Lovetroubels :'(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Lovetroubels :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 09:37

IK ga het ff gewoon van me afschrijven, weet toch niet wat ik anders moet doen.

Het begon al een maandje geleden. Mijn vriendje en ik hadden veel stubbelingen, kwamen minder goed overeen enzovoorts.
Was zelfs zo erg dat we elkaar gewoon liever niet meer zagen dan wel ...
Tot vrijdag ... we zouden praten over onze "problemen".

Hij weet niet meer wat hij voor me voelt, weet niet meer of hij verder wil met me, weet niet waarom hij zo denkt, ...
Ik dacht ook zo, tot we gepraat hebben. Ik wil hem niet kwijt. Hij is mn maatje, mn buddy, mn snuffiewuffie en nog veel meer.
Hij wil nu bedenktijd, maar hoelang duurt dat? Waar sta ik in tussentijd? Ik loop verloren.
Wat mag ik doen?
Ben ik vrijgezel of toch niet?
Mag ik doen en laten wat ik wil, of moet ik hem op de hoogte houden als ik wegga met een ander ... dat deed ik anders toch ook Verward

We waren bijna 13 maand samen. En nu na 1 dipje zou dat allemaal gedaan zijn?
Kan dat? Ik wil het niet geloven? In een relatie moet je toch werken? En kan je zodoende volgens mij ook problemen aanpakken, en op zijn minst proberen op te lossen. Eerst die strubbelingen oplossen en dan wel verder zien ...

Ik weet het niet

Slaap al 4 nachten niet, heb wallen die groter zijn dan mn hoofd. Eet niet meer, zit in de les ventje ste tekenen en dat zou ik beter niet doen.
Ik ben bang, bang om weer alleen te zijn.
Bang om mijn maatje te verliezen ..

Huilen


Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 11:02

Ben gisteren voor het eerst op mijn nieuwe verzorgknolletje gaan rijden, maar eerst een paar maanden in de bak hobbelen voor ik naar buiten kan.

Ging toen wel beter, maar als ik dan weer op mijn kamertje zit ... foto's een beer, zelfs mijn pijamma heeft hij gekocht, het houten nijntje boven mijn bed.
Dat helpt allemaal niet.

Als ik thuis ben kan ik nog iets doen, maar hier op kot zijn het gewoon 4 muren waar ik tussenzit.

Huilen


Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 12:29

Ik mis hem allesinds, maar of dat wederzijds is Verward .

Gisteravond en vanochtend een smsje gekregen ... die heb ik nu eigenlijk dan ook liever niet, dan springen traantjes weer op.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 17:05

Hij weet wat ik nog voor m voel. En ik denk dat het daardoor komt dat hij niet wil zeggen wat hij echt wil.

Ja ik ben een pessimistje en ga er dus eigenlijk vanuit dat hij me beu is. Weet niet of dat de juiste instelling is, maar ik ben nooit goed geweest in die dingen.

Maar aan de andere kant, als hij er zo over zou denken zouden de laatste keren dat we probeerde erover te praten niet elke keer geëindigd zijn in mega- Huilen -buien langs twee kanten ...

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 20:27

Praten lukt dus niet voor donderdag, want dan zouden we elkaar pas terug kunnen zien.
Zoiets uitpraten langs een pc of telefoon vind ik ook niet werken.

Dus geduld.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 21:32

En nu doet ie net weer iets ... we zitten al heel lang samen op een IRC-kanaaltje en daar hadden we tot een maand geleden altijd zo melige quit-messages.
En nu gaat ie opeens weer weg met zo'n melige ... Huilen

[21:17:44] *** Kiff|Work (~bman@D576C2E4.kabel.telenet.be) Quit (Quit: Ikke hou van Bels! nananananaaaaaana! *LOL* *x*)
[21:17:51] *** Kiff (~bman@D576C2E4.kabel.telenet.be) has joined

Waarom doet ie dat nu? Huilen

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 08:11

Nog steeds geen duidelijkheid ... heb hem gisteren gevraagd of er punt achter te zetten of te zeggen dat ie ermee door wil gaan.
De reactie bleef "ik weet het niet". Het eerste wil hij niet, het tweede weet hij niet ... zo beschrijft hij het ...

Heb vanacht toch al iets geslapen ...

Straks paardrijden, hoop dat dat weer voor wat afleiding kan zorgen.

En voor het weekend heb ik me dan zelf maar een "doe"ding verzonnen, gewoon filmpje kijken ... zonder hem, mijn 1e weekend zonder mijn aapje Huilen .

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 11:16

Jama Syph als ik op inet ofzo mnne kwek ni opendoe, dan doet hij het wel!

Da's net of die ni wil meewerken, ik maar mij er dan maar vanaf met dingen als "ik ga koken" "ik ga mij wassen" "ik ga slapen".

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 22:00

How how how, ik wil dan geen troost! Ik wil me gewoon amuseren en niet gewoon thuis zitten kniezen Lachen.

En Syph hij zat vandaag online, ik zweeg wijselijk ... begint ie weer tegen me!!!!!!
Mannen!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 11:20

Ik weet het wel ... is er gisteren dus niet van gekomen ...

Vanavond als ie weer begin doe ik het, al denk ik dat pc uit gaat als ik thuis ben.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-03 20:04

Ben nu thuis, en verveel me al ... wat moet ik nu toch doen???

Denk dat ik paar filmpjes ga huren en paar boeken lezen ofzo ... loop helemaal verloren, door dat wachten.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 11:08

Mijn oom is gisteren overleden ...

"Vriendje" is me dus komen troosten, we hebben geknuffeld, gekust ... voelde allemaal zo vertrouwd en toch weer niet.
Waarom doet hij dat?

Is het een teken dat hij weet wat hij wil? Of net niet?

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 11:33

Dat zou inderdaad het makkelijkst zijn, er zelf een eind aan maken. Daar heb ik ook al aan gedacht.

Maar hij is zo de enige jongen waar ik dat ooit voor gevoeld heb, waar ik voor gebleit heb als een klein kind, waarbij ik gewoon mezelf mocht en kon zijn ...
Ik kan het dus niet ... ben gewoon bang dat ik dan mijn laatste sprankeltje hoop weggooi ...

Ookal omdat ik geen uitgebreide vriendenkring heb, sociale problemen, altijd gepest geweest enzo ... (toch vaak) en dan komt het hard aan als iemand waarvan je denkt dat je hem 100% kan vertrouwen wegvalt.

Erg é ... een verliefde puber Haha!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 21:34

We zijn eruit

Elkaar met rust laten helemaal ...

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 11:24

Ik heb vanacht voor het eerst geslapen sinds een week, gisteravond nog gepraat met een paar mensen.

Ik heb de raad gekregen me maar in iets nieuws te storten, maar daar denk ik dat ik nu even echt niet klaar voor ben.

En toch is snap hem niet, gisteren wilde hij nog steeds niet gezegd hebben dat het gedaan is. Volges mij is afstand nemen +/- hetzelfde als er een punt achter zetten. Anders heb je toch nog geen id van waar je staat.

Volgens hem is het slechts tijdelijk ... wat moet ik daar nu mee?
Ervanuit gaan dat hij dat meent?

Mannen é! Koe

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 11:56

Syph voor de moment wil ik eigenlijk nog steeds dat ie voor de deur staat met traantjes in zijn ogen en sorry zegt Haha! .

Ik ga me nu gewoon maar weken amuseren en dan zie ik wel weer

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 10:02

Het is dus sinds zaterdag echt uit ... en hij heeft al een ander


Weet niet hoe ik me nu moet voelen, voel me weggesmeten ... gewoon

Verdrietig

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 12:16

Ik begin nu dus helemaal gek te worden ....

Net met een vriend van hem gesproken. Die verklaarde me gek dat ik dacht dat ie een ander had ... Ik zag spoken en blablabla (en volges hem heb ik alles dus nu weer verkeerd begrepen)

Ex voelt zich ellendig, belabberd en miserabel en heeft van de week gezegd "ik ben nog verliefd, maar een relatie zie ik niet meer zitten" ... die jongen snapte er dus ook niets meer van.

Ik weet niet meer wat ik moet denken ... woensdag had ik probleempje met computer en kon ik m bellen, hij klonkt zo ver weg en moest ineens afhaken ....

Ook blijft hij erbij dat hij net hetzelfde wil doen als toen we nog vreeën, alleen het lichamelijke dan niet ...


Ik wordt gewoon GEK! Lips are sealed

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 12:39

Andere vriend ... ik heb te snel conclusies getrokken uit namen die samen voorkwamen Frusty .

Maar dan nog ...

Het is gedaan en dan zegt ie tegen zn vrienden dat ie wel nog verliefd is ...

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 13:00

Zaterdag wilde hij nog eens komen praten ... ik veronderstelde om er een punt achter te zetten. En ik heb toen gezegd dat ik hem liever niet meer zag.

Ik kan het niet meer, zijn ouders hebben mij in de 13 maand geen enkele keer graag zien komen. Als hij met mij wegging moest hij om zo laat thuis zijn en geen vijf minuten later, hij mocht niet blijven slapen, ... er werd mij gezegd dat ik me deftig moest aankleden als ik eens mee naar zijn grootmoeder ging (doe ik anders ook hoor!) en ik ben geboren in een VLD-nest (de liberalepartij hier in België).

Het werd mij ook teveel, ik zie die gast nog steeds doodgraag, maar die situatie heeft voor mij veel te lang geduurd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie