Navigatiesysteem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Navigatiesysteem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 20:47

Omdat ik tegenwoordig de hele dag op de baan zit, lijkt het me wel handig om een navigatiesysteem voor in de auto aan te schaffen.
Vandaag ben ik met een collega op stap geweest, hij heeft ook zo'n systeem in de auto, en ik moet zeggen dat het toch wel handig is hoor !

Heeft er iemand ervaring met dit soort systemen ?
Ik zoek een simpel, gemakkelijk te bedienen systeem, zonder poespas (het enige wat ie hoeft te doen is navigeren, en verder niks Knipoog ).
Mijn collega heeft een pocket-pc met daarbij een GPS-systeem, gekocht voor ca. 900 euro.
Dat lijkt me wel een redelijke prijs, echt heel veel meer wil ik er niet aan uitgeven (minder en toch goed mag natuurlijk wel Haha! ).

Iemand tips ???

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:59

Stuur lefdal eens een pb'tje. Die jongen die bouwt dat soort systemen in auto's in en is daar super goed in! Haha! (enneuh... 't is een vriend van me, zeg maar dat ik je doorverwezen heb *LOL* )

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 22:07

Maarten schreef:
Stuur lefdal eens een pb'tje. Die jongen die bouwt dat soort systemen in auto's in en is daar super goed in! Haha! (enneuh... 't is een vriend van me, zeg maar dat ik je doorverwezen heb *LOL* )


PB-tje is al onderweg hoor Knipoog
Bedankt voor de tip !