Iemand terug pakken??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Iemand terug pakken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 14:36

Paar weken geleden heb ik dus met T (zo noem ik hem maar even) gezoend tijdens het uitgaan.. Hele leuke knappe jongen.. leuke kleertjes leuke auto enz.. Nou hij wilde mijn telefoonnummer wel hebben dus gegeven.. ik had nooit verwacht dat hij mij ging smsen maar toch de volgende gelijk een smsje of ik savonds weer naar sp ging of niet.. maar ik ging dus niet omdat ik nog veel voor me school moest doen.. De hele week wat gesmst en hij wilde dinsdagavond wel even langs komen.. maar dat kon helaas niet omdat net oma van de buren was overleden en me buurmeisje wilde dat ik even langs kwam dus kon T niet langs komen.. Dat begreep hij wel.. Zaterdag was ik zo aan het winkelen in Zwolle.. gaat in 1x me telefoon af dus ik neem zo op: Hij zo ja met mij! ik sta nu in je dorpje en kan nu wel even bij je langs komen! Ik zo: ja maar we zouden vanavond wat gaan doen en ik ben nu aan het winkelen in Zwolle. Hij zo: ow tja.. hmm ik sta wel om half 3 daar en daar en dan hoef je niet met de bus naar huis.. Nou zo gezegt zo gedaan hij kwam me dus ophalen inclusief een vriendin van me.. Die vriendin van me dus naar haar huis gebracht en T ging met mij naar huis.. Hij kennis gemaakt met me ouders en met me broers.. Na paar uur ging hij weer naar huis met afscheid gezoend met elkaar weer! Gelukkig waren me ouders wel tevreden met de nieuwe 'oogst' ze vonden hem wel aardig.. ja hij is toch bijna 20 terwijl ik 15 ben! maar hij was goed gekeurd.. nouw weer een hele week gesmst met hem en gebeld.. Die zaterdag kwam hij weer langs.. (we konden elkaar niet doordeweeks zien omdat hij werkt en ik naar school moet en omdat we zo driekwartier van elkaar wonen als je met de auto rijd).. Hij zo smsen: ja ik kom er zo aan nodig ook maar renee (me vriendin) uit is wel gezelig voor kevin (is dus zijn vriend).. maar renee was ziek dus die mocht erest niet komen uiteindelijk toch nog gekomene.. met ze 4e ergens wat gedronken wel gezellig.. Na doen ging ie weer naar huis alleen een kus als afscheid! Die avond had ik alles op alles gezet om hem weer te zien met uitgaan dus ik ging weer naar sp.. Daar aangekomen.. zag ik hem eerst niet maar later wel.. dus Kus enz ff kennisgemaakt met andere vrienden van hem.. Ik had een andere vriendin bij me die kende ze dus niet allemaal dus ik zo ja ik zie je straks wel weer.. ga nu ff met haar rondje lopen.. was dus goed.. naar zo 2 uur zag ik hem weer zat hij dus beetje met meiden te sjansen enz.. ik besteede daar neit zoveel aandacht aan maar vond het toch raar.. Toen gingen we dansen op een dansvloer.. kwam hij bij me en gingen samen dansen zoenen enz.. na tijdje zei hij ja ik ga ff naar de wc. nouw na een tijdje zag ik hem dus niet meer en me vriendin wilde rondje lopen dus wij gingen rondje lopen.. kom ik zijn vrienden tegen ik zo ja: heb je T gezien?? Hun zo nee maar wat zei hij tegen je dan: Ik zo ja dat hij ging Plassen.. hij zo ow ja en de rest.. Na een paar uur nog niet gezien.. en ik had het warm dus ging ff in het halletje staan.. zie ik daar in 1x T van buiten komen met een meid die het haar helemaal is uitgezakt.. Kevin kwma gelijk naar me toe ja: HIj heeft met een meid buiten lopen NEUKEN! ik zo wat??? ik dus helemaal boos op hem.. T was gelijk in het niks verdwenen toen hij me zag staan... Uiteindelijk heb ik met hem gepraat naja staan flippen tegen hem.. wat voor sukkel het was dat hij zoiets flikt enz! Hij zo ja: Ik ben gewoon een player enz!.. Op het laatst was ik zo boos: IK heb hem geslagen!.. op zijn wang.. hij gelijk weg enz.. na die vrienden van hem vonden het wel goed dat hij zo werd aangepakt hij doet het al een tijdje bij veel meiden!.. Maar volgende dag ging hij gelijk zijn excuus aanbieden enz zei dat het door de drank kwam enz.. ik zo ja Bullshit! drank is geen excuus!.. Hij zo: kan ik het nog goed maken? Nah toen heb ik hem verteld ja maar dan moet nu alles van jouw kant komen!..

Nou dat doet hij dus niet! Hij smst/belt me geen eens meer.. Gelukkig ben ik al weer over hem heen.. Maar nu wil ik samen met nog een meid hem terug pakken? Maar hoe kan je zo'n persoon terug pakken.. Haast niet! want hij geeft toch nergens om!..

Sorry moest ff me verhaal kwijt!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 14:40

Ik zou er geen aandacht meer aan besteden dat soort jongens interesseeert het echt niet hoor of het nou wel of niet goed komt zolang ze maar wat te ..... hebben

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 14:40

Gewoon geen aandacht meer aan schenken, terugpakspelletjes halen toch niks uit.

Wat hij heeft gedaan is niet leuk voor jou, maar hier leer je wel van. Niet zomaar de eerste en de beste vertrouwen dus.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 14:43

Jeetje zeg, wat een eikel!! Ik zou hem dus echt niet meer hoeven zien, als hij jou leuk vind had ie maar niet zo stom moeten doen en drank is idd geen excuus!! Alsik jou was zouk ik hem nie trug pakken, dan ben je wel precies op dezelfde manier bezig als hem, k zou m gewoon negeren!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:07

Geen aandacht meer aan besteden, zo'n soort mannelijk iets is dat niet waard Knipoog

Je hebt nix aan een gozer met leuke kleren en een leuke auto als hij je verder niets te bieden hebt.
Probeer op safe te spelen als het om dergelijke zaken gaat, want er zitten genoeg players tussen, kijk uit aan wie je je hard en lichaam schenkt want daar moet je echt zuinig op zijn.

En een wijze raad: nooit mensen terug pakken, geen vergelding zoeken, koester je met de gedachte dat hij er ooit voor zal boeten, ik weet hoe moeilijk dat soms kan zijn omdat je genoegdoening wilt zien, maar het is het niet waard om jezelf te verlagen tot het niveau van de ander.

De laatste player die ik tegenkwam had ik 2 weken iets mee, hij lag bijna aan mijn voeten en kwam met de meest mooie praatjes, over lotsbestemming e.d.
Ik voelde aan mijn water dat het niet klopte dus verpandde mijn hart ook niet aan hem.
Hij had een vreemdgaan actie in scene gezet, dat ik vreemd zou gaan met zijn beste vriend, een oud vriendje van mij, daar ging ik niet op in en ging boos verhaal halen, plan A dus mislukt, dan maar plan B, mij betichten van een soa te hebben overgedragen, wat niet kon maargoed, wat de huisarts bevestigde, hij wilde me nooit meer spreken want ik zou met zijn leven hebben gespeeld.
Hij kon er niet voor uitkomen dat ie tijdelijk gezelschap wilde blijkbaar of zoveel mogenlijk 'chickies' wilde scoren om zijn 'mannelijkheid' te bewijzen.
Ik heb toen ook aan wraak zitten denken omdat ik vind dat iemand niet zo met mensen kan en mag spelen, maar ik houd liever mijn eigen eer ipv me te verlagen tot zoiets, ik hoop dat ie ooit beseft dat dat niet werkt en dat dat tegen je werkt.

Overigens weet ik dat niet alleen mannen dit doen, maar ook meiden, wellicht iets minder bewust maargoed.
Flierenfluiten is niet erg zolang je eerlijk blijft tegen elkaar, je moet zeker niet te jong een echte relatie beginnen maar gewoon lekker om je heen kijken en je moet jezelf altijd in je waarde laten.

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 15:57

Tnx allemaal.. ja het is moeilijk om hem terug te pakken.. en ik ga het denk ik ook niet doen! Heb geen zin om zelfde als hem te worden.. Maar aan de andere kant wil ik zo graag die andere meiden laten weten hoe hij is! en dat ze ook niet voor 1 avondje met hem moeten gaan