Bokt brengt mensen dichter bij elkaar....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Bokt brengt mensen dichter bij elkaar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 22:28

Toen ik naar het voorgezet onderwijs ging (euhm, 10 jaar geleden dus Haha!) ontstond er een vriendschap van mij met een meisje uit een andere klas. Zij reed ook paard, etc etc.
We werden hartsvriendinnen...
Na school gingen we allebei onze eigen weg. Ik een opleiding Horeca in breda, zij naar de MAS/LAS in dordrecht. We verloren het contact, zeker toen ik naar Werkendam ging verhuizen.
En nu komen we elkaar hier op bokt ineens weer tegen, en zijn nu via PB heel erg veel aan het bij praten.
BTW, het gaat over Serenta....

Bokt, bedankt, dit vind ik echt heel erg leuk!

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:47

Ja dat klopt allemaal
Echt grappig om elkaar hier weer tegen te komen

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 23:20

Zo heb ik bij Spokey in de klas gezeten op het voortgezet onderwijs, we gingen heel vaak samen stappen en hebben een boel lachwekkende dingen beleefd. Ook ben ik een hele tijd met haar meegeweest naar haar
opa die allemaal ponies had staan. Ik had haar jaren niet gesproken tot
ik hier op bokt een pb van haar kreeg, heel erg leuk ze is nu al een paar
keer met me meegeweest om te groomen en ondertussen praten we heel wat bij *LOL*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 23:24

Bayazo en ik hebben allebei op dezelfde manege gewerkt en we gingen ook met dezelfde mensen om. Een jaar of 5 geleden zijn we elkaar uit het oog verloren en verleden jaar dankzij bokt hebben we elkaar 'teruggevonden' Haha! .

Nu rijdt ze zo vaak mogelijk op een van de Shires en krijgen mijn man en ik les van haar vriend. Het kan heel raar lopen met bokt Knipoog .

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 23:27

Ik heb nog niemand via bokt teruggevonden, maar ik heb wel mensen zo via bokt GEVONDEN. Er zijn veel mensen op bokt die ik gemeet heb (en ook nog die ik niet gemeet heb), waar ik toch al een beetje een vriendschaps band mee heb opgebouwd.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 23:44

Ja inderdaad sypheron, dat heb ik ook! Bokt is gewoon super Lachen Er zijn echt een aantal mensen waar ik super blij mee ben dat ik ze heb leren kennen, en dat via bokt!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 23:45

Ik ben ook met een aantal mensen weer in contact gekomen via bokt, maar ik heb ook een heleboel leuke nieuwe mensen leren kennen *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 10:12

Ik heb alleen maar nieuwe mensen leren kennen. Maar wie weet kom ook ik nog eens oude bekenden tegen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 10:22

Ik heb niemand teruggevonden op Bokt, wel erg veel mensen ontmoet die al veel (vaak onbewust) voor me gedaan hebben. Ik geniet elke dag weer van de contacten die ik heb via Bokt.

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 15:39

Zo kwam ik erachter dat ik Annemieke kende. 4 jaar geleden woonde ik nog ergens anders en liet ik (how sweet) haar hond weleens uit. (ik had zelf nog geen hond) en op de manege ging ik ook met haar om.

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 22:29

Het is leuk om zo te lezen dat verschillende mensen enlkaar zo ontmoeten, en er verschillende vriendschappen ontstaan.