Het grote mannen onderbroeken topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat voor mannen onderbroek draag jij het liefst?

gewone boxer
19 (21%)
strakke boxer
49 (54%)
gewone onderbroek
7 (7%)
een ouderwetse tent
1 (1%)
mannen string
4 (4%)
niks
4 (4%)
of heb je misschien een leren onderbroek
4 (4%)
overige
2 (2%)

Totaal aantal stemmen: 90



wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Het grote mannen onderbroeken topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 00:50

In navolging van het grote lingerie topic, nu hier het grote mannenonderbroeken topic. Wat draag jij of wat draagt je vriend?
Ik zelf heb altijd strakke boxers aan, puur en alleen omdat het gewoon lekker zit. Laat de rest van de bokkers weten wat jouw voorkeur heeft of vul gewoon de poll in. Misschien ben ik nog een soort onderbroek vergeten, vul dan bij de poll in overige, al ben ik daar dan wel heel erg benieuwd naar wat dat dan voor soort zou kunnen zijn.

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.


wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 22:32

natuurlijk mag jij meedoen dit topic is voor iedereen mannen en vrouwen over hun mannen.

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 01:16

even snel reageren op alle antwoorden met betreking tot hugo boss calvin klein. Waarom moeten het altijd dure merken zijn en volstaat een gewone merkloze of een onbekend merk niet?

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 01:21

dat ben ik absoluut niet met je eens, ik heb laatst 10 strakke gekocht voor 65 euro en ik ben er over uit dat die het veel langer volhouden dan de dure calvin's en hugo's.

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 03:03

sjonge sjonge wat een reactie's zeg. ik denk dat wel redelijk duidelijk is wat men zoal onder de normale kleding draagt.

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 01:47

ff snel tussen door zijn er ook dames die als het niet anders kan het ondergoed van de heren aantrekken en waar kies je dan voor? strak, gewoon enz

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 03:05

strak strak strak heeft denk ik toch wel gewonnen van de rest !!!!!

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers