zeeleeuwen moeten de amerikanen waarschuwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:58

Natuurlijk Rom, dolfijnen kunnen wreed zijn, maar daarom is dat toch nog geen reden? Groepsverkrachting, zou een dolfijn daar zo over denken(ik had wel eens ergens gehoord dat dat het enigste dier is dat plezier beleeft aan sex?)?
Dat vind ik nu echt geen reden, en die dieren zijn al niet zo talrijk.... Kunnen ze dat dan niet met ratten ofzo doen Schijnheilig?



angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:51

Ja inderdaad, mensen zijn wel talrijk, daarom dat ik als ik het heel neutraal bekijk echt wel vind dat ze maar duikers moeten inzetten dan, mister Bush opleiden dan ofzo Haha!. Dan dus geen arme soldaten die niet mee willen vechten, of desiree(of rom) zie jij graag een nonkel of vriend van je mijnen laten ontploffen om te zien waar ze liggen?

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 13:36

Maar vroeger was er toch ook legerplicht? Ik weet niet hoe dat nu in Amerika is, maar als je moet, dan moet je...Scheve mond.
Ik heb ook een boek gelezen, sarajevo, dat was dan wel een verhaal, maar er zat toch zeker een kern van waarheid in, die jongen moest naar het leger, maar wilde niet(moest hij vrienden doodschieten). Daarna kon hij vluchten, hij betaalde daarvoor, en werd bij de oversteek neergeschoten. Dat was dus omdat hij niet wilde 'dienen'.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:34

Maar Rom, noem jij dat nog een keus? Dood of dood(nuja, soldaat met gevaarlijke opdracht bv)? Niet toch?
Oke, het ís een keuze, maar ik denk dat je me wel begrijpt, of niet?

En ja phoenix, dolfijnen doen misschien wel aan groepsverkrachtingen(geen idee, maar iemand zei dat) maar ze maken daarbij geen andere dieren en de natuur niet kapot.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, _Cubby_, Amazonbot, Christina, Danielleeee_, Esther, Laura_, luuntje, Mars, Mutsie93, scappa, Sterre34, Tazzey, xLaraaj en 201 bezoekers