Weer "thuis"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Weer "thuis"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 18:42

Nu het 2 weken uit is na 7 jaar relatie, waarvan we er 6,5 hebben samengewoond gaat het echt niet meer om in hetzelfde huis te wonen totdat het verkocht is. Het is natuurlijk heel raar om hetzelfde huis en bed te delen wanneer je "opeens" geen relatie meer hebt, het lijkt zo gewoon, maar het is precies het tegenovergestelde.

Ik ga zo dus kleding verzamelen e.d. om morgen weer bij mijn ouders te gaan wonen. Heerlijk dat ik daar terecht kan, maar aan de andere kant ben ik zo gewend alles zelf te doen. Het zal voor hun ook wel raar zijn om na 7 jaar weer hun dochter in huis te hebben.

Mijn ex blijft in het huis wonen totdat het verkocht is en daarna gaan de katten ook met mij mee, die kan ik helaas niet meenemen naar mijn ouders.

Alles zal wel op zijn pootjes terecht komen uiteindelijk, maar voorlopig weet ik het ff niet meer...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 19:00

Meissie..dat is echt een vreselijke situatie. Fijn dat je op je ouders kunt terugvallen, ook al is het niet ideaal. Het is maar voor tijdelijk. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode (en de periode die nog komen gaat)!!!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:44

Hee poohtje ik hoop dat je snel iets voor jezelf vindt. Fijn dat je bij je ouder terecht kan.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:10

Wat erg! Ik hoop voor je dat je snel wat voor jezelf vind!!! HEel veel suc6!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:15

Hè jeetje, wat rot voor je Verdrietig ! Gelukkig dat je bij je ouders terecht kan en dat je e.e.a. goed met je ex hebt kunnen regelen! Desondanks wens ik je veel sterkte in de komende tijd !!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:13

Blij voor je dat je bij je ouders terecht kan. Ik kan me idd voorstellen dat het ook geen pretje is om nog samen te wonen en net te doen of er niks aan de hand is.
Veel succes en sterkte

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 08:55

Nou mijn spullen liggen in de auto (ik zal nog wel meer nodig hebben Haha!) en ben nu op mijn werk. Vanmorgen "afscheid" genomen. Mijn ex heeft het er erg moeilijk mee en vind mij te kil. Ik kan moeilijk heel de dag gaan lopen huilen, zo zit ik niet in elkaar. Maar is mijn manier verkeerd??? Ik denk dat ik straks als alles geregeld is etc pas aan het verwerken toe kom.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 09:08

Je ex vind jou kil, maar ondertussen weet hij beter.
Hij vond huilen zwak, daarom durf jij je emoties niet te tonen.
En hij vergeet dat jij hier al een paar maanden over hebt gedaan om de stap te nemen. Bij jou speelt de toekomst in je hoofd, de klap zal bij jou ook nog wel komen, maar voelt het waarschijnlijk nu als een opluchting!

Kusje
Hou je taai!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 09:31

Ik weet niet veel te zeggen, alleen heel veel sterkte en fijn dat je bij je ouders terecht kan!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 10:49

Nou zeg, ik huilde ookniet hoor toen ik het uitmaakte dat vond mijn vriend toen ook erg. Ik voelde het als een enorme opluchting, direct al. Heb er geen seconde aangedacht om het zielig te vinden voor hem.
Maar goeddat bij jou duurde ook heel wat langer. Maar ik kan me wel voorstellen hoejij je voelde.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 11:22

Je bent zeker niet te kil hoor! Toen 7 jaar geleden mijn relatie stuk ging heb ik in eerste instantie flink gejankt maar al heel snel gezegd: okay, jij wilt niet met mij verder dan zal ik het alleen moeten doen! Mijn ex stond daar heel raar van te kijken, die had waarschijnlijk gedacht dat ik in zou storten, maar niets van dat
Jou kijk op de wereld is waarschijnlijk ook heel nuchter: het heeft geen zin om bij de pakken neer te zitten, je moet verder.

En natuurlijk zal er straks wel een moment zijn dat je het even niet ziet zitten of dat je je wat minder voelt maar je zal ook trots op je zelf zijn!

Jola

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 11:40

Fijn dat je ouders je de mogelijkheid geven om ook ècht letterlijk afstand te nemen van de situatie. Hoop dat zij jou ook in emotioneel opzicht wat kunnen steunen.

En kil? Nee, zo zou ik je niet willen noemen. Jij verwerkt het op een andere manier. Misschien komen die emoties bij jou later los, in alle hevigheid, misschien ook niet.

Heel veel sterkte meis, ook al is het een opluchting, het is niet niks om na 7 jaar samen ieder een heel andere weg in te slaan.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 12:36

Mn broet ging na 1.5 jaar terug naar mn ouders nadat zn relatie uit ging en dat was wel wennen maar aan de nadere kant is het wel heel fijn dat ze je terug in huis nemen.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 13:02

Het komt v ast allemaal goed. Gelukkig dat je bij je ouders terecth kunt.