Joepie nog 1 dagje .....!!!! Update

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Joepie nog 1 dagje .....!!!! Update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 20:00

en dan krijgen we EINDELIJK de sleutels van ons nieuwe huis.
YES!!!!
Viv

Update!
Gister weer even wezen spieken en veel van de gebreken zijn al verholpen, alleen de kraan nog in de keuken en dan zijn we er. Dus dat zal woensdag met de oplevering wel goed komen allemaal.

Meteen even ge-socialized met de overbuurtjes die al druk bezig waren met plavuizen leggen, keuken zat er al in en de muren waren al gestucd. Ben benieuwd hoe het bij ons straks gaat....... owww we hebben er zo'n zin in kan dr bijna niet meer van slapen.
Viv
Laatst bijgewerkt door Vippie op 11-02-03 09:12, in het totaal 2 keer bewerkt

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 09:16

Dennis v m schreef:
gaaf mogen we foto's zien, zo te klinken is het een leuker huis als waar jullie nu wonen.


Dit huis waar we nu wonen is ook heel leuk hoor. Maar ons nieuwe huis is nieuwbouw dus geen 2ehands, hihihi. En daar zitten we al 2,5 jaar op te wachten, vanaf de eerste heipaal, dus het gaat nu eindelijk gebeuren.
Heerlijk op de begane grond (nu 4 hoog zonder lift), weids uitzicht over de weilanden van Bergschenhoek, spiksplintertjenieuw, schuifpui, megaterras ...... owww ik heb er zo'n zin in!
Als het klaar is zal ik foto's maken.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 09:11

Ohjeeee morgen krijgen we de sleutels, ben echt helemaal peux nerveux. Hoop dat ze alle gebreken verholpen hebben.
Zucht.... bibber..... deze dag gaat HEEELLLL lang duren .......!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 08:55

GRIJNNZZZZZ, je bent bij deze uitgenodigd Son, hihii. En Marijkie en Pim natuurlijk ook (ook westernfjordie).
Nog 1 uur en 10 minuten en dan mogen we officieel ons huis bekijken, een half uur later komt er zo'n manneke van vereniging Egen Huis om te oordelen of we ook daadwerkelijk de sleutels gaan krijgen. Zo niet Boos! ..........
Zucht bibber.......
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, BETUWE, BlauweSteen, Brandje_04, ChrisXe, daannie_x, danielle_x, estell__, Froukje, Googlebot, Herfstblad, Hollyleaves, irene_sarah, laran, m8eld, Mizora, steven1988, tanec_meisje, Thats_Me en 201 bezoekers