Geloven jullie in krachten van stenen??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:02

Ondanks dat ik oa edelstenen verkoop, geloof ik er beslist niet in. Een veel gehoorde stelling van "gelovigen" is dat de steen te goedkoop is en dus nooit goed kan zijn.... Mensen, er zijn in Nederland maar twee groothandels (waarvan 1 hele grote) in edelstenen en nagenoeg álle edelstenen die in de Nederlandse winkels liggen, komen daar vandaan. Dat de één er meer voor vraagt dan de ander is niet anders dan een ander winstpercentage!


Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:23

Pellie schreef:
Ja ik vind het jammer dat sommige mensen niet echt lezen wat er geschreven wordt en dat het niet zomaar 'steentje verkopen' is.

Jasmijn ik ben het niet helemaal eens dat stenen niet schadelijk kunnen zijn. Er is wel degelijk een steen die je niet langer dan 2 dagen achter elkaar moet dragen, omdat deze de 'dark side' in je naarboven haalt. Ik weet alleen niet meer hoe die steen heet; hij is zwart met witte vlekjes, een sneeuwhuppeldepup.

Mijn zus had die eens gekregen van iemand. Ze werd er helemaal naar van. Lachen


Ik denk dat je sneeuwvlokobsidiaan bedoelt. Ook wel vulkanisch glas genoemd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Axxy, ComscoreBot, Gambler99, Googlebot, Kirrietje, Lau07, Marcato, Moonlight91, Noor, Nustice, Oehlala, ogidni, puma, rollyjogered, Saaams, Schuur_, Shivaya, sterregoud, Thats_Me, thequeensmum, Thrive, winnetou4502, xPabloBokt, xSannee en 125 bezoekers