hoevaak ben je vreemdgegaan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

hoevaak ben je vreemdgegaan?

ikke? never! nog nooit!
99 (65%)
nou... eigenlijk wel 1 keertje
27 (17%)
ik geloof 2 of 3 keer ofzo
19 (12%)
vreemdgaan? is bij mij aan de orde van de dag!
7 (4%)

Totaal aantal stemmen: 152


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

hoevaak ben je vreemdgegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 18:36


Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:41

oliebol nu heb ik dus de laatste aangeklikt, maar het moest de eerste zijn! Ik vind vreemd gaan niet kunnen, tenzij je er afspraken over maakt, maar volgens mij klopt er dan ook iets niet in je relatie.. Verward

trouwens, de poll's zijn wel op dreef he? Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:45

Uhm rond de 6 keer ofzo, maar dat kwam dan door de alcol Schijnheilig Haha!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:47

Nog nooit..... echt niet. Ik kan me best voorstellen dat je verliefd wordt op een ander dan je vriend/vriendin maar in zo'n situatie zou ik het dan eerst uitmaken met mijn huidige vriend. Vreemd gaan voor een keer (ik denk dan (weer) aan een one night stand) vind ik echt niet kunnen. En daarbij vind ik het risico dat mijn vriend erachter zou komen veels te groot en ik weet dat hij dan echt een einde zou maken aan onze relatie (zijn ex is destijds ook vreemd gegaan en hij heeft toen gelijk hun relatie van 5 jaar verbroken). En ik zou precies hetzelfde doen. Maar ik weet voor 100% dat na zijn ervaring met zijn ex, hij ook nooit vreemd zal gaan. Wat een vertrouwen he? Haha!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:47

Vreemdgaan moet je helemaal zelf weten...
Maar als je dan zegt dat het door de drank komt, vind ik zo'n poedersuiker reden... Als je zo dom bent om teveel te zuipen vind ik het ook terecht dat je vriend of vriendin je dumpt...

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:48

Zwakke smoes blijf ik dat vinden: alcohol.....
Ik ben nog nooit vreemd gegaan, vind het laf en zou het ook niet leuk vinden als het mij zou overkomen (dus als mijn vriendje vreemd zou gaan).

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:51

ehm ik ben met niet serieuze relaties toch weleens vreemdgegaan(jaren geleden) bij mn serieuze relaties( 1x 1,5 jaar en dan nu een jaar) ben ik alleen bij mn huidige vriend vreemdgegaan

maar wat is vreemdgaan? 1x klein kusje vond ik niet vreemdgaan 2e keer met dezelfde jongen iets heftigere kus, dat vond ik beetje vreemdgaan en gister uitgebreid mee naar buiten geweest en weet nu dat hij het niet waard is om mn vriend voor te laten vallen, das wel vreemdgaan, maar was om duidelijkheid te krijgen wat ik nou wil!

is lastig als je op 2 jongens gek bent! maar denk dat ik nu ongeveer zeker weet dat ik voor die jongen niet bij mn vriend wegga(wie weet voor een ander wel maar dat weet je nooit van te voren!!)

verder ben ik tot ik dan deze jongen leerde kennen nooit bij een serieuze rekatie vreemdgegaan! vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen!

maar als ik bv steeds in t weekend wat met dezelfde jongen deed, dan had ik er 'iets' mee en als ik dan door de week met iemand anders zoende, ja dat telt ook niet echt!

weet dus niet wat ik moet kiezen bij de poll!

ben 2x(of ja 1x eigenlijk) met dezelfde jongen vreemdgegaan, waarvan 1x 'echt' maar niet all the way gegaan hoor! en ja jaren geleden had ik dus meerdere vriendjes tegelijk is dat dat vreemdgaan?en als ze het van elkaar weten?

ga ff goed denken welke keuze ik moet maken bij de poll dan stem ik later wel!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:51

Nou eigenlijk snapte ze het wel op 2 na, maargoed het was ook niet erg serieus hoor Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 18:53

ALCOHOL IS WEL EEN EXCUUS!!!

oke je drinkt zelf(te)veel maar het is gewoon een FEIT dat je met drank op veel losser bent, je grenzen vervagen en dan kunnen dingen uit de hand lopen!

als mn vriend vreemdgaat met drank op ben ik pissig, gaat hij nuchter vreemd en heeft hij er dus heel bewust voor gekozen om iets met een ander te doen vind ik dat veel erger dan wanneer er op stap met drank op wat is gebeurd....

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 18:53

Renske20 schreef:
maar wat is vreemdgaan?
ik denk alles waar je met je gezond verstand iets bij hebt van: dit kan ik eigenlijk niet maken t.o.v. mijn vriend die me vertrouwd.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:11

ehm... ik heb hiervoor geen enkele serieuze relatie gehad... alleen maar gefeest en af en toe een losse fladder. Tijdens zo'n losse fladder (3 weken)ben ik 1,5 week op vakantie geweest, in die week 4x met dezelfde, in het weekend erop sluitend dat ik met andere naar renesse ging benik nog 2x vreemdgegaan met 2 vreschillende.
Een langere losse flodder (:D) daarna (1,5 maand) ben ik niet vreemdgegaan... Nu bij mijn huidige vriend benik al meer dan 4 maanden mee samen.... Ik voel er totaal niets voor om vreemd te gaan, hoe meer jongens er op mij afkomen voor een flirt of wat dan ook, hoe meer ik naar mijn vriend verlang!!! (tis het voordeel dat hij weg is en ik dat gevoel heb) Ik moet er niet aandenken om te zoenen met een ander!

Ik vind vreemdgaan idd hetzelfde wat SP zegt...

Overigens.... vreemdgaan bij teveel alcohol... is alsnog toedeloe voor mij! Je weet altijd ergens dat het niet goed is... anders ben je zover heen dat je geeneens meer weet dat je vreemdgegaan ben. Zolang je nog kan vertellen dat je vreemdgegaan ben... is het foute boel voor mij! OPZOUTEN! *LOL*

Mijn vriend kan daar in Bosnië behoorlijk vreemdgaan als hij dat zou willen... maar ik heb gezegd... als je het doet vind ik het prima... maar jij heb het dan maar prima te vinden dat ik niet met je verder wil! En andersom is het ook zo... ga ik nu vreemd, ik kan het shaken!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:23

Renske20, iemand die teveel alcohol drinkt is imo nog steeds verantwoordelijk voor zijn of haar daden. En dus is vreemd gaan nog steeds vreemd gaan als je teveel gedronken hebt. Natuurlijk gaat het makkelijker als je teveel alcohol op hebt, maar dat betekent nog niet dat je het daarom maar als een excuus moet/mag gebruiken!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:24

SuperPepeijn"]
[quote="Renske20 schreef:
maar wat is vreemdgaan?
ik denk alles waar je met je gezond verstand iets bij hebt van: dit kan ik eigenlijk niet maken t.o.v. mijn vriend die me vertrouwd.
[/quote]

klopt, maar dat verschilt dus weer per relatie

als ik een vriendje had die ik alleen in t weekend zag met uitgaan en dan door de week soms smste of mailde, en ik zoende dan met een ander, ja dat is niet echt vreemdgaan, je hebt op dat moment niet echt een echte relatie

heb ik een vaste vriend en ga ik dan heel heftig staan zoenen met een ander, is dat wel een beetje vreemdgaan

maar alleen zoenen vind ik niet eens zo erg! als je verder gaat dan zoenen, dan zou ik gek worden!

en wanneer het met drank op gebeurt, ja kijk ff een vb

je bent in een cafe/discotheek, je bent wat aan t drinken en dansen enzo, dan raak je aan de praat met een leuke jongen/meid jullie moeten in elkaars oor schreeuwen ivm de harde muziek, dan draaien jullie tegelijk je hoofd omdat je tegelijk iets in elkaars oor wilt zeggen en jullie lippen raken elkaar, met een beetje drank op komt er dan vaak een flinke zoen achteraan....

dat kan gebeuren, dan is er een bepaalde spanning&aantrekkingskracht en dan per ongeluk met je mond tegen elkaar dan is zoenen zo gebeurt.

zou mn vriend dit doen, ben ik boos, maar is geen reden om het uit te maken!(wat hij kan kan ik ook }> nee maar even serieus hierom zou ik niet heel boos worden)

maar vb 2

je bent op stap, je moet die avond rijden en bent dus nuchter, je raakt weer aan de praat met een (nuchter of niet) leuke jongen/meid en jullie zeggen weer wat in elkaars oor ivm de muziek, en dan beginnne jullie te zoenen nadat jullie monden elkaar per ongeluk raakten

kijk, en als je nuchter bent dan is je reactievermogen sneller en weet je ook beter wat je doet en wat je wel/niet mag!

als mn vriend nuchter vreemdgaat zou ik flink pissig zijn!dan deed hij het bewust! gaat hij met flink wat drank op vreemd, dan ben ikboos maar ja ok, t kan gebeuren!

maar wanneer hij, nuchter of niet, meer doet dan alleen zoenen ben ik vertrokken!

dus het verschilt per relatie en dan ook nog eens per situatie of het el/niet vreemdgaan is!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:27

Wmijn schreef:
Renske20, iemand die teveel alcohol drinkt is imo nog steeds verantwoordelijk voor zijn of haar daden. En dus is vreemd gaan nog steeds vreemd gaan als je teveel gedronken hebt. Natuurlijk gaat het makkelijker als je teveel alcohol op hebt, maar dat betekent nog niet dat je het daarom maar als een excuus moet/mag gebruiken!


het is ook geen excuus! want je bent altijd zelf verantwoordelijk voor wat je doet, en als je blijkbaar niet tegen drank kan, omdat je da foute dingen doet, moet je zo verstandig zijn om niet te drinken, of minder te drinken.

wat ik bedoel is dat met wat drank op iedereen losser is en je grenzen vervagen.

wanneer mn vriend nuchter vreemdgaat ben ik veeeeeel kwader dan wanneer er op stap met drank op iets uit de hand loopt!

want nuchter, dan doet hij het heel bewust! ik weet zelf hoe makkelijk je met drank op met iemand kan zoenen, is nogsteeds geen excuus maar je doet het dan minder bewust dan wanneer je nuchter bent.

is ook niet om mezelf goed te praten ofzo, maar wanneer mn vriend nuchter vreemdgaat klan ie vertrekken, zoent ie met drank op met een ander mag ie blijven, maar wanneer hij iets meer doet dan alleen zoenen kan ie alsnog vertrekken!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:36

ik nog nooit wel drie gvd stomme verrote vriendjes gehad die vreemd gingen!!!!.....ARG en dan vragen mensen zich af waarom ik al voor bijna ene jaar vrijgezel ben

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:38

Nooit! Zal ook hoogstwaarschijnlijk nooit gebeuren, vind ik zo laag. Dan maak ik het eerst uit. Zoiets gebeurt toch niet in een opwelling denk ik bij mij..

Mocht het ooit een keer gebeuren zal het helaas door de alcohol komen, daarom moet ik daar wel mee uitkijken.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:40

Ik heb 1x aangeklikt, maar meer voor mijn gevoel want ten tijde was het uit (het ging paar maanden later weer aan).
Daarbij wist die ex ervan omdat ik uit respect dat niet verborgen zou houden, dus vantevoren uitleggen. Ook al is het uit, als het op vriendschappelijke gronden blijft, dan dien je rekening met elkaar te houden. Zodra je dingen gaat verbergen is ook het vertrouwen stuk.
Dat soort dingen gaan niet in een opwelling, niets gebeurt 'zomaar' of overkomt je....
Laatst bijgewerkt door orri op 03-03-03 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:40

Ik èèn keertje. Eigenlijk is het niks voor mij en ligt het echt NIET in mijn aard Schijnheilig, maar de 'relatie' die ik toen had stelde niets voor (hij was mijn type niet). We hadden pas een paar maanden wat, ik vond hem echt niet meer leuk, wilde het uitmaken maar stelde het telkens uit Frusty . En toen kwam er een andere jongen 'in the picture' die ik WEL leuk vond... was maar eenmalig hoor, en de volgende dag heb ik het uitgemaakt met Misselijk

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:47

Ja ben wel eens vreemdgegaan. Op dat moment kon ik er wel erg mee zitten. Maar nu niet meer.
Toch denk ik dat er al iets mis is in je relatie als je vreemdgaat.

Als je echt voor elkaar gaat, dan ga je denk ik niet vreemd. Maar ja wat dat betreft heb ik nog nooit het gevoel gehad van echt voor iemand gaan.
Mijn relaties beginnen al met: ja ik vind je leuk, maar... dit zal niet lang duren.

Dus of ik me echt druk moet maken om dat vreemdgaan, ach..

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:57

Ja ik heb een keertje met iemand anders gezoend toen ik een vriend had. Ik had er overigens wel onwijze spijt van later maar ja dat kan je nou eenmaal niet meer terug draaien he Scheve mond Ik zou het nu nooit meer doen (dat is iig wel mijn bedoeling Tong uitsteken).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:58

Nog nooit.

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:05

Ik heb het nog nooit gedaan en wil het ook nooit doen ook... Ik wil het nooit doen omdat ik het gewoon laag vind... En alcohol een goed exuus....Hmmm Nee ik vind van niet... Je hebt zelf teveel gedronken dus dat is je eigen keuze... want de meeste weten toch wel de risico's van het vele drinken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:10

Nog nooit, heb er emotioneel te veel bezwaren tegen. Zelf ben ik wel een keer het meisje geweest waarmee werd vreemgegaan en toen ik daar achter kwam vond ik dat al super rot. Vind het nog steeds niet netjes.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:26

Nog nooit gedaan en zal het voor 99,99 % zeker ook niet doen Lachen !
Als ik het wel zou doen, zou dat voor mij betekenen dat het tussen mij en m´n man niet meer goed zit en dat wederom, zou voor mij gewoon betekenen dat ik bij hem weg zou gaan .

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:43

Ik nog nooit...
Heeft denk ik met respect te maken.