Gezocht programmeur: java script of flashtest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Gezocht programmeur: java script of flashtest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 10:05

Hoort misschien niet thuis op bokt maar ergens anders kreeg ik geen antwoord dus ik prober het toch even hier.

Ik wil graag een test/kwis maken waar je voor elk antwoord een bepaald aantal punten krijgt. Die punten geven een score weer waarmee je in van de 3 groepen valt.
(Bijv. als resultaat: 30 tot 45 punten: U valt in het gezonde segment)


Ik op internet wel verschillende testen gevonden maar dat waren testen waarbij je het goede antwoord moest geven (is een banaan: geel, groen of blauw) of waarbij je alleen ja of nee kon kiezen.
En ik wil dus eigenlijk een mc test waarbij geen antwoord goed of fout is maar enkel de waardes van de antwoorden uiteindelijk worden opgeteld. En dat aan de hand van de opgetelde punten je in een bepalde groep hoort.

Iemand een tip? (waar er voorbeeld scripts staan of een tutorial, ik heb gezocht op hotscripts.com en dynamicdrive maar kon geen goed voorbeeld vinden).

Alvast bedankt als je misschien iets weet om me te helpen!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-02-03 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 11:08

Haha!
Ik maak nu gewoon als tijdelijke oplossing een simpel geval met een calculator er naast... heb je iig geen pen en papier nodig om de test te maken en kan ik verder zoeken naar wat voor mij de beste oplossing is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 11:22

Mijn ogen tollen eigenlijk behoorlijk, ik denk niet dat ik in 1 dag het zelf voor elkaar krijg om een handige test te maken een rekenmachine is ook wel erg *tsja* dus wie kan er iets maken en wil dat vandaag doen? uiteraard staat er een vergoeding tegenover maar het moet dan wel goed werken en vandaag af zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 11:30

PHP mag ook, ik zal vanmiddag zelf nog eens prutsen. Als het niet is gelukt of ik heb niemand gevonden die het vanmiddag kan maken (het zijn 8 vragen) zal ik je een pb sturen ok?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 12:41

Oeps...even gecheckt voor de zekerheid en ze ondersteunen geen php...GRMBL

Dus als het php wordt dan moet ik die pagina's op mijn eigen hostingprovider zetten. Erg handig...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, C_estmoi, Camino_S, Corelli, CRos95, Danij, Elitedeux, GoogleAdsense, Hjartje, maaikemuis, Marcato, Megane, tinker_sally, VenoSnorlax, YandexBot en 185 bezoekers