Yes, ik ben zo blij, we hebben een boot gekocht!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 22:33

Eindelijk na lang zoeken hebben we ons droombootje gevonden. Het is een motorkruiser. Hij is 8 1/2 meter lang en bijna 3 meter breed.
Hij gaat * Obelix * heten, aangezien mijn vader verslaafd is aan de strips van Astrix & Obelix. Hij ligt nu nog nabij Hilversum, maar binnenkort hebben we ons eigen stekje in een supergave haven. Ohhh wat zal ik bruin worden, heerlijk op het water, ik ben zo heppie!!Omdat het nogal moeilijk uit te leggen is hoe die eruit ziet, plak ik er even een fotootje bij!! *LOL* Pling

[img]../upload/14/booottjjuuuhhh.jpg[/img]

Hij is helaas wel in het zwart wit, maar het witte is gewoon wit Haha! en het zwarte van de onderkant is donkerblauw, en het zwarte van de bovenkant is ook donkerblauw.De achterkant kan open, dan heb je alleen dakje tegen de zon, bij de gordijntjes kan je slapen en er zit een keukentje en een toilet in. Waar het zeil open kan is de stuurhut, en daar zit ook nog een bank!! Achterop zit een Davids, zijn van die ijzeren beugels waar je een klein bootje aan vast kan maken. En natuurlijk niet te vergeten, voorop het dek kan je zonnen,boven op het voorste gedeelte kan je zonnen, op het dak kan je zonnen en achterop kan je pootje baden!!
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Doeeiii blije ymke Lachen

_________________
<FONT COLOR="PURPLE">Ik ben niet gek,</font><FONT COLOR="BLUE"> Ik ben een vliegtuig,</font><FONT COLOR="SAEBLUE">als je me niet gelooft,</font><FONT COLOR="GREEN">Stap je maar uit!!!</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-07-18 22:35 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-07-18 22:37 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:36

leuk hoor!! mooie boot
ja weet verder nix te zeggen eigenlijk

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:45

Tja, zeven auto's, een paard, een huis, het houd een keer op, maar een leuke boot hoor. Mag graag naar boten kijken, ik zeg niet dat er nooit een komt.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:57

Wij hebben er ook een, maar ach......in het begin is het leuk, maar vorige zomer hebben we niet 1 keer gevaren, zijn er zelfs niet eens geweest.
Op zich is het wel gaaf, wij hebben zo'n sportcruiser, je kunt er ook achter waterskieen...SOMMIGEN kunnen er achter waterskieen...IK verzuip erachter, hahahahaha!
Wel lekker hoor Ymke, bruin zul je zeker wel worden...als het nog eens zomer wordt Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 10:07

o gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf, ik wil er ook 1 Verdrietig maar kan hem natuurlijk niet betalen. Ik ben ook nog nooit met iemand meegeweest Huilen