jullie mening over frikandellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 19:12

Ik eet geen paardevlees (gewoon omdat ik het niet lekker vind)
Maar ik vind frikandellen, liefst speciaal heerlijk.
En het maakt me niet uit wat er inzit aan koeie ogen of zo als het maar lekker is.
En de Mac loop ik ook niet zomaar voorbij.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 18:40

En wat denk je van het zadel en hoofdstel van je paard en de laarzen die je aanhebt.

Ik ben ook niet tegen (ook niet voor, maar zie geen goede oplossing) de bio- industrie want het woord scharrel kip om maar eens te noemen is ook niet zo scharrelig hoor. Ze zitten met zon 1000 kippen in een schuur en kunnen vrij rondlopen dat is zo, maar met zovelen hebben ze ook niet veel plek hoor.En als jij net dat ene kippetje bent dat niet zo brutaal is en door andere gepakt word weet ik niet of je dan in zon scharrel schuur zo blij met met 999 kippetje die de pik op je hebben of 3 legbaterij kippen die de pik op je hebben.Dan ga ik geloof ik voor het laatste.

En dan ben ik van mening dat de dieren in Nl nog redelijk goed gehuisvest zitten maar dat we ons beter druk kunnen maken om hoe beesten in de rest van europa en de wereld gehouden worden.
Natuurlijk zou ik het ook mooier vinden om bv. alle varkens rond te zien rennen in een wei maar daar is helaas geen plek voor en er komt ook nog steed minder plek door het groeiende aantal inwoners in NL maar dat is een andere discussie.

En om de reden dat ik niet wil dat Kawa in de frikandellen lijm of autobanden komt wil ik hem ook laten cremeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 09:37

Citaat:
Op 2001-07-18 09:30, schreef joostvangestel:
Met crematie van paarden help je mee aan het broeikas effect.... Krijgen we het met zijn allen nog een beetje warmer Frusty

Lekker ik ben toch al een kou kleum Knipoog
Ik heb geen idee wat er bij het maken van frikandellen en lijm vrijkomt maar dat zal ook wel niet goed zijn voor het millieu dus dat maakt dan verder ook niet veel uit denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 15:08

jippie schreef

Een dier laten cremeren zou ik nooit overwegen. Het voegt niets toe aan het welzijn van dieren maar dient enkel voor je eigen gemoedsrust en daar heb ik geen behoefte aan.

klopt daar doe ik het dan ook voor.
Ik probeer nu men beestje zon goed mogelijk leven te geven met alles dat (ik denk) ze nodig hebben.

Het laten cremeren is ook meer voor mij dan voor hun want als ze dood zijn merken men beestjes echt niet meer wat er met ze gebeurt maar ik daarintegen wel en ik wil dus niet dat ze in weet ik het wat verwerkt worden maar strooi ze liever in het bos uit.
Daar heb ik men centen voor over maar gelukkig mag iedereen met zijn/haar beestjes doen want die persoon het fijnste lijkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, AhrefsBot, BETUWE, Chantalla, Charlottemv, DDD3, Dennenboom, Inney, Kabayo, Lalladidoo, Leukertje, maaikemuis, mvdende, MyrtheJ, Remembrance, Roosch, Selina, Stybba, Swift, Theseus en 180 bezoekers