Marieke is eruit!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Marieke is eruit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 00:33

Jajaja hebben jullie net ook Idols gekeken? Ik zelf dacht al dat ze eruit zou gaan, omdat ze al een paar keer een aantal foutjes had. Ik vond haar wel goed vanavond, maar de andere waren toch beter.
Ik vind trouwens echt dat Dewi moet blijven. Vind haar veel kwaliteiten hebben.

Wat denken jullie?

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 00:34

HIND !!
Die gaat het egt winnen !
En voor al die Jim-lovers: hij kan NIET zingen... maar z'n lachje is wel liev Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 00:35

Ja, heb het gezien, eindelijk!
Van mij mocht ze er allang uit.
Hind mag van mij wel winnen, of jamai.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 00:36

Ik snap echt niet waarom Dewi op de bank zat!!!!! Van mij had Jamai of David eruit gemogen. En ik heb op JIM gestemd......hij zingt GEWELDIG!!!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 00:37

Dewi op de bank, was een van de laatste die ik verwachte
Marieke weg, werd tijd
Vo;lgende week David, dan Jim, dan Jamai, en Dewi en Hind mogen gaan streiden...
denk dat Hind wint! *LOL*

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 00:38

ik had het wel verwacht dat marieke eruit ging (nu jim nog }> )
maar niet dat dewi op de bank kwam te zitten!
had eerder david verwacht
ik hoop dat hind gaat winnen!! Lachen

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:08

Nouka schreef:
HIND !!
Die gaat het egt winnen !
En voor al die Jim-lovers: hij kan NIET zingen... maar z'n lachje is wel liev Haha!


HIND is de beste ja!!!!

Jim lagt niet lief, die ziet er moe en slaperig uit als ie lacht Verward

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:10

Volgens mij is het echt doorgestoken kaart hoor. Vorige week Jim op de kruk en nu Dewi. Dat zijn nou juist echt van die popidooltypetjes.
Volgende week gaan er dus extra veel mensen op Dewi stemmen dat ze moet blijven.
In de krant stond ook al dat het allemaal een beetje vaag was.
Ik vind Hind het mooist zingen maar volgens mij is ze niet echt een idool, maar gewoon echt een superzangeres. Die krijgt toch wel een contract of ze nu wint of niet.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:14

Hebben jullie wel gezien...die Jim kan ook echt niet dansen...
Ik snap echt niet wat zo bijzonder is aan die jongen...ik vind er geen vlees aanzitten, niet letterlijk en ook niet figuurlijk.
Vind het wel terecht dat Marieke er nu uit ligt, ze was al een aantal weken een van de zwaksten.
ik hoop trouwens wel dat Jim er de volgende week uitligt.
David groeit enorm de laatste weken, hij komt lekker los, en ik mag het graag zien. Vorige week en ook vanavond, stukken sterker dan Jim...

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:21

Nouka schreef:
HIND !!
Die gaat het egt winnen !
En voor al die Jim-lovers: hij kan NIET zingen... maar z'n lachje is wel liev Haha!


Eindelijk eens iemand die er precies hetzelfde als mij er over denkt, en ik maar denken dat ik de enigste was Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:30

Ik vond Jim vandaag wel sterk,
beter als Jamai bijvoorbeeld.

Marieke is er terecht uit, afgelopen weken heeft ze zichzelf nauwelijsk verbeterd itt bijvoorbeeld David.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:34

Marieke is er idd terecht uit.. Ik vind dat de volgende ronde Jim eruit moet, en david.. Hij is niet de beste in het zingen dat geef ik toe, maar toch hoop ik dat hij er nog wel ff in blijft want ik vind hem echt een schatje.. Schijnheilig

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38702
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 02:58

Favoriten bij mij zijn tochwel Jamai en Dewi. Vind Hind ook ERG goed zingen maar krijg er geen kippevel van, er mag wel wat meer sjeuïgheid in. Het is zo..........zaai....af en toe.

Hoewel ik Dewi ook niet echt geweldig vond vandaag.

Volgende week DAVID eruit denk ik...wat denken jullie?

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 09:06

van mij mocht david er al 3 weken geleden uit, jim mag nog wel even blijven als ik dan toch kijk wil ik minstens 3 minuten naar een leuk koppie kijken. jamai mag er ook wel uit. en verder wil ik dat hind 2e wordt want dan kan ze zelf een contract opstellen ipv dit wurggeval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:35

Neeeeeeeee David moet blijven. Jim en Jamai eruit! En Dewi ook!
David en Hind mogen als laatste overblijven!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:35

Ik vind het goe ddat ze eruit is,ze is idd niet veel verbeterd de laatste tijd,wel vind ik david beter worden .. Ik ben errug beneiwd wie er winnen gaat! Ik gok op jamai of op hind

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:40

ik vond gisteren jamai erg goed zingen. ik denk dat jamai, dewi en hind overblijven en dat het of jamai of dewi moet worden voor een poidool hind is daar te rustig en netjes voor.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:20

Snif... Marieke was mijn favoriet...
Maarja, dan moet Hind of Jamai maar winnen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:45

Jim zong dus crazy little thing called love. Een heel leuk nummer, zeker voor mij als Queenfan Haha!
Ik vond het hem op zich goed zingen, maar meer ook niet, het was saai, er zat niks in, hij stond daar maar een beetje te zingen.

Misschien ben ik bevooroordeeld. Freddie is natuurlijk niet te evenaren (wat overigens ook niet de bedoeling is)
Ik ga voor hind. Super zangeres, leuke, vlotte meid om te zien

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:59

Ik vond Jim ook niet geweldig hoor, Stef. Hij zong het op zich niet slecht, maar wel weer een beetje eentonig.. zoals hij altijd zingt. Hij heeft een eigen sound, maar die sound houdt hij een beetje TE vast. En ik heb zelfs het gevoel dat hij die sound niet los kan laten. Op zich vond ik hem dus niet slecht zingen, ik vond Marieke eerlijk gezegd minder goed, maar hij zal nooit mijn favoriet worden..

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 12:09

kim20 schreef:
Volgens mij is het echt doorgestoken kaart hoor. Vorige week Jim op de kruk en nu Dewi. Dat zijn nou juist echt van die popidooltypetjes.
Volgende week gaan er dus extra veel mensen op Dewi stemmen dat ze moet blijven.
In de krant stond ook al dat het allemaal een beetje vaag was.
Ik vind Hind het mooist zingen maar volgens mij is ze niet echt een idool, maar gewoon echt een superzangeres. Die krijgt toch wel een contract of ze nu wint of niet.


Dat idee had ik ook al, en als we volgende week Hind op de bank zien zitten, weet ik het zeker, ik denk ook dat ik wel weet wie er overblijven: Jim (helaas), Dewi & Hind. En daarom denk ik dus ook dat we volgende week Hind op de bank hebben, samen met iemand die er wel echt uit gaat. Gewoon voor de show dus! Zodat het net lijkt alsof het niet doorgestoken kaart zou zijn! Want je maakt mij niet wijs dat Jim vorige week een van de minste stemmen had! Al die meiden vinden hem helemaal geweldig, en als je het publiek alleen al hoort als hij opkomt! (ik vind overigens dat ie er wel goed uitziet, maar dat ie echt heel vals kan zingen!)

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 12:17

Nouka schreef:
HIND !!
Die gaat het egt winnen !
En voor al die Jim-lovers: hij kan NIET zingen... maar z'n lachje is wel liev Haha!


JAAA HIND MOET WINNEN Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 12:18

Marieke vond ik al een paar weken zwak. Maar gisteren vond ik David niet om aan te horen....
Het kan nog weleens verassend zijn wie er uiteindelijk wint. Al denk ik dat de verliezers ook hun graantje wel zullen meepikken.

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 12:40

Jim kan alleen maar omlaag met zijn stem. Verder straalt ie niks uit vind ik zelf het is altijd maar saai en laag. Zn haren ik vind het echt dom en zijn kleren eigenlijk ook. Die jongen is 'nog zo'n lange slungel ook nog. Nee ik heb het wel gezien met mister Jim hij wordt het echt voor mij never nooit niet. In de voorronde van het theater had ie 1x iets leuks/goeds. Dus volgende ronde wordt het Jim of Davind eruit voor mij!!

Maar ja Hind is super goed Jamai is goed maar heeft net dat leukere, Dewi ook goed heeft iets aparts. Dus wie het wordt?????? Hind is wel gewoon de beste maar als Jamai wint kan ik daar ook super goed mee leven. Als die drie overblijven dan zou ik niet kunnen kiezen. Hoewel ik de onzekerheid en bangigheid die Dewi uitstraalt de laatste tijd niet in haar voordeel hoor!!! Neem een voorbeeld aan Hind zou ik dan zeggen.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 12:50

Ik denk toch zoiezo dat ze een platencontract krijgen ookal zijn ze uit idols, ik heb gehoord dat Yuli ookal een platencontract heeft gehad!!
Ik denk eigelijk dat volgende keer david eruit gaat! dat hoop ik tenminste!


Eigelijk moet je dit in het grote idols topic zetten, mogen geen apparte topic's meer over geloof ik Scheve mond