Criminologie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Criminologie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 20:44

Hallo mensen..
Ik ga na mijn afstuderen hoogst waarschijnlijk criminologie studeren aan de Uni van Leiden. Een vrij nieuwe opleiding, maar echt iets voor mij (think so). Nu was mijn vraag: zijn er heeeel toevallig mensen hier die die studie al volgen? Tis een nieuwe studie, dus ik ben benieuwd..
Groetjes

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 20:53

Jah, ik heb er ontzettend veel zin in! Eindelijk bestaat er een studie die me echt helemaal geweldig lijkt!!!!
Misja R. de Vries

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 14:05

Jah, ik heb open dag bezocht, en informatiebrochures, en info gevraagd. Het lijkt me echt super. En ik hou wel van een pittige opleiding. De SPH was voor mij pantoffelwerk, zo makkelijk allemaal die tentamens en de theorie. En inderdaad, met crimi's en moorden enzo heb ik ook altijd de neiging om het van alle kanten te bekijken, vooral van de kant van het slachtoffer, het interesseert me enorm!!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten