Zoek t ff niet meer...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Zoek t ff niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 23:00

Hallo mensen..
Ik zoek het echt ff niet meer... Ben op..doodmoe.. Mijn verhaal: ik ben nu bezig aan een stage van 10 maanden binnen de psychogeriatrie (ouderenpsychiatrie), ik heb er de helft al op zitten, maar ben nu echt in een mega dip beland. Ik ben constant moe, vind het werk minder leuk dan eerst, ben sneller geirriteerd door de mensen, kan minder hebben etc. De opdrachten van school hangen de strot uit, en als mijn stagebegeleidster me opdracht geeft iets te doen, daalt de moed me in de schoenen. Terwijl het in feite erg lekker loopt op de stage, super collega's, leuk werk, zeer goede beoordeling enzo, maar toch heb ik zoiets van: blegh.. Ik ben echt op. En dan nog vrienden willen zien en niet te vergeten mijn vriendje..waardoor ik regelmatig maar 4 uurtjes slaap per nacht, en de dag erna weer 8 uur moet werken. En dan nog een bijbaantje ernaast, terwijl mijn stageweek al 40 uur is (inclusief schoolopdrachten), dus gemiddeld een werkweek van 47 uur Scheve mond . En het bijbaantje is nodig voor het geld, omdat ik alleen maar een pietleuterige stagevergoeding krijg.. Op mijn werk (bijbaan dus) loop ik maar wat te sloffen en te gapen omdat ik dan kapot ben van een drukke week. Op zaterdagavond wil ik ook nog wel eens iets leuks doen, zoals elk normaal mens, en ben ik zondag dus helemaal geradbraakt..en dan begint de maandag alweer... Ik zal zooo dolblij zijn als ik weer naar school toe mag.. dat is heel wat minder druk dan dit schooljaar (stage). (Ik studeer trouwens SPH (voltijd HBO studente)). Tijd voor paarden of sporten heb ik niet eens meer trouwens, dan zou ik dat al 's nachts moeten doen ofsow Lips are sealed
Blegh.. heb echt een mega mega mega dip, en dan vooral wat betreft die stage..vraag me af hoe ik me hier doorheen moet slepen.. Ik moet ook nog binnen drie weken een 80 kantjes tellend verslag (opdrachten) afhebben met allerlei onderzoeken en dergelijke, en ik heb net 10 kantjes..heb gewoon de energie cq motivatie niet om eraan te beginnen...
Zucht... Lips are sealed
Sorry voor mijn verhaal..moest t ff kwijt...

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 09:44

Ik snap heel goed dat je het even niet ziet zitten. Je energie is even gedaald tot 0.0. Dat is wel logisch als je je programma ziet. Als je geen bijbaantje zou hebben zou het al wel makkelijker zijn denk ik. Maar als dat echt noodzakelijk is?
Ik had dat vorig jaar ook dat ik even geen zin meer had in stage. Je bent er de hele tijd druk mee, maar weinig vergoeding. Jij moet niet alleen werken, maar ook nog verslagen etc. schrijven. Kunje niet een keer een paar dagen vrij nemen van je stage? Of een weekend niet naar je bijbaan? Dan kun je even tot rust komen.
Denk asjeblieft ook een beetje aan jezelf..

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 21:17

Was het maar zo simpel..Paar dagen vrij nemen van mijn stage gaat absoluut niet zomaar, omdat ik niet boventallig sta, en een weekend niet naar mijn bijbaan: ik heb het geld echt zoo hard nodig, ik woon op kamers, en alleen daarvoor al heb ik mijn loon daarvan gewoon zo hard nodig.. Af en toe zou ik gewoon 5 weken in bed willen blijven liggen en er alleen uitkomen om te douchen en te eten.. Ben ik echt zo aan toe..een soort verlate winterslaap. Bah.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:31

Ik doe ook SPH en zit nu ook in mijn stage jaar. Ik heb die dip al in december gehad, maar het schijnt dat de grote dip idd januari februari komt. Bij mij op school werden we er voor gewaarschuwd dat je rond die tijd een grote dip zou krijgen. Ik kan gelukkig mijn eigen tijden indelen, maar snap dat je helemaal op bent! Laat je in iedergeval niet te veel opnaaien door school, ik denk zo, dan maar 2 weekjes langer stage lopen, neem gewoon goed de tijd voor jezelf! Neem anders een dagje vrij, je hebt het gewoon even nodig. Ja komt wel aan je uren! Maar ik snap precies wat je bedoeld! In iedergeval heel veel succes en PB me anders maar!

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:40

Neem anders ff een dagie vrij en doe dan wat leuks met je vriend.
Ze zullen het vast wel begrijpen.
Je zult zien je knapt er van op.
Doei,
[naam]

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 06:12

Denk even aan jezelf. Laat je vrienden een weekje zitten en gebruik een paar avonden om eens goed tot rust te komen en bij te slapen. Als je zo door gaat werk je jezelf over de kop...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 17:59

pas op dat je geen burnout krijgt en helemaal niks meer kunt! dan kun je beter nu even stoppen met de stage.....dan dat je later een (paar) jaar nodig hebt om bij te komen