Hoe het ging gisteren…

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Hoe het ging gisteren…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 12:49

Ik ben aangenomen!!!

Gistermiddag had ik dus mijn sollicitatie gesprek rond 3 uur had ik eergisteren met hun afgesproken (zie topic, sollicitatie via email?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=101268&highlight= ).
Aangezien ik met het openbaar vervoer moe(s)t zou ik eergisteravond nog even op internet kijken hoe en hoelaat de bus (en trein ed) reed.
Nadat ik dat uitgevogeld had, heb ik gisterochtend gebeld en bevestigd dat ik er om 10 voor 3 zou zijn.

Gistermiddag ben ik dus op weg gegaan, en op het station waar ik de bus naar hun toe moest pakken, kon ik hun dus meteen al bellen om te zeggen dat ik een half uur vertraging had.
Ik had de bus gemist en niet in de zin dat ik er te laat was, maar dat de bus bij een andere halte stond te wachten en was vertrokken (zonder mij Frusty ) terwijl ik het nog aan een andere buschauffeur na had gevraagd.
Gelukkig voor mij reed er op dat uur 30 minuten later nog een bus richting hun (anders ging die bus maar 1 maal per uur).
Die heb ik wel kunnen pakken, dus om 10 over 3 was ik daar.

En toen het gesprek, normaal praat ik (te) hard maar nu ging ik steeds zachter praten (voor diegene die me kennen, ja, ik kan soms ook nog TE zacht praten! Vooral als ik zenuwachtig ben Haha! ).
Dus ik mijn best doen om mijn stem weer onder controle te krijgen en op normaal volume te praten.
Ook had ik een verschrikkelijke kriebelhoest die maar niet weg wou .
En bij mijn mailtje wat ik zovaak had gecontroleerd, zat de bijlage niet bij (dubbel Frusty Frusty ).
Dus ze hadden wel mijn sollicitatiebrief gekregen, maar niet mijn bijlage met CV.
Dacht al, wat een goede start, te laat en ze hebben mijn cv niet gekregen.

Maar eind goed, al goed, IK BEN AANGENOMEN!!!
Maandag bellen ze, dan maken we een afspraak voor wanneer ik kan komen om sommige dingen onder de knie te krijgen.
Ondertussen mail ik hun nog wat gegevens door en moet ik de volgende keer nog wat papieren meenemen.
En dan kan ik beginnen, misschien wel eerder, maar dan niet voor de dingen waar ik nog uitleg over moet krijgen.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 12:51

jij en te zacht praten? hmmm das een doorbraak!
maarre gefeliciteerd meissie!
wat ga je nou precies doen dan?

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:02

Van harte gefeliciteerd...

Dat je er een mooie tijd mag beleven, en veel verdiend Haha!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 13:57

En toen het gesprek, normaal praat ik (te) hard maar nu ging ik steeds zachter praten (voor diegene die me kennen, ja, ik kan soms ook nog TE zacht praten! Vooral als ik zenuwachtig ben ).

LiSSy schreef:
jij en te zacht praten? hmmm das een doorbraak!
maarre gefeliciteerd meissie!
wat ga je nou precies doen dan?



Dat bedoelde ik maar Haha! Haha! Haha!
Vroeger op de basisschool werd me ook wel eens gezegd dat ik wat harder moest praten Knipoog

Wat ik precies ga doen?
Er is niet echt een omschrijving voor, het is heel divers, de ene keer kan ik bij een of ander speelkussen te komen staan (bijv met zo'n bewegende stier Haha! ), een ander keer bij een buitensportactiviteit zoals boogschieten of een hindernisbaan of een ruimte inrichten en weer een ander keer kan ik een Black Jack dealer zijn Pling .
Entertainment dus oa.
Het is maar waar ze het bedrijf voor inhuren en waar het bedrijf dus mensen voor nodig heeft.

Het is op afroep en veel ga ik niet echt verdienen, maar ik verdien dan tenminste wat, dat is al heel wat.
Ik verdien trouwens als 20-jarige, ook al ben ik 19, in April wordt ik 20.
Dit gaat per jaar, dus volgend jaar januari ga ik als 21 jarige verdienen, terwijl ik dan nog 20 ben.
Dat was makkelijker voor de administratie.
Nu ik dus niet meer naar school toega, kunnen ze me ook inzetten voor overdag als de rest naar school is, en volgend schooljaar als ik ga beginnen met een nieuwe opleiding kan ik door blijven gaan als bijbaantje voor s'avonds en in het weekeind.
Het lijkt me wel wat Knipoog , niet een of ander saai eentonig baantje voor mij.

Bedankt Lissy en Alane!!