Vanochtend op politiebureau gezeten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 10:20

Ik stapte vanochtend uit mijn flat en ja hoor 2 auto's ruit ingetikt en radio weggehaald. Dus ik al keizenuwachtig over hoe mijn auto eruit zou zien. Pfff gelukkig niets want ik had mijn frontje eraf gehaald. Dus ik rij aan nnneeeeeeee he is de auto van mijn vriend wel geplunderd. GVDDDDDDDDD. Ze hebben echt alleen de radio's weggehaald want in het dashboardkastje lagen allemaal cd's en een dure zonnebril. Wat een ongelooflijke klootzakken. Dus na het politiebureau aangifte gedaan en het bleek dat 6 auto's te pakken waren genomen. Frusty

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 10:32

Gadverdarrie!!
Ik kan ook altijd zo kwaad worden als dit soort "mensen" aan andermans spullen zitten!!! Extreme duivel Extreme duivel
Sterkte...

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 10:36

sjeetje zeg.....

Dit is dus een tip...haal al het waardevolle uit je auto!!!

Maar dit is wel ernstig, ik ook zoiets
We waren op vakantie in Tsjegiƫ. We hadden alle spulle ingepakt en waren van plan naar huis toe te gaan. Mijn vader wil de auto voorrijden om de koffers er in te douwen. komt ie trug gerent. Moet je eens meekomen , nou wij erachteraan...bleek dus dat de ruit van de passagiersstoel helemaal aan gort was geslagen!! Lekker dan als je weg wilt gaan. Moesten we duz nog een nacht daar blijven!! grrrr.... en ik wou al zo graag naar huis toe!!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:14

Wat een poedersuikerlosers zeg!! Boos!
Daar kan ik nou echt niet tegen he, beetje spullen jatten omdat ze zelf te weinig geld hebben, dan lekker verkopen aan iemand anders Frusty

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 21:27

wij hadden nog net geen dag een nieuwe auto en jahoor de 1e nacht ook de radio eruit gejat en de kabels van de cd speler door geknipt!
slaat ook nergens op wat ze maar leuk vinden he Misselijk

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 21:32

erg is dat he?bij ons hebben ze twee keer al ingebroken in de auto en al drie fietsen van mij gejat.tja schrik je wel he?wij nemen altijd het frontje mee naar boven sindsdien en mijn fiets?die staat hier voor mijn raam aan een paal gekluisterd!!!!!als ze hem willen stelen dan hoor ik dat meteen(slaapkamerraam)

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 10:41

Komt me bekend voor. Is vorig jaar bij ons gebeurt. Gelukkig goed verzekerd.... Wij hadden ook het frontje laten zitten, toen we de auto nog maar net hadden, haalden we iedere keer het frontje eruit, maar op een gegeven momnet versloft dat (och, we wonen in een rustige buurt, dat gebeurt ons niet), Dus wel! We halen nu altijd weer het frontje van de radio!

Bij mijn zwager is al veel vaker ingebroken. Die heeft ook zo'n radar-detector. Volgens mij is die al wel 3x gejat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 10:48

Door dit verhaal droomde ik vannacht dat onze auto ook onder handen was genomen. Maar het bleek gelukkig maar een droom. Is wel altijd klote dat soort dingen, ik krijg er altijd handjes-afhak-neigingen van.