eindelijk thuis internet!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

eindelijk thuis internet!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 19:26

hallo allemaal, ik kan nu eindelijk thuis bokken!!! Haha! ik had namelijk eerst nog geen vaste telefoon in huis, en dat vonden we ook niet echt nodig. maar toen konden we geen kabel internet krijgen hier, Boos! dus toch maar telefoon aan laten sluiten, en meteen ADSL aangevraagd! alleen daar moeten we nog een hele tijd op wachten, dus dan maar een paar weekjes langzaam internet. Huilen
maar goed, dan hoef ik nu niet meer op m'n werk te bokken! is ook wel leuk hoor, betaald bokken!!! Haha! Haha!
ik ben echt bokverslaafd, heb zelfs net m'n halve huis verbouwd omdat de stekker voor de telefoon te kort was en dus heb ik m'n pc ergens anders gezet. M'n vriend krijgt zo een hartverlamming als hij thuis komt... Haha!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:57

Hahahaha arme vriend van je! En hij word waarschijnlijk zaterdag ook al weer mee gesleurd naar mijn babe s en dan de 22ste weer mee naar Indoor Brabant! Knipoog Oh oh wat hebben die mannen van ons het slecht zeg!

Maar iig beter dat je het nu thuis ook hebt. Wij moeten ook nog een maandje wachten op ADSL! Gelukkig want nu is het bij ons ook via de Telefoon. En de rekeningen zijn niet om over naar huis te schrijven! Bloos

Citaat:
Mijn vader: Ja en jij met dat Bokt ofzo iets! Je gaat maar met je paard bokken! Ik zo Neuh pa dit is toch ook leuk???? En je zit zelf ook veel op internet. Meestal knikt hij JA! en gaat hij naar boven. Precies achter internet *zucht* Life sucksss Knipoog