JURA !!! -- over Bokt-weekend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 06:42

Kan je ff niet mailen, probleem met Hotmail, dan maar zo. Eh... ik kan dus niet bij het inschrijfformulier (schijnt iets mis te zijn met gegevens, zie ik steeds) en weet dus niet wanneer het Bokt-weekend precies is en wat we gaan doen. Kun je dat ff in het kort laten weten? In ieder geval een huifkartocht begrijp ik? Ik neem geen paard mee, kom dus alleen en wil best blijven overnachten, wil dan alleen ff weten wat alles kost (heb het hier in NZ niet kunnen volgen, vandaar). Alvast bedankt voor je info!


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 12:35

Oh cool! Thanks Yor! Maar uhm... mag ik de definitieve inschrijving doen als ik weer in NL ben? Heb hier geen agenda bij de hand om te zien of ik dat weekend al iets heb en gezien mijn verblijf aan de andere kant van de wereld is mijn financiƫle situatie momenteel ook een beetje instabiel dus een aanbetaling zit er pas in als ik weer veilig in NL ben en weer een (tijdelijk) baantje heb als tiepmiep o.i.d. Tja, 't is niet anders... Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 12:44

Ligt eraan voor wanneer de definitieve inschrijving gedaan moet worden. Als het goed is, ben ik 20 maart weer in het land en dan lukt het me wel om alles (ook financieel) te regelen. Maar eerder dus niet, omdat ik dus a) niet weet of ik dan al iets heb en b) ik anders m'n moeder vanaf hier moet vragen of ze het wil voorschieten (kan vanaf hier uberhaupt geen overschrijvingen regelen). Dat doe ik dus maar ff niet.

Hoop dat ik er dan alsnog bij kan, want ik vind het wel heel leuk dat er een Bokt-weekend komt en ik ga m'n best doen om erbij te zijn!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-01 03:55

Hee Bartje,

Lief van je Lachen
Sta ik dus bij je in het krijt Lachen

Enne... 5 mei is toch een zaterdag c.q. Bevrijdingsdag (niet dat dat wat uitmaakt maar toch)? Weet ik in ieder geval over welk weekend we het hebben, voor zover ik nu kan bedenken heb ik dan nog niks. Komt iedereen 2 nachten of zijn er ook mensen die 1 nacht blijven?

Sh*t man, moet weer offline, tijd loopt bijna af... Boos!

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-10 03:06 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-01 23:10

Pff... hehe, ben nu zover dat ik eindelijk het inschrijfformulier heb kunnen uitprinten... Dat ga ik vandaag dus eens doorlezen en de volgende keer dat ik op internet ben vul ik 'm wel online in!

Lachen Lachen Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, ComscoreBot, Corelli, DeEenhoorn, GoogleAdsense, HELder, Kirsha, Laarvv, neline11, SemrushBot, sinnekinne, SuperSuup, winnetou4502, YandexBot, Zoe_97 en 176 bezoekers