Website bijna klaar, wat vinden jullie ervan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Website bijna klaar, wat vinden jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 12:24

Nou, de titel zegt al genoeg denk ik, maar mochten er nog tips/adviezen zijn hoor ik het graag van jullie.........
Aan de merrie pagina wordt nog heel hard gewerkt, maar dat is nog heel veel werk wat betreft referentie hengsten ed, maar goed, tot zover is de opzet al wel duidelijk denk ik.................... Vork

Ik had gezegt weer wat meer op bokt te komen, maar goed, drukdrukdruk, als de website klaar is ben ik weer helemaal van de partij! Haha!

www.whistlemountainminiatures.com

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:34

Ziet er goed uit Sonja!
Mooie foto's heb je van de paardjes.
Twee dingetjes (je vroeg er zelf om Haha! ) ik zou denk ik een ander lettertype of een andere kleur pakken, dit leest niet erg makkelijk.
En er zitten her en der wat kleine spelfoutjes in.

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:56

Leuke site! ik zou denk ik ook een ander lettertype wat rustiger vinden om te lezen, en eigenlijk mis ik ook nog een fotopagina (maar die zal vast nog komen in de loop van het jaar... Haha! )
soms vind ik de paginawisseling wat te lang duren. (ik houd persoonlijk altijd van snelle sites).
Leuke paardjes zeg! op één foto is dat wel heel duidelijk te zien, die op de keuring gemaakt is! Wist niet dat ze zo klein en fijn waren!

veel succes met alles!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:04

Ten eerste, het ziet het heel erg proffecioneel uit.
Van mij mag de site iid sneller. Maar verder had ik het niet beter kunnen doen denk ik.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:21

Ik vind de site er ook erg professioneel uitzien.
Verder mag de paginawisseling iets sneller en het lettertype wat rustiger.
Dat leest wat fijner

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 14:26

Dat de site sneller moet valt bij mij waarschijnlijk niet op, omdat ik adsl heb en omdat alle pagina's natuurlijk in het geheugen staan.....
Maar ik zou niet weten hoe ik 'em sneller moet maken eerlijk gezegd, eigenlijk heb ik er helemaal geen verstand van en vind ik het al heel wat dat ik zover ben gekomen....... Haha!

Spelfoutjes was ik al bang voor, nederlands was nooit mijn sterkste kant.. Bloos

Weet iemand van jullie hoe hij sneller gemaakt kan worden???

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:28

ziet er goed uit, aleen, de logo op de homepage kan wet een beetje kleiner Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:32

Nederlands niet je goeiste vak Sonja? Haha!
Ik wil er van de week wel eens naar kijken om de spelfoutjes eruit te halen.

Hoe je hem sneller maakt, is waarschijnlijk door het wisselen van de pagina's niet in Flash oid uit te voeren. Nu heeft hij elke keer een ander patroontje bij het openen van een nieuwe pagina (gordijntje-open gordijntje dicht ed bedoel ik). Geen idee hoe je dat sneller kunt maken, maar er zijn vast bokkers die dat wel weten.
Ik weet niet of je die effecten er dan helemaal uit moet laten of dat je ze ook sneller kunt maken.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:51

Om de pagina's sneller te laten wisselen moet je de effecten eruit halen (draagt ook niet echt bij aan de professionaliteit Knipoog).
Ik vind het er erg strak en professioneel uitzien, alleen zou ik het steigerende paardje linksbovenaan en het mailplaatje weglaten. Kijk anders eens op www.greupstables.nl. Een site door mij gemaakt voor de Greup Stables. Heb er niets anders dan goede reacties op gehad.
Laatst bijgewerkt door XoNo op 05-03-03 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:51

Met welk programma heb je de website gemaakt ?

Om hem sneller te maken, moet je inderdaad de overgangen gewoon weglaten. Hooguit 1 overgang gebruiken bij de beginpagina.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 14:51

Ik heb nu van alle pagina's het effect op "short" gezet ipv op "medium, dat zal moeten helpen....
En m'n logo maak ik niet kleiner.....Die moet goed opvallen !! hahha grapje Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:58

Het is al een stukje beter, maar ik vind het zelf niet zo prettig al die verschillende overgangen. Had ik ook gedaan bij m'n eerste website, maar ik kreeg er ook nogal commentaar op, vandaar dat ik het nu alleen nog maar bij de openingspagina heb.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:59

met Xono eens. Die bewegende gifjes zijn idd meer voor onder de 12 Haha!
Wat betreft snelheid, ik zag dat je een mail-adres hebt van Rendo-dekooi. Staat je homepage op de webspace van Rendo? Dat is een erg langzame server.

Verder ook het lettertype/kleur vind ik niet zo mooi. En het menu mag eigenlijk wel op iedere pagina, zodat je niet iedere keer terug hoeft.
Zo... Tong uitsteken

Verder ziet het er leuk uit hoor

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:00

Hij is mooi hoor! Ik erger me alleen een beetje gestoord aan die brievenbus Knipoog

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 15:02

De site is gemaakt met page builder, via geocities waar de website staat en waar ik mijn domeinnaam heb laten registreren....
Ik moest trouwens wel lachen, jullie vinden het "effect" eigenlijk allemaal niet mooi en tot nu toe heb ik al verschillende emails gehad van mensen die vragen "hoe doe je dat??", nu zie je maar weer hoe smaken/meningen verschillen.......Haha!
Ben blij met al jullie tips hoor, en een spellingscontrole is helemaal niet verkeerd denk ik.............Haha!:D

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:08

Maar het willen kunnen maken van die effectjes en het zien van die effectjes zijn 2 heeeeel verschillende dingen Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:51

ontzettend mooie site!!! zou willen dat ik zoiets kon maken... *snif*

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:56

Ander lettertype vind ik persoonlijk mooi (ben een Verdana-fan).
Verder zou ik wat betere metatags op je pagina zetten.
Nu heb je bij keywords alleen: 'Whistle Mountain Miniatures'. Ook zou ik er een beschrijving bij toevoegen. Zo wordt je ook beter gevonden op zoekmachines.
Die overgangen vind ik persoonlijk niet zo heel fijn, vind het net iets te lang duren.
En zou het niet mogelijk zijn om bij elke pagina het menuutje te zien?

Oja, dit zijn tips. Ik wil je pagina zeker niet afkraken.
Vind het verder erg goed gedaan:). Oja, leuke pony's! Lachen

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:58

Mooi hoor!
Het menu op iedere pagina is inderdaad misschien wel handig. Heb meteen je gastenboek ff getekend! Knipoog

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:29

Ik zou voor andere kleuren kiezen. En geen zwart als achtergrond maar iets van een lichte achtergrond met watermerk. Ik hou zelf helemaal niet van Times New Roman, ik zou voor een ander lettertype gaan. Verdana of Arial vind ik er altijd wel mooi uitzien. Een site met frames is voor de bezoeker makkelijk, dan hoef je niet steeds back te drukken en het laden van de pagina's zal wat korter duren. De index pagina zou ik iets lichter-vrolijker maken Lachen Ook van die brievenbus ben ik geen fan maar dat is echt heel persoonlijk Haha!
Ik zou de verschillende overgangen eruit halen, dat laadt sneller en IMO staat het iets proffesioneler. Dit zijn gewoon ideen van mij, ik hoop dat je er iets aan hebt . Heel veel suc6 ! Lachen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:57

bokt staat bij de links Haha!
verder heel leuke site! en idd kleur maar dat zei iedereen al Lachen

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 23:54

Weet je wat he probleem is....................Ik hou helemaal niet van allerlei kleuren, daarom probeer ik het ook allemaal zo neutraal mogelijk te houden, zonder allerlei vloekende kleuren erin.......En waarschijnlijk ben ik wel heel eigenwijs, maar het beeld in mijn hoofd zoals mijn website er ooit uit moest gaan zien had zeker weten een zwarte achter grond....Haha! Maar ik zal eens zien of ik met een ander lettertype wat meer duidelijkheid kan bereiken........ Thanx allemaal!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 01:35

Heb vanavond het lettertype van alle pagina's verandert, heb niets aan de kleuren gedaan, maar volgens mij is het nu een stuk beter te lezen,
tenminste, volgens mij wordt je er nu niet meer duizelig van.... Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 15:33

Van mij hoeven die bewegende plaatjes niet, ten eerste is dat irritant op een slome pc en ten tweede is het erg irriterend Haha! Verder vind ik het er wel leuk uit zien. Alleen blauw op zwart zweeft een beetje, misschien een andere kleur?

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 16:29

lol, hij is wel goed, maar logo is gewoon te groot vind ik, maar als je er van zker wil zijn dat iedereen hem ziet, laat dan maar staan Haha!