Ik mag niet samenwerken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Ik mag niet samenwerken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 22:19

Ik snap niet waarom, maar ze halen steeds mensen weg als ze samen met mij een container doen. Terwijl het eerder altijd wel mocht en anderen mogen nog wel samen met elkaar werken.
Op maandag en woensdag werk ik zowiezo vaak alleen, dat komt omdat een collega weg is en een andere collega die is er vaak alleen nog maar een ochtend of een middag want die moet minder uren maken. Dat vindt ik dus niet zo erg want het is nou eenmaal niet anders. Maar op de donderdag en vrijdag komen er wel gezellige collega's en sinds kort mag ik daar dus niet meer mee werken. En het gaat ook nog altijd op een banketstaaf manier ook. Als we net een nieuwe container halen zeggen ze tegen de persoon waar ik mee samenwerk dat ze een andere container moeten pakken. Of, zoals laatst, begon een collega met werken en die wou mij gaan helpen. Komt mijn baas en zegt dat hij een andere container voor haar had. Toen kwam net mijn moeder(die bij mij werkt) en die mocht eerder weg. Die wou mij graag mee hebben ivm het eten. Dat mocht uiteindelijk toch en mijn collega mocht plots mijn container toch wel afmaken.

Ik vondt het echt geen stijl en die collega ook niet. Die snapte er ook helemaal niks van. Ik zie ook helemaal geen reden waarom ik niet mag samenwerken. Het is niet alsof ik niks doe, want we hebben een container altijd heel snel af als we samenwerken. Het maakt het werk ook een stuk aangenamer omdat we lekker kunnen kletsen. Ik ben tegenwoordig dus heel sjaggie als ze weer op een of andere banketstaaf manier het hebben behoed dat ik toch weer alleen werk. Ik ben ook van plan om er wat van te zeggen als er weer zoiets gebeurt als toennet.
Ik weet ook dat ik heel wat collega's achter me heb staan, die snappen er ook niks van en vinden het ook gemeen. Als ze de kans krijgen helpen ze me gewoon met mijn container. Dan wordt er ook niks van gezegd dat dat niet mag ofzo want ja, zoveel lef hebben de hoge heren daar niet Misselijk

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132133
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:28

Nou, da's inderdaad niet leuk !
Je hele verhaal op Bokt zetten is natuurlijk een eerste stap, maar ik zou toch eens recht op de man af vragen waarom dit zo gaat.
Natuurlijk wel op een nette manier.
Je zou eens kunnen beginnen met "de laatste tijd heb ik het idee dat er steeds meer individueel gewerkt wordt, klopt dat, of zit ik er helemaal naast ?".
Je zult dan in elk geval een reactie krijgen, en natuurlijk mag je ook netjes om de reden vragen, als ze die niet uit zichzelf geven.
Je kunt dan ook aangeven dat je veel meer plezier in je werk hebt als je met z'n tweeen kunt werken.

Het kan zijn dat er als reden gegeven wordt dat de productiviteit hoger ligt wanneer er alleen gewerkt wordt.
Als je samen bent wordt er toch vaak gekletst en lol gemaakt, en het kan best zo zijn dat ze hier niet van gediend zijn.
Mocht dit zo zijn, dan is hier hopelijk ook een oplossing voor te vinden zodat je weer wat meer plezier in je werk krijgt.

Veel succes !

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 09:22

Wat mij niet helemaal duidelijk wordt is of dit alleen voor jou geldt. Ben jij de enige die zo wordt behandeld dan is dat erg l*llig en dan zou ik zeker met een bevoegd iemand gaan praten.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 22:56

Linda250 schreef:
Wat mij niet helemaal duidelijk wordt is of dit alleen voor jou geldt. Ben jij de enige die zo wordt behandeld dan is dat erg l*llig en dan zou ik zeker met een bevoegd iemand gaan praten.


Ik ben de enige die zo wordt behandeld, de rest wordt wel bij mekaar gezet. De hoge heren zeggen ook dat ze graag samenwerking zien, ook omdat anders mensen toch wel bij mekaar gaan staan om te kletsen. Kan het net zo goed in hetzelfde gangpad. Maja, waarom ik niet... Verward

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 23:00

Ja daar heb ik ook last van gehad en ook nog in de supermarkt. Ik hield andere mensen van het werk enzo, en ik mocht dus niet meer zo veel praten anders werd ik ontslagen. Dat is nu een jaar geleden en ik werk er nog steeds.

Maar waarom dit nou is dat snap ik niet helemaal. Jij hebt ook wel een beetje recht erop dat er uitgelegd wordt waarom, jij niet met andere mensen samen mag werken en de anderen dat wel mogen.
Ik zou er als ik jou was gewoon om vragen, hij zal je er niet om ontslaan hoor.