Jaaa!!!! Eindelijk wat positief nieuws, Yorin!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Jaaa!!!! Eindelijk wat positief nieuws, Yorin!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 19:04

Naar aanleiding van dit topic: [AM] Ja, ja! Mayo wordt beroemd! Ze is op tv!

Ik heb net een mailtje van het modellenbureau gekregen waar ik ingeschreven sta, ik ben geselecteerd voor het programma!!!!!! Party!!

Binnenkort dus echt op tv, bij Alternative Love Haha!

Eindelijk weer eens wat leuks in m'n leven... de precieze details weet ik nog niet, die krijg ik binnenkort....

Ben helemaal hyper, hihihi... Ik had dit niet verwacht... zo gaaf!

Party!! Party!! Party!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 01:28

Uitleg Alternative Love, met dank aan www.yorin.nl Haha!

Alternative Love is een dating-programma, dat zich afspeelt ergens in een huis in Nederland. In elke uitzending staan drie jonge vrijgezellen centraal die strijden om hun ideale date. De combinatie van drie vrijgezellen bestaat uit twee mannen (de concurrerende deelnemers) en één vrouw (de kiezende deelnemer), of een combinatie van twee vrouwen (de concurrerende deelnemers) en één man (de kiezende deelnemer).

Het doel van het programma is het vormen van een ‘liefdeskoppel’, welke bestaat uit een man en een vrouw. De drie deelnemers maken onderdeel uit van een ketting. Steeds wanneer een concurrerende deelnemer de ketting verlaat, omdat hij of zij is afgewezen door de kiezende deelnemer, wordt een nieuwe concurrerende deelnemer aan de ketting toegevoegd.

Kiezend
De nieuwe concurrerende deelnemer kan van het mannelijke of van het vrouwelijke geslacht zijn. De overgebleven concurrerende deelnemer, die dus voorheen streed om zijn of haar date, kan nu ineens de kiezende deelnemer zijn.

Leukst
De kiezende deelnemer zal na twee dates bepalen welke van de twee concurrerende deelnemers hij of zij het leukste vindt. Nadat de kiezende deelnemer aan het einde van de dag één van de twee concurrerende deelnemers heeft weggestuurd, mogen de overgebleven deelnemers (één man en één vrouw) samen het huis verlaten om elkaar beter te leren kennen. Kiezen de deelnemers niet voor elkaar, dan brengen zij de nacht door in het huis om de volgende ochtend een nieuwe deelnemer op te wachten.
-----------------------------------------------------

Ik word dus in het huis geplaatst als kiezende of concurrerende deelnemer Tong uitsteken

Hahaha, ik vind het nog steeds zo vreemd...

Ik zal de volgende keer als ik een bokker zie ervoor zorgen dat ik blaadjes bij me heb om handtekeningen uit te kunnen delen *LOL*

Ik hou jullie op de hoogte Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 01:30

SmithsGirl schreef:
een beroemdheid op de volgende LAN... Haha!:D (Ik neem aan dat je komt???? Haha!)

Mag ik dan alvast je handtekening?


Ik kom Haha! enne het mag Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 01:42

Het kan heel goed dat je al eens zoiets gezien hebt, het word in 14 landen tot nu toe (buitenom NL) uitgezonden.

Ik weet nog niet wanneer de opnames etc. zijn, die details hoor ik nog. Dus je hebt niks gemist Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 13:19

Tuurlijk, de eerste reeks is bedrog, maar mensen die mee willen doen kunnen zich gewoon inschrijven voor het programma. De eerste deelnemers zijn gecast, hoe kunnen ze anders aan geschikte deelnemers komen die het juiste beeld van het programma geven? (Weet nog niet welk beeld dat moet worden Haha!)

Ach, mij boeit het niet, ik vind het helemaal geweldig, bedrog of niet, hihihi...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 01:23

Bedankt voor de leuke spontane reacties Knipoog

Ik weet nog geen details, dus jullie mogen nog even afwachten wanneer alles gaat plaatsvinden, net als ik Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 13:20

Nou de opnames starten 24 februari, dus vanaf dan kan ik opgeroepen worden om in het huis plaats te nemen. Ik ben benieuwd, ik heb de bevestigingsbrief van Alternative Love iig binnen Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 18:32

Meertje, ik had naast dit even wat andere dingen aan m'n hoofd as you know... tussen de regels door heb ik dit topic neergezet en uberhaupt buiten mijn huis om niemand gebeld of wat dan ook...

Maar de info komt je kant op... Knipoog

AnneOmie, ik hou jullie hier op de hoogte Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie