Kruitvat en foto's :(:(:(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Kruitvat en foto's :(:(:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 17:49

Verdomme ik heb ze vrijdag weggebracht, hebben ze ze zaterdag pas klaar meer als een week erna dus, omdat ze ze zijn vergeten weg te bregen Boos! Ben harstikke benieuwd naar de foto's rijfoto's van avanti en ik. Kwijl
De vorige keer waren ze ook al te laat, nu ben ik gewoon 2x voor niets en heen gegaan.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 19:15

Wees maar blij dat je rolletje niet kwijt is, dat is me daar ook vaak zat overkomen Bloos

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 19:16

Ja, bij de kruitvat vat zijn ze standaard 1 of 2 dagen te laat Boos! Dus ik wacht meestal iets langer met ophalen, want enthousiast naar de winkel voor die foto's en blijken dat ze er nog niet zijn.. argh zo'n hekel aan

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 19:17

Nog nooit problemen gehad, soms alleen dat het wat langer duurt in een vakantie periode. En ja avanti, dat kun je weten, als je ze echt op tijd wil hebben moet je naar een 1 uurs ontwikkelaar gaan en er wel iets meer geld voor overhebben....

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 19:18

Ik heb mijn foto's altijd binnen 4 werkdagen terug. Ik vind dat prima hoor, nooit te laat ofzo. Maar tegenwoordig doe ik ze bij de HEMA laten ontwikkelen. Dan heb ik nog korting ook.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 19:21

Nou ik heb geregelt meegemaakt dat ze hele negatieven beschadigen of dingen kwijtmaken .

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 19:52

Sypheron schreef:
Nog nooit problemen gehad, soms alleen dat het wat langer duurt in een vakantie periode. En ja avanti, dat kun je weten, als je ze echt op tijd wil hebben moet je naar een 1 uurs ontwikkelaar gaan en er wel iets meer geld voor overhebben....


Hoezo dat kun je weten? Waar slaat dat nou weer op. Ze zijn dan gewoon 4 dagen te laat Boos! Nou erg dom hoor van mij dat ik dat niet wist Lips are sealed en uurservice is trouwens veel te duur voor mij.

Jeetje als ik dit zo hoor, lekker sevice dat kruitvat. Rolletje kwijt is ook zo lekker Scheve mond lijkt me ook echt balen, maar ik ga er nooit meer heen voor foto's.

Een vriedin had wel eerst bij een fotograaf een rolletje latenontwikkelen kreeg ze de verkeerde mee, kwam ze thuis stonden er allemaal chinzen op de aan het barbiquen waren, allemaal heel blij met hun sate'tje erop *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 20:03

Het kan overal gebeuren, je moet de algemene voorwaarden eens lezen, zij zijn niet verantwoordelijk als ze je rolletje kwijt raken, en zodra jij dat rolletje in een envelop duwt stem je er mee in. Het is dus je eigen keuze of je het door hun laat ontwikkelen. Er staat nergens dat ze er niet langer dan een week over mogen doen?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 20:04

haha welke kneus gaat de voorwaarden op het hoesje van het fotorolletje nou lezen Nerd ??? Heb wel wat beters te doen.
Maar zoals je leest is dit echt kruitvat

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 20:07

Heb nog nooit problemen met iets dan ook gehad bij kruidvat, van mij zul je alleen maar positieve berichten horen. Beter als bij andere drogisten moet ik zeggen want daar komt wel vaker iets voor. En ja als je zoiets niet leest mag je eigenlijk al helemaal niet klagen. Ps het staat niet op het hoesje van het fotorolletje maar in de algemene voorwaarden van Kruidvat.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 21:04

ik ken dit van de Konmar hahaha. Standaard te laat. Ik ga ook nooit meer op de dag zelf heen, zijn ze er toch bijna nooit. En dat zelfs buiten de vakantie periode.

Enne Sypheron ik lees ook niet de algemene voorwaarden eerst hoor, de tijd die je daar aan kwijt bent, ben je ook kwijt aan het rolletje in de camera te proppen *LOL*

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 21:37

corinec schreef:
Nou ik heb geregelt meegemaakt dat ze hele negatieven beschadigen of dingen kwijtmaken .

Heel erg beschadigde negatieven en bijgevolg foto's kompleet om zeep (het leken wel brandgaten in het decor, waren foto's van een toneelstuk van school) hebben wij meegemaakt bij een beroepsfotograaf en het ging om filmpjes van Fuji. We kregen een gratis nieuw filmpje. Ja leuk hoor, maar dat toneel is wel maar één keer gespeeld geweest.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 22:22

Waar slaat dat op? Niet klagen als je de voorwaarden niet leest:? Als er op een briefje staat dat ze dan klaar zijn moet dat gewoon zo zijn, punt. Okee vertraging van 1 dag, maar 4 vind ik echt aso.
Net of als die voorwaarden een excuus is voor hun dat ze altijd maar te laat mogen leveren...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:36

Ik heb 1 keer bij de kruitvat ingeleverd en toen zaten er bij allemaal een streep aan de bovenaknt. Niet meer naartoe geweest. Nu laat ik ze ontwikkelen bij de Hema, nog nooit te laat geweest en allemaal wel goed vond ik.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 23:13

Fleury schreef:
Ik heb 1 keer bij de kruitvat ingeleverd en toen zaten er bij allemaal een streep aan de bovenaknt. Niet meer naartoe geweest. Nu laat ik ze ontwikkelen bij de Hema, nog nooit te laat geweest en allemaal wel goed vond ik.


Ja dat was de vorige keer bij ons ook Boos! , allemaal super mooie stand foto's van Marko gemaakt en zaten er dus door al die foto's een streep door heen Verdrietig


Maar nu we een digi hebben laten we niet zo vaak meer iets ontwikkelen.En anders printen we hem uit op fotopapier. ook heel makkelijk Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 00:23

heb ik ook al een aantal keer met het kruitvat meegemaakt, ook met digi foto's. ze liggen allang in voorraad, maar ze zijn te lui ze in de schappen te zetten.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 10:00

Misschien ligt het aan de vestiging, ik heb nooit problemen gehad met de Kruidvat. Alleen in de vakantieperiode kan het een dag later zijn, maar daar hou ik dan ook rekening mee. De kwaliteit is wel minder dan bij een fotograaf, maar daar betaal je dan ook minder voor.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 10:17

Ik heb een keer een nabestelling (en vergroting) 3 keer laten terugsturen. Ik stond met m'n vriend op de foto met skies onder. De eerste keer afdrukken stonden de punten er netjes op (10 bij 15). Dus laten vergroten. En nee hoor, geen punten van de skies. Die stonden overduidelijk wel op de negatieven. Dus terug. Wilden ze er niets aan doen, kwam omdat het een nabestelling was. Nou, ik ga niet akkoord met een foto waar de punten van de skies niet opstaan, dus heb het opnieuw laten doen (uiteraard niet op mijn kosten). Nu was het weer niet goed. Derde keer ook niet. Ze beweerden toch echt dat het niet goed kon.
Nou, dan betaal ik ook niet. Pas de 4e keer stonden de punten erop.

Ik heb dit al tig keer gehad met nabestellingen. VAak is de sneeuw dan te geel. Ook dan gaan ze terug. Geen gezeur.

Ik ben nu een experiment aan het uitvoeren bij de mediamarkt. 66 digitale foto's op CD, die moet ik nog inleveren en 2 uur later ofzo zijn ze afgedrukt. Ben benieuwd. Dit is dan goedkoper dan rolletjes (als de kwaliteit ook maar goed is).
Digitale foto's laten afdrukken bij de Kruidvat ging prima, maar ik moet ze uploaden en dat schiet neit op met een 56k6 modem. Verder zit ik met foto's van 1 mb al heel snel aan m'n maximum dat ik kan uploaden naar de kruidvat en heel vaak gaat het mis, dan krijg ik foutmeldingen als ik bijna klaar ben met uploaden.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 10:31

Bij ons hebben ze wel eens de zakjes verwisseld,onze negatieven zaten erin,maar foto's van een totaal onbekende.
En die onbekenden hadden dus onze foto's (met mij in bikini bijvoorbeeld! Lips are sealed Bloos )

Heel gedoe om het weer recht te krijgen want er waren heel veel zakjes verwisseld,dombo's!

Ik laat ze nu altijd bij Schlecker ontwikkelen,dat gaat meestal wel goed.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 18:54

germie schreef:
Ik heb een keer een nabestelling (en vergroting) 3 keer laten terugsturen. Ik stond met m'n vriend op de foto met skies onder. De eerste keer afdrukken stonden de punten er netjes op (10 bij 15). Dus laten vergroten. En nee hoor, geen punten van de skies. Die stonden overduidelijk wel op de negatieven. Dus terug. Wilden ze er niets aan doen, kwam omdat het een nabestelling was. Nou, ik ga niet akkoord met een foto waar de punten van de skies niet opstaan, dus heb het opnieuw laten doen (uiteraard niet op mijn kosten). Nu was het weer niet goed. Derde keer ook niet. Ze beweerden toch echt dat het niet goed kon.
Nou, dan betaal ik ook niet. Pas de 4e keer stonden de punten erop.

Ik heb dit al tig keer gehad met nabestellingen. VAak is de sneeuw dan te geel. Ook dan gaan ze terug. Geen gezeur.


Oke, nu kan ik begrijpen dat je graag een mooie nabestelling wilt die klopt, maar als je zo moeilijk gaat doen over een te gele sneeuw of 4 x een nabestelling terugsturen kun je toch beter naar een goede fotograaf gaan en het in 1 x goed laten doen? Frusty Kost iets meer, maar iedereen is tevreden. Bespaart je ook een hoop gedoe

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 19:02

Bij trekpleister is mijn rolletje een keer kwijtgeraakt, nog wel zo'n leuke met een Garfieldrand eromheen.
Een jaar later, als het niet meer is(!) kregen we ze!
maar ik was wel blij dat we ze toch nog hebben gekregen, al waren ze bijna allemaal mislukt Boos!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 19:21

Ik heb ook nooit probelemen met kruidvat haar fotoservice, tenminste totdat ik naar pinkpop ging en hele vette foto's had van rammstein van echt heel dicht bij, die vonden ze daar natuurlijk wel leuk ....de foto's waren dus "kwijt geraakt zei de kruidvat
"Lekker dan....maar gelukkig had mijn vriendin exact dezelfde foto's gemaakt Lachen

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 19:29

Jah , foto's zijn altijd te laat dat wel.Vaak ga ik dan naar Kruidvat , 3 dagen na ik het heb binnen gebracht ga ik kijken en zeggen ze dat het over 5 dagen pas klaar is Boos!.Kwaliteit van de foto's zijn wel altijd goed moet ik zeggen....En heb overlaatsd een filmpje in een 1 uurservice binnengedaan.Betaalde ik vet veel hoor... .Dus voortaan toch weer Kruidvat Lachen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 18:37

ZO VERDOMME Boos! Boos! Boos!

Ze hadden weer het zelfde excuus dat de bakken niet weggebracht waren dus nu komen ze pas begin volgende week Huilen terwijl ik er zo benieuwd naar ben, wat een rot rot rot zaak 4x dat ik voor niets kom.

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:41

Ik werk bij 't kruidvat en wij kunnen daar niks aan doen, wij zijn ook maar afhankelijk van 't lab! en heel veel winkels zittuh bij datzelfduh lab dus 't gebeurt nie all1 bij ons hoor