Dat was echt schrikken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Dat was echt schrikken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-03 16:42

afgelopen dinsdag avond heeft mijn moeder een erge neusbloeding gehad die niet meer te stoppen leek.
Ze stond in de keuken om wat te pakken en opeens zei ze dat ze een bloedneus had.
het stroomde echter zo hard dat het ook uit haar mond kwam.
Ze raakte daar door helemaal in paniek want waar komt opeens zoveel bloed vandaan?
Ik heb gelijk 112 gebeld en verteld wat er was want ze dacht dat ze in het bloed stikte.
binnen 10 minuten was er een ambulance en ze zijn zo'n 20 min. met haar bezig geweest voor het was gestopt. Ze vonden het echter niet nodig haar mee te nemen en gingen dus weg.
dit vond ik wel heel erg vreemd, we hadden haar een afwastijl moeten geven zodat ze het bloed uit kon spugen en daar zat zeker 5 cm in??????
en dan laten ze je zo de nacht in gaan (was 9 uur).
maar goed woensdag om 5 uur kreeg ze weer een bloeding en liep het weer gelijk haar keel in dus ik gelijk de huisarts laten komen en die stopte de neus vol met tampons en ging weer weg.
om 8 uur weer een hevige bloeding dus hup naar het ziekenhuis en daar ligt ze nu nog steeds.
ze hadden het dicht gebrand en zeiden dat ze beter een nachtje kon blijven.
nou snachts om 4 uur weer een hevige bloeding ( 4 van die bakjes vol) en nou ja ondertussen ligt ze er dus nog.

Heel misschien mag ze morgen naar huis maar ik heb liever dat ze haar wat langer houden hoor.
wat was dat eng zeg om te zien.
Ik hoop zoiets nooit meer mee te hoeven maken want je schrikt je wezeloos hoor.
Ik zie nog steeds het beeld voor me van die dinsdag avond.

Hebben jullie ook zoiets al eens meegemaakt?
ja een bloedneus heeft iedereen wel eens he maar dit is dus echt een gesprongen bloedvat vandaar die druk en de grote hoeveelheid bloed.

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.


Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-03 16:51

bedankt. Mijn moeder heeft verder helemaal niets daarom schrokken we uiteraard ook zo. Het dichtbranden hielp dus niet en toen kreeg ze een balonnetje maar die is er gisterenmorgen uitgehaald en tot op heden gaat het goed.
althans geen bloedingen meer gehad (afkloppen)
ze hebben ook haar bloed enzo onderzocht en alles was goed?
vreemd he.

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-03 21:40

bedankt allemaal voor jullie medeleven.
Het was echt doodeng, ik dacht dat ik mijn moeder zou verliezen hoor.
Ik ben nu net terug uit het ziekenhuis en als alles vannacht goed blijft gaan mag ze morgen naar huis toe.
dus dat is wel fijn.
ze moet dan wel maandag morgen terugkomen want dan moeten de tampons eruit maar die hadden ze gisteren al wat naar beneden gehaald dus ik denk dat het wel goed zit daarmee.
Ze was ook weer lekker aan het kletsen enzo, en de dagen hiervoor was ze behoorlijk stil wat ze normaal dus nooit is.
Nu maar hopen dat het niet meer terugkomt, je weet dat het niet gevaarlijk is maar zo zoet het er wel uit hoor.
ik heb nog steeds de bibbers en als ik maar even ga zitten en denken of mijn ogen dicht doe zie ik het beeld weer voor me dat ze met een tijl voor zich zit en al dat bloed maar blijft komen.

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 11:42

Nou vanmorgen is mijn moeder weer thuis gekomen. alles is tot op heden gelukkig goed en morgen moet de laatste tampon er dus uit.
dat vind ik zelf nog een beetje neg hoor, stel je voor he dat het weer begint. de kans is heel klein maar toch zit het nog steeds in je hoofd.

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amber_anne, AnoukS_, Gigixponys, Ginny135, Hjartje, Lau07, mariska_emke, miereneter, Nanu, Niwla, rollyjogered, saskiaojan, Sorriso, wendyh, xSuuzerd en 223 bezoekers