem Bloos Maar tis natuurlijk altijd leuk om een handtekening van zo'n superster te hebben Tong uitsteken Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 20:39

newforestlover schreef:
en daar krijg je nou soms van die wurg neigingen van,

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Knipoog

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ManonGrr, Saartjuh_b, YandexBot en 122 bezoekers