BartVB(en alle andere bokkers): ideetje over usericons

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 20:28

Ik weet 't, er is al veel gezegd en geschreven over usericons maar dit wou ik toch even kwijt. Ik vroeg me nl af of het geen idee zou zijn om usericons, net als onze gebruikersnamen, te registreren(dus dat ze vastliggen en niemand anders dezelfde kan gebruiken).

Het is nl behoorlijk verwarrend als er een paar mensen dezelfde hebben, en het lijkt me wel makkelijk dat als je een icon wilt uploaden en iemand heeft 'm al, dit gelijk te zien is zodat je een andere kan zoeken en niet eerst heel Bokt moet afspeuren of iemand toevallig dezelfde heeft!! Dit zou voor nieuwe mensen ook makkelijker zijn.

Ik vind het persoonlijk ook best wel irri als mensen steeds van icon wisselen(bedoel hier niemand in het bijzonder mee hoor!!)Als de icons vast zouden liggen en je wilt perse een andere, zou je bv aan Bart een pb'tje kunnen sturen dat je 'm wil veranderen en dat het dan wel kan natuurlijk.

Misschien is dit wel te ingewikkeld om te realiseren(wil het niet op m'n geweten hebben dat Bart helemaal Frusty wordt!!) maar ik wil toch graag weten wat de andere bokkers hiervan vinden!!
Lachen
Ik moet zelf trouwens ook op zoek naar een andere icon Huilen ik heb al 2 andere bokkers met dezelfde ondekt!!

Gr Linda



Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 22:34

Ow ik bedenk me net iets *dom dom dom*...als je een plaatje van i-net opslaat in je directory, kan je er ook een zelfverzonnen bestandsnaam aan geven, maar als er 10 mensen een andere naam aan hetzelfde plaatje geven en ze gaan 'm op Bokt uploaden, heb je dus nog 10 mensen met dezelfde icon(bij wijze van spreken dan)dan slaat m'n idee van dat registreren dus eigenlijk ook nergens op ... Scheve mond\
Sorry!!!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 23:04

Maaike ik erger me niet aan je icon hoor, vind 'm juist Cool zo'n smiley!! Maar in de tijd dat ik op Bokt zit is het me opgevallen dat sommige mensen regelmatig van icon veranderen, en dat is best irri, ben je net gewend aan de ene staat er ineens weer een andere! Maar zoals ik al zei, dit is algemeen bedoeld, ik bedoel er niemand persoonlijk mee hoor! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Bontfire, ComscoreBot, Evilou, Ghazella, LilChar, Sodeletuut, Syzygy, Vavane en 167 bezoekers