Wie is er wel eens met vinea meegeweest?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Wie is er wel eens met vinea meegeweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 11:52

Ik ga van het jaar op vakantie met mijn vriedin, en we zijn nu een vakantie aan't uitzoeken.
Nu leek een vakantie van Vinea me erg leuk, standvakantie in Frankrijk. Zijn er al bokker met deze organisatie meegeweest? Lachen

Wat vonden jullie ervan?? Wel een boel geld trouwens Scheve mond

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 11:55

Zoek even op 'Vinea', daar is al meer over geschreven op Bokt (overigens voornamelijk over de ruiterkampen).

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 12:08

Vraag het special over de strandvakantie's, ruiterkampen dus niet!!! Maar bedankt zal ff kijken of er wat bij staat Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 17:43

Echt niemand ????

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:17

Zelf ben ik er nooit mee mee geweest, maar ben daar zelf reisleider. Ik heb vorig jaar een strandvakantie in Nederland gedaan, dat was heel erg leuk voor de kids.
Het ligt eraan welke soort vakantie je wilt nemen. Bij Beach&Action ga je wel elke dag naar het strand, maar ga je ook nog activiteiten doen. De ideale vakantie vind ik. Ik vind het niks om de hele dag op het strand te liggen.
Bij de Sand&Waves zal je waarschijnlijk wel vaker op het strand liggen. Dit is dan echt een relax vakantie, maar je moet natuurlijk wel meedraaien met de rest van de dagelijkse bezigheden, zoals crovee en je spulletjes netjes bij elkaar houden.
Als je misschien nog wat wilt weten pb me dan even, of mail me

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:41

ik ben ooit als leiding meegeweest op hun ponykampen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 18:29

ik bracht altijd bestellingen voor Vinea naar hun toe toen ik nog bij C1000 werkte, hun organiseerden in bergeijk iedere zomer kampen voor kinderen waarvan de ouders of ivm eigen zaak bleven werken of zonder kindere weggingen ofzo, veelal errug verwende kinderen zag ik daar, was op het terrein bij een manege maar het was geen ruiterkamp, maar alles was perfect georganiseerd en iedereen had het er vlgens mij erg naar zn zin!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 22:14

ik ben een keer meegeweest met een strand vakantie naar l'estartit in spanje! ik vond het helemaal geweldig, heb toen echt een super vakantie gehad!! Maar je weet nooit met wat voor een mensen je gaat, ik was toen al met een vriendin.
en ja t is vrij duur dat wel, en t eten is niet altijd even goed maar ja dat nam ik op de koop toe, je moet het ook treffen met de leiding. ik kan had toen mega gave leiding, als ik nog jong was zou ik zo weer meegaan

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 22:21

Ikke Pling (Ben er nl leiding op de ponykampen in Appelscha) Haha!
Kijk eens op www.vinea.nl. De site is erg uitgebreid en erg mooi gworden al zeg ik het zelf.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 23:14

Nog een reisleidertje die op Appelscha heeft gedraaid!!!
Ik herken wel je naam en woonplaats, maar je gezicht ken ik niet meer.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:54

Mijn zusje is meegeweest naar Ameland, een kamp waar verschillende sporten gedaan werden enzo. Daar was ze heel tevreden over.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:57

ik zat in 1992 (ja, ben oud) in Ameland (*gruwelkamp*), Bergeijk en Egmond.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 15:08

Ik ga dit jaar voor het 4e jaar naar Appelscha, en ben ook èèn week in bergeijk geweest. Maar ik vond Appelscha veeeel leuker!!

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 16:53

Ik ga van 30-06 tot en met 16-07 (17 dagen) naar Argeles, een strandvakantie, sand and waves. Samen met 2 vriendinnen. Ben er zelf nog nooit mee geweest maar 1 van die vriendinnen wel e die zegt dat het supergaaf is. Ik heb al geboekt!! Haha!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:38

Ik draai ook kampen voor Vinea, en (hoe toevallig) ook in Appelscha. Is echt helemaal toppie!!!
Strandvakanties schijnen ook heel gezellig te zijn!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:29

Ik vond het verschrikkelijk, we moesten in ene freestylerijden en daar was nix over gezegd. De leiding was chagrijnig, saai en kon niet koken. Mijn broer is al vaak meegeweest en afgelopen vakantie was de helft van zijn vakantie terug gegaan naar huis.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:52

Mag ik vragen waar jij dan bent geweest??? Wij rijden nooit freestye Verward . Oja...over het koken...dat is een kwestie van smaak. Wij doen altijd erg ons best op het eten en heel vaak krijgen we ook complimentjes dat het eten zo lekker is. Maar er zijn natuurlijk ook mensen die bepaalde dingen vies vinden...smaken verschillen he? Je kan moeilijk voor iedereen iets anders maken....
Jammer dat je het niet naar je zin hebt gehad!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:51

Lielle schreef:
ik zat in 1992 (ja, ben oud) in Ameland (*gruwelkamp*), Bergeijk en Egmond.


bergeijk bij de bergerhoeve aan de eerselsedijk?bij de voetbalvelden?

of heette de bergerhoeve toen nog niet zo? is tijd geleden compleet verbouwd, nieuwe bak, stallen en nieuw huis/blokhut of hoe je het noemt voor de kampen van Vinea

(Mijn vriendje komt uit bergeijk Lovers en bart ook en mn ex ook..toch heeft begreijk veel leuke dingen!)

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:00

Ik ben een paar keer geweest en vond het fantastisch! Echt waar heel leuk, alleen nogal duur.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:06

Renske, weet ik veel Haha! Het is 10 jaar geleden, ik ben er met de bus vanuit Eindhoven gekomen, en na een week op dezelfde manier weer vertrokken. Maar ik heb nog wel wat foto's, die zal ik wel inscannen en dan mag je het zelf zeggen Haha!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:43

Bergeijk hoor ik ineens veel over *schrikt wakker* Tong uitsteken
Nee in bergeijk zal je het echtw el anar je zin hebben, de berger hoeve is een leuke manege.
En idd ze hebben de hele boel zitten verbouwen en nog wat dingen erbij zoals de nieuwe stapmolen en de longeerbak.
Ik ben 4 keer mee geweest op de ponykampen, maar niet op de strandvakanties, dus heb geen info voor je.
Maar de vinea vakanties zijn wel heel erg goed verzorgd, je bent de hele dag en avond bezig met leuke dingen.
Alleen de prijzen zijn een beetje aan de hoge kant.
Als iemand nog info wil over bergeijk mail me maar (A)

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:45

ikzelf wil volgend jaar mee op zo'n kamp...alleen wil graag op double action, aleen wilde ik graag in de ardennen, maar die zijn tot 14 jaar dus dan maar frankrijk ofzo. ik wil graag van vinea, ziet er tenminste (zo in folder)goed verzorgd enzo uit. (heb zelf ook topic hierover: jongerenvakanties)

Rowy

Berichten: 639
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:14

MarianneR schreef:
Ik ga dit jaar voor het 4e jaar naar Appelscha, en ben ook èèn week in bergeijk geweest. Maar ik vond Appelscha veeeel leuker!!


Ja jou ken ik nog wel ja. Dat was je eigen schuld. Je kunt je toch wel voorstellen dat je het niet leuker maakt voor jezelf als je de hele tijd loopt te verkondigen dat appelscha zo ge-wel-dig is. Het is een hartstikke leuke en gezellige manege maar je moet het natuurlijk wel leuk houden.

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:26

Ergggg oude Koe
gezien laatste reactie van xxlindaxx Geplaatst: 09-03-03 19:45