*%#$@*&%

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

*%#$@*&%

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 14:30

Had ik zaterdag mijn fototoestel weggebracht om te laten ontwikkelen, hoor ik net van mijn zus dat de vrachtwagen die mijn foto's zou terugbrengen is gestolen Frusty Frusty. Weg foto's!!! Iemand hier in Nederland rijdt dus met mijn foto's rond Boos! met daarop mijn broer in ochtend jas op de vroege ochtend Haha!, onze kleine gekke kater Lovers en de foto's van mijn eerste rijles Huilen. Je kunt je dus voorstellen dat ik op dit moment dus echt heel boos en chagerijnig ben Boos!. Sorry hoor maar moest dit toch ff kwijt. En als ik die vent tegen kom dan ...... dan weet ik nog niet wat ik doe

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 14:31

Een vrachtwagen met foto's jatten? whaha hoe stom ben je dan? Natuurlijk wel erg rot van je foto's... misschien komen ze nog terecht..

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 14:40

Zonde van je foto's iig, maarjaa.....wordt gewoon weer andere foto's maken!!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 15:26

LOL!!!!!! is eigenlijk wel grappig, sorry Lachen maar ja, dat ik wel kl*te, hopen dat ze weer terug komen Lachen

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 15:58

Misschien komen ze nog terug...je weet maar nooit!

Wel balen Huilen
Ik ben trouwens ook boos...had ontzettend vertraging met de trein(net geen uur) en was daardoor 10 minuten te laat. Mocht ik niet meer naar binnen...Boos! Ik zit nu dus thuis na ruim vier uur reizen en ben geen steek opgeschoten...Boos! Mag morgen terugkomen Boos! Dat komt me dus even niet uit! Ik ga volgende week wel een keer heen! Mij een beetje wegsturen Huilen Ik heb zelfs nog netjes gebeld...kan ik er wat aan doen dat mijn trein het halverwege de tunnel begeeft en daar ruim drie kwartier staat Verward Gelukkig waren met met een stuk of tien studenten heel boos dus ik stond er niet alleen! Heb er nog wel de pest over in...Boos!

Miran

Berichten: 4452
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:04

Sypheron schreef:
Een vrachtwagen met foto's jatten? whaha hoe stom ben je dan? Natuurlijk wel erg rot van je foto's... misschien komen ze nog terecht..

Het zal niet om die foto's gegaan zijn, een vrachtwagen zelf levert wel geld op.

Ik weet hoe het voelt, onze vakantiefoto's (3 pakjes) zijn ooit uit de auto gejat (nog niemand had ze gezien, alleen wij). Sindsdien haal ik altijd meteen de negatieven eruit, en ruim ik die thuis op, maar daar heb jij nu niets aan. Hopenlijk worden ze terug gevonden!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:05

Miran schreef:
Het zal niet om die foto's gegaan zijn, een vrachtwagen zelf levert wel geld op.

Lijkt me logisch, maar dan kan je toch beter een vrachtwagen met computer oid jatten Tong uitsteken

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:07

dat levert wel lekker wat geld op Lachen

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 16:11

Ik vind er niets leuk aan, mijn foto's zwerven nu ergens door Nederland met mijn hoofd erop.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:18

Opsporing verzocht? Misschien komen ze ooooit nog eens boven water? Wel balen ja, heb dat ook ooit ns gehad met vakantiefoto's. Helaas nooit meer teruggezien.