Bikinilijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hoe doen jullie je bikinilijn?

Scheren
101 (85%)
Harsen
4 (3%)
Waxen
1 (0%)
Epileren
5 (4%)
anders, namelijk...
7 (5%)

Totaal aantal stemmen: 118



Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:28

Scheren... maar wat een irri gedoe zeg! Ook letterlijk trouwens. Door eerst te scrubben en dat de volgende dag ook te doen valt dat gelukkig tegenwoordig wel mee. Wat was het ook alweer? Wie mooi wil zijn, ...

Overigens hoorde ik laatst iemand heel stellig beweren dat het onzin is dat de haartjes dikker worden van scheren. Het is wel zo dat ze stomper zijn, maar dus niet dikker. Weet iemand wat er echt gebeurt? Anders toch maar eens een vraag naar Willem Wever sturen Knipoog

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:04

Esmee! Enorme bikkel! Jeetje zeg, bikinilijn harsen... Mijn benen harsen vind ik oke, maar daar houdt het toch wel mee op. Ik geloof niet dat ik de voordelen vind opwegen tegen de nadelen.

Renske20, bedankt. Eindelijk weet ik hoe het echt zit en het klinkt nog logisch ook Lachen

Bart, XoNo, wat doen jullie mannen toch in een topic over een bikinilijn? Tong uitsteken

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, LiDi, luuntje, Maren, pony33 en 193 bezoekers