Diep in tranen en behoorlijk in paniek......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:50

o dit is echt heeeeel erg kl*te!
ik wete precies hoe het is! MIJN hond zit nogsteeds bij mn ex, maar hij heeft er nu 3 en gaat haar verkopen, ik mag haar niet kopen 'want ik ben er niet goed genoeg voor'

dan voel je je zo machteloos! ik zie hem en de honden af en toe weleens lopen, dan kan ik spontaan janken! en dat terwijl ik nu alweer 14 maanden niet meer bij hem woon!

ik wens je heeeeeel veel sterkte! want zeker als het om een dier gaat wordt het allemaal nog moeilijker, want uit elkaar gaan is al niet nix, maar dan ook nog je hond kwijtraken, ik weet hoe het is!

en al die verwijten, mijn ex had een eigen wereld in z hoofd en ik was de slechterik, en dat gelooft hij nu nogsteeds, me ertegen verzetten helpt toch niet, dus ik negeer hem maar, mail hem braaf af en toe om te vragen hoe het met de honden is(anders zegt ie dat ik er geen interesse in heb als ik nix van me laat horen) en amour had ik van hem gekregen, mijn lieve hond! is al erg genoeg dat ik zijn 2 honden moet missen, maar mijn lieve hond zit daar ook nog, en ik kan er nix tegen doen!

heel veel sterkte en na een tijdje wordt het iets makkelijker, maar nu kan ik soms nog ineens gaan huilen als ik zo'n zelfde hond tegenkom...

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie