voorlopig even niet paardrijden....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

voorlopig even niet paardrijden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 11:56

Ik ben nu 32 weken zwanger en moet nu toch echt stoppen met paardrijden. Ik had graag nog wat langer gereden maar mijn paard moet je echt flink aan het werk zetten om haar onder je te houden (geen gemakkelijke tante). DAt gaat niet meer want het kost echt te veel energie. Als ik een makkelijk hobbelpaard had zou ik nog wel een tijdje alleen maar stappen, maar bij Ody..

Nu gewoon kijken en aaien......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 12:07

Je paard heeft ook af en toe vakantie nodig. Gelukkig ziet het weer en nu en stuk beter uit dus misschien kun je hem hele dagen in het land zetten.
Geniet van je laatste weekjes zwangerschap!

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 12:25

Ga gewoon genieten! Lachen Maar als je paard zo fel is kun je die ook gewoon een kwartiertje of halfuurtje (per dag) longeren zodat je paard toch nog beweging heeft en niet zo fris is onder het zadel als je er -tegen die tijd- weer op gaat rijden. Of laat iemand anders je paard berijden of longeren.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 12:57

Ach joh zo erg is het tochniet dat je niet kan paardrijden je kan wel gewoon heel veel knuffelen en dat is toch net zo leuK!!!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 13:36

Jammer, maar de gezondheid van jou en je kindje gaat natuurlijk voor. Ik hoop dat je snel weer tot rijden in staat bent...

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:53

Linda250 schreef:
Jammer, maar de gezondheid van jou en je kindje gaat natuurlijk voor. Ik hoop dat je snel weer tot rijden in staat bent...


Helemaal mee eens