werkt mijn dutchtone nog?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 22:26

Ligt er inderdaad aan hoelang je niet hebt opgewaardeerd.
Je moet binnen een halfjaar opwaarderen maar als je helemaal niets meer hebt dan is het sneller.
Je kunt het beste even de klantenservice bellen om te weten te komen wat er aan de hand is.
Als het goed is kun je als je 1244 belt ook niet meer opwaarderen dan.
Dus ik zou zeggen bel eerst 1244 als je mobieltje afgesloten is krijg je dan vanzelf ook al te horen dat je niet meer kunt opwaarderen.
Vaak heb je eerst een periode dat je niet meer kunt bellen maar dat je nog wel de tijd hebt om op te waarderen, maar dan moet je ook niet te lang wachten want daarna wordt het nummer definitief geblokkeerd.



kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 22:42

Dan moet je gauw opwaarderen!
Je hebt dan namelijk wel nog even de tijd om op te waarderen maar dan moet je het wel snel doen.
Bel anders voor de zekerheid nog even de klantenservice zij kunnen precies voor je nakijken wanneer de laatste datum is dat je kunt opwaarderen. Via vaste lijn: 0900-0155 en met je mobiel: 1255

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 00:14

Hihi, tja ik kwam net van mijn werk toen ik dit las dus even antwoorden kan geen kwaad.
En weet je ik zit niet eens meer op de klantenservice tegenwoordig!

Ik werk nu op een andere afdeling maar daar zit natuurlijk ook veel service bij (afdeling klantenloyaliteit).

Maar thanks voor het compliment!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:01

Mmm vreemd hoor!
Tja ik kan ook niet verklaren hoe dat komt natuurlijk maar is dat allang geleden machie?
Want voor dit soort zaken hoef je doorgaans helemaal niet teruggebeld te worden want dat is tegenwoordig een kwestie van wat instellingen wijzigen.
en je krijgt dan (als het al niet direct aan de lijn was verholpen) een paar minuten later een sms'je dat het verholpen is.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:39

Als je niet meer kunt opwaarderen maar nog wel gebeld kunt worden dan betekend dat doorgaans dat je al te laat bent.

Je bent dan al deactief.
Alleen het programma waarin deze gegevens staan heeft dit dan al verwerkt maar het nummer is nog niet echt gedeactiveerd.
Alle nummers die volgens dat programma dus deactief horen te zijn komen op een lijst en eens in de zoveel tijd worden deze dan door de robot gedeactiveerd.
Dus als je al niet meer kunt opwaarderen en bellen is het al foute boel!
Ik neem aan dat je telefoon het inmiddels al niet meer doet?
Anders zou ik het nog wel even voor je kunnen nakijken maar ik heb voorlopig even geen tijd. Dat zou dan in het weekend wel even tussendoor kunnen.
Heb je wel een nummer doorgegeven aan de klantenservice waar ze je op kunnen bereiken want misschien konden ze je op de mobiel al niet meer bereiken?
Wat er gebeurd is kan ik ook niet zeggen maar als ik het verhaaltje zo hoor dan weet ik bijna zeker dat je gewoon geblokkeerd bent. Dat je nog gebeld kon worden is echt niet zo vreemd omdat dat zoals ik al zei in een ander programma bijgehouden wordt.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:57

Dan heb je geluk gehad!
Dan was je waarschijnlijk nog net op tijd.
Je komt eerst een tijdje op inactief en daarna pas op deactief. Zolang je nog op inactief staat kun je weer geactiveerd worden.
vijf jaar kun je nog geen dutchtone hebben want zolang bestaan we nog niet.
En inderdaad de regels zijn veranderd sinds die tijd.
Vroeger was het overal dat je binnen een jaar kon opwaarderen tegenwoordig is dat een half jaar.
en binnen drie maanden is alleen als je beltegoed helemaal op nul staat dus niet onder de 5 euro hoor.
En de termijn van drie maanden is altijd al geweest.
Het is een tijdje geweest dat het programma alles onder de 35ct als nul pakte maar dat is gauw opgelost.
En wat bedoel je nou met: ik wil bij dutchtone nooit meer horen dat ze een nummer niet meer kunnen activeren??
Net zeg je nog dat je gewoon geactiveerd bent?
En als je daadwerkelijk op deactief staat dan wordt het nummer niet meer geactiveerd en dat is geen kwestie van willen maar gewoon een programma dat de nummers automatisch deactiveert. Als dit gebeurd is dan is het nummer gewoon weg. Dan wordt het een jaar lang niet meer gebruikt en dan wordt het weer opnieuw in roulatie genomen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Britta31, dust, Facebook, goesju, Gypsy, LolaTFB, maaikemuis, Mitch_Beauty, moonsparkle, Niobe, Selima, thirteenn, Verara en 185 bezoekers