Ook bij mij is het uit!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 03:29

Als ik het goed heb begrepen, ben jij nog wel gek op hem en is híj degene die niet precies weet wat hij op dit moment voor jou voelt ?!!
Ik weet niet hoe oud hij is, maar ik zag net in je profiel dat jij "nog maar" 20 bent. Hier bedoel ik niets verkeerds mee hoor!! Ik wil hier alleen mee zeggen, dat hij (als hij ook zo ong. jouw leeftijd heeft!!) misschien vindt dat het allemaal te serieus gaat worden en dat hij gewoon het gevoel heeft hier nog niet aan toe te zijn, omdat hij "pas" 20/21/22/... is.
Je schreef net zelf dat het de laatste 2 weken super tussen jullie ging en het kan dan ook goed zijn, dat hij domweg een beetje "bang" is geworden, bang, om zich nu al vast te leggen "voor de rest van z´n leven"...
Laat hem maar gewoon een tijdje in z´n sop gaar koken, misschien komt het ook wel weer goed tussen jullie! Ik wil je hier geen valse hoop ofzo geven, maar je schreef ook dat hij eigenlijk niet wilde opgeven, maar dat jij degene was die deze onzekerheid niet aan kon en er daarom een punt achter hebt gezet! Ik wens je iig veel sterkte en wie weet, misschien komt hij er wel achter dat hij de fout van z´n leven heeft gemaakt, of kom jij erachter dat je echt de juiste beslissing hebt genomen Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:47

Wel fijn dat hij niet iemand is die je "zo maar" bot aan de kant zet en het dan allemaal zelf maar laat uitzoeken Lachen ! Het blijft natuurlijk rot, maar wel prettig dat hij iig toch met je wil praten ! Nogmaals sterkte !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Lois_, agesus, AhrefsBot, C_estmoi, chocky84, Duality, Googlebot, GrapeshotBot, Maren, Marije112, Melzazu, Nientsje, Paardennamen, petraaken, TurboDi, UhNee, Wopkebrok en 141 bezoekers