Ervaringen met littekens weghalen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 11:04

Ik zou graag een litteken weg willen hebben dat boven op mijn pols zit, waar mijn duim begint. Ooit opgelopen toen ik op de fiets werd aangereden door een auto, het wilde niet helen (pas na drie weken) en nu zit er wild vlees op. Vooral in de zomer valt het op, als de huid eromheen bruin kleurt en het litteken niet. Ik heb littekencrème van het Kruidvat geprobeerd maar dat hielp niet. Nu maar eens aan de Biodermal dan (bedankt voor de tip!).

Gelukkig is het bij mij niet zo'n hele grote plek. Maar ik kan me goed voorstellen dat je grote littekens voorgoed zou willen laten weglaseren. Ik heb ook een litteken aan de zijkant van m'n knie en dat was tot een paar jaar geleden erg lelijk. Heb toen ook met de gedachte gespeeld, maar gek genoeg is het allemaal vrij netjes bijgetrokken. Maar idd, wat jij zegt Supertje: met koud weer gaan ze trekken en inmiddels zijn ze ook al heel wat jaartjes oud, waardoor crème waarschijnlijk al niet meer echt helpt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:29

youngster schreef:
Wat wel gedaan wordt bij littekens op het gezicht is slijpen, dan wordt de litteken echt weggeslepen zodat er een nieuwe huid op kan groeien, maar dat is zeer pijnlijk...


Een vriendin van mij heeft dat laten doen. Zij had een erg onregelmatige gezichtshuid door littekens van acne. Ze heeft twee keer zo'n behandeling gehad. De behandeling zelf was niet echt pijnlijk, het nagloeien (van enkele dagen) wel. Overigens is het wel erg mooi geworden, ze is er zelf ook tevreden over.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, ComscoreBot, Cubone, furious, Jooytjee, lideli, Lisselot, lizard, Niobe, Oehlala, Roosch, Suusw, Tigress en 147 bezoekers