Vermiste advocaat Van Binsbergen gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 11:44

Gister werd ik gebeld door mijn moeder dat de sinds vorig jaar vermiste advocaat (van de zaak Lancee) gevonden was in het Van Starkenborgkanaal in Groningen.
De beste vriendin van een vriendin van mij uit de klas is zijn dochter. Ik heb er vorig jaar nog met haar over gesproken toen we een open avond bij onze opleiding hadden. Toen was er nog die onzekerheid en hoop, en nu is ze haar vader kwijt...
Ik wist dat ze maandag met mijn vriendin op vakantie zou naar Praag maar heb gister toch geprobeerd te bellen, en de telefoon ging over. Ik kreeg het meisje uit mijn klas aan de telefoon, ze waren niet op vakantie gegaan omdat haar paspoort gejat was, nog een geluk bij een ongeluk dus. De moeder is snel overgevlogen vanaf Kreta dus nu zitten ze steeds bij elkaar met z'n allen. Iedereen is er helemaal kapot van. Zo erg vind ik dat!
Verdrietig
<br><i>Lichaam van vermiste advocaat gevonden
11 juli 2001
GRONINGEN - Bij baggerwerkzaamheden in het Van Starkenborghkanaal in Groningen is dinsdagmiddag het lichaam opgedregd van advocaat D. van Binsbergen. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Van Binsbergen werd sinds 31 augustus vorig jaar vermist. Baggeraars stuitten bij toeval op zijn auto, een groene Alfa Romeo, met daarin het lichaam van een man. De politie denkt dat het om Van Binsbergen gaat en heeft een onderzoek ingesteld naar de manier waarop de auto te water is geraakt. De 49-jarige strafpleiter verwierf nationale bekendheid toen hij als raadsman optrad voor politiechef R. Lancee van Schiermonnikoog. Justitie verdacht Lancee in 1996 ten onrechte van incest. De middag van zijn verdwijning belde Van Binsbergen nog naar zijn secretaresse om te melden dat hij pech had met zijn auto. De politie kreeg destijds veel tips binnen, maar die leidden tot niets.




© 1996-2001 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden. e-mail: redactie@telegraaf.nl


_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-07-12 13:13 ]</font>



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 16:28

Nou zijn dochter dacht juist dat hij nog wel leefde. Ongeveer twee maanden geleden is ze nog naar Italie gegaan omdat er een vermoeden was dat hij daar zat.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 11:00

Ja de onzekerheid was ook heel erg. Vooral omdat hij in een overspannen toestand zijn kantoor had verlaten hadden ze het idee dat hij 'zomaar' weg was gegaan. En het idee dat je vader jou in de steek laat en jij alles op alles zet om hem te vinden is natuurlijk ook een rare situatie.
Maar ja, nu is ze dus wel haar vader kwijt. Echt kwijt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, _Madelon, Amazonbot, brittms, ChanelR, ComscoreBot, Fling, Foreverkliek, fotolijstje, goesju, KirstenHorse, KleinBoefje, roxiie, SdaphneS, Selina, Xayah, YandexBot en 178 bezoekers