michael jackson op TV

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:36

Ik heb het helemaal gezien!

Eigenlijk zit er wel een kern van waarheid in.
Tegenwoordig mag je als vader zijnde niet eens meer met je dochter in bad want daar wordt al smerig over gedacht. Puur omdat er dingen gebeuren. Maar volgens mij is het maar een klein percentage wat het echt zou doen.

Ik geloof niet dat hij ooit iets met die kinderen zou doen.
Kinderen zijn eerlijk, oprecht.
Kinderen weten niet hoe inmens populair hij is geweest en nog is.
Kinderen weten niet hoeveel geld hij heeft en wat er 10 jaar geleden is gebeurd.

Alsof hij zo makkelijk vrienden in de grote mensenwereld zou maken.
Nee.. dat denk ik niet. Hij is rijk dus mensen doen het snel om de roem, het geld en de status.
Daarom is hij gelukkiger met kinderen.

Dan dat plastische chirurgie verhaal.
Sja... boeit mij het nou wat hij heeft laten verbouwen. Hij is niet mooi zoals hij nu is, dat is mijn mening.
Vergeet niet dat hij een obsessie heeft wat zijn uiterlijk betreft.
Maar.. hij is niet de enige die dit doet.
Denk je dat Linda de snol (ehm... mol) nog zonder plastische chirurgie kan? Want die wordt ook nooit oud.
En Liz Taylor?
En wat denken we van Britney Spears. Omdat zij wel smaak heeft is ze een sekssymbool, is ze mooi en wordt ze aanbeden. Omdat we het bij Michael teveel zien keuren we het af!

Mensen zijn wel erg snel met oordelen.
En wat ze zeggen.. zijn muziek is goed, boeit mij het nou hoe hij leeft, wat hij doet, hoe hij eruit ziet!
Hij is goed... PUNT UIT!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:09

Ik vond de interviewer op het laatst ook wel erg irritant.
Erg verkeerde vragen was hij aan het stellen.

Vooral over dat met die kinderen.
Lijkt wel of hij het zelf zou doen. Alsof ie zelf zo'n dirty mind heeft.

Michael heeft toch gelijk met zijn verhaal over met wapens naar school gaan.
Kom op, dat gebeurt niet voor niets.
Dat zijn echt geen kinderen die in een normaal, veilig en gezellig gezinsleven opgroeien!

Dan even over het adopteren van die kinderen.
Nee, die kinderen zullen het niet makkelijk hebben bij hem. Maar volgens mij houdt hij wel van die kinderen. En hij zou kinderen halen uit situaties waar het nu niet leefbaar is.
Dat is fantastisch.
Tuurlijk zijn ze beter af bij een gewoon gezin, maar hoeveel gezinnen zijn er nou eenmaal die een kansarm kind adopteren?
Waarom zijn er dan nog zoveel weeshuizen???

Ik denk dat Michael een te groot onderdeel is van de media. De media maakt en kraakt hem. En de media wordt steeds uitgebreider. Steeds meer kranten, zelfs gratis in het openbaar vervoer, steeds meer roddelbladen, meer programma's als tabloid, dan de radio, wie heeft er tegenwoordig geen radio meer in de auto, wie heeft er geen radio in huis. Tv, wie heeft er geen tv op zijn/haar slaapkamer.
En dan zwijg ik nog maar over internet.

Laat die man zijn leven lijden. Je hebt er toch geen last van!
De buurman op de hoek kan het ook wel met kinderen doen. Ga daar eens aandacht aan besteden. Leer elkaar eens kennen, deel je leven eens met iemand en val niet iemand lastig die je niet kent!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:13

XoNo schreef:
Ja, het is een raar mannetje. Het boeit mij ook niet hoe hij eruit ziet, maar zijn gedrag met zijn en andere kinderen vind ik onacceptabel. Zijn eigen kinderen kunnen niet normaal over straat, hebben geen moeder (dat kan in normale situaties nog te overzien zijn) en worden boven een balkon gehangen Scheve mond En wat de andere kinderen betreft, slapen in 1 bed met een 13 jarige vind ik NIET normaal. Als je kinderen te logeren hebt lijkt mij het logisch dat ze een eigen kamer hebben. Die man heeft zoveel geld dat hij niet eens weet hoeveel huizen en kamers hij heeft, en die kinderen kruipen precies in zijn bed zeker? Frusty

Het adopteren vind ik ook een raar normaal, heeft hij één of andere multiculturele obsessie ofzo? Prima dat je kinderen wilt adopteren, maar waarom van 2 verschillende continenten? Raar mannetje

Maar verder maakt hij supergoede muziek *LOL*

Je hebt toch iets gemist! Hij wil uit ieder continent 2 kinderen adopteren! Dus niet 2 kinderen uit verschillende continenten.
Dus inderdaad veel culturen bij elkaar. Vergeet niet dat een kind daar zeker rijker van wordt.

Dan je eerste stuk.
Denk je dat dit mannetje gedwongen is om dit alles te zeggen? Zag hij er ongelukkig uit?

Vergeet niet dat kinderen hem als een vriend zien. Hij koopt ze met zijn geld, zijn neverland en zijn aandacht.
Als jij straks een zoontje hebt en die heeft een vriendje, mogen die dan ook niet op 1 kamer of in 1 bed? Omdat het 2 jongens zijn?
Ze willen lol hebben.

Vergeet niet dat het schandaal al 10 jaar geleden is. Hoe lang moet het hem blijven achtervolgen?
En als het echt zo was, dan hadden de ouders geen genoegen met dat geld genomen. Dan was er een rechtzaak geweest. Want als hij al zoveel betaald als zwijggeld, wat zou een rechter hem dan wel niet opleggen!
En waarom zijn er niet meer aanklachten dan geweest?
Volgens mij is dat seksschandaal een broodje aap verhaal.
Hij is een makkelijk doelwit!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:14

XoNo schreef:
Verdorie, ik heb het ook gemist. Leek me wel interessant }>

Dan nog even dit. Je hebt je mening klaar, maar hebt het niet gezien.
Ik heb het op video, dus als je het wilt lenen om echt een mening te vormen dan gil je maar!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:21

IK BEN RUSTIG Knipoog

Nee, ff serieus.
Ik ben rustig. Vind het alleen zo zielig voor die man dat iedereen een mening over hem heeft.

Is het niet verkeerd dat wij mensen het niet goed vinden dat volwassenen bij kinderen slapen.
Ik denk niet dat hij hier seksuele handelingen mee doet, ik denk dat hij vriendschap voelt, liefde.
En het is niet goed dat je dat niet mag uiten.

Er lopen meer oprechte mensen rond dan van die sick basterds die wel wat met dat kind willen doen.
Hij volgt zijn gevoel en dat vind ik toch bewonderenswaardig.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:41

Cody schreef:
Kleintje toch vind ik het wat raar dat je wel gekeken hebt en nu verkondigt dat je er eigenlijk geen mening over mag hebben omdat het toevallig Michael Jackson is. Ging jij ook niet kijken omdat je nieuwsgierig was?


Nope, ik keek omdat ik dacht dat ik 24 had opgenomen Boos!
oliebol Yorin... had 1000 maal liever 24 gekeken!
En toen ik eenmaal keek was ook ik nieuwsgierig.

Tuurlijk heeft de media ook nodig. Iedereen die wat wil bereiken heeft een stukje media nodig.

Maar goed, ook logisch dat iedereen een mening over hem heeft. Want echt normaal is hij niet. Dat is ook zo. Kan ik ook niet ontkennen. Heeft inderdaad stuk realiteit verloren. Maar ik denk wel dat dit in zijn jeugd al is begonnen. Als je zo wordt geslagen omdat je moet zingen. Als je zo door je vader wordt getreiterd omdat je een grote neus hebt... sja... dat wordt een obsessie.

Ik denk niet dat Michael echt gelukkig is. En ik denk dat hij inderdaad 13 tot 15 is qua denkwijze. Dat hij hier is achtergebleven. Hij werd beroemd, had amper een vader en een moeder die hem aan zijn lot overliet. Hoe kan hij dan nou zichzelf goed ontwikkelen.

Overigens zat er ook een leugen in de documentaire.
Eerst was "blanket" oftewel Prince Michael II nog van een goede vriendin met wie hij een relatie had/heeft, daarna opeens van een draagmoeder.
Ik denk dat het tweede een leugen is, om gegraaf naar die vrouw te voorkomen.

Enne.. die gift van die vrouw, die twee kinderen... ik denk dat ik als interviewer op dat moment nog had gevraagd hoeveel geld ze hiervoor heeft gekregen. Want dat moet volgens mij enorm veel zijn!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:41

XoNo schreef:
Precies Cody. Showbizz brengt nu eenmaal met zich mee dat iedereen een mening over je heeft. Net zoals wij een gedeelde mening over Jim hebben Knipoog Schijnheilig

Wie is Jim?
Die kan je toch online boeken voor bij je begrafenis om een gedicht te lezen of een nummer te zingen als je zelf te emotioneel bent? Knipoog

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:18

Freckles schreef:
Hebben jullie wel goed geluistert over het slapen van die jongen.
Werd toch duidelijk gezegd dat Michael zelf op de grond sliep.
En dat er meerdere kinderen daar sliepen en dat hij ze dan voorlas en melke met koekjes gaf.
Ik zou voor al het geld op de wereld niet met Michael willen ruilen en jullie???????????????

Yeps, ik heb het goed gehoord.
Ik keur het dus ook niet af.
Dat is niet aan mij.
Het is aan de kinderen en hun ouders/verzorgers om het af te keuren, niet aan ons.

Ik geloof gewoon niet dat er wat gebeurt!
Volgens mij is het puur vriendschappelijk!
Michael is in zijn hart geen 44 maar 14.
Dus gewoon 2 jongens bij elkaar op de kamer en bij elkaar in bed!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Bonte_, Amazonbot, anji, Anoukjuuuhh, Brittneyx, Devitootje, GrapeshotBot, hagelslag, Jade91, janderegelaa, Jara, Mars, meniekske, Nanu, neline11, Pferdchen, Pieke_Gwen, Plus_en_Min, Sanne_zepp, supervon78, xxxmh en 136 bezoekers