Mag ik wat foto's van jullie huis/villa ?of site?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Mag ik wat foto's van jullie huis/villa ?of site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 17:55

Hai ,

Ik moet morgen voor school foto's van een huis/villa/appertement/landhuis allemaal verschillende huizen meenemen Tong uitsteken.Ik heb hier op bokt al keimooie huizen gezien Haha! , dus vroeg ik me af of iemand hier een paar fototjes wil zetten die ik dan mag afprinten en voor school gebruiken Tong uitsteken , we moeten er een collage ofzoiets mee maken (weet het zelf ook niet zo goed).Of weet iemand een site waar ik verschillende huizen kan vinden ?Plattegronden mogen ook... .

Alvast bedankt


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 18:47

Ok bedankt Haha! !Ja ik herinner me er nog iets van , in zo'n kerk ?Dat was echt een gaaf plekkie btw Lachen !


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 17:19

Wat eeen leuke huizen allemaal Lachen !!!IKk had er gisteren al wat gevonden op internet , aangezien er bijna geen reacties kwamen.Maar ik moest ze deze morgend hebben , maaaaar de leerkracht was afwezig dus kan ik die van jullie ook nog gebruiken (nog tot volgende week maandag tijd om af te printen Tong uitsteken).Echt leuke huisjes joh !:*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Froukje, HopeMyDay, Kabayo, leanneXXnona, miereneter, MissNibbit, Prairy, Priscilla27, Snippergroen, SteffiiY, tienus63 en 142 bezoekers